Wat je even kwijt wil #69

En van de spelers had ook wat moeite met zn lach inhouden, haha

3 likes

Heb een koffietje, thee voor zo, en een bakje Griekse yoghurt met zelfgemaakte pruimenjam. Heeeeeerlijk

1 like

Zag dit op haar eigen insta staan. I call bullshit.
Iemand zei ook: you don’t have a drinking problem, you have a singing problem.

3 likes

Las dit ook op de shaderoom en iemand reageerde met: ā€œwhitney was high on crack and still delivering them damn notesā€ 🫢:joy::joy::joy:
Even haar ander werk beluisteren.

14 likes

Sorry gedeelde smart hahaha. Maar wat kut.

2 likes

Blijft leuk, die Nijmeegse vierdaagse voor de deur langs 🫶

8 likes

Wtf wie doet er nou zoiets. Dat is echt ziek.

3 likes

Ik ga zo weer eens een wimperlift en m’n wenkbrauwen laten doen en ulgh ik heb er zo geen zin in :joy: vind het zo kut het doet altijd pijn en zo saai om weet ik veel hoe lang met m’n ogen dicht te liggen.

4 likes

Ik blijf mij verbazen hoe dit forum in elkaar steekt. (Al weet ik niet of verbazen het juiste woord is)

In het plantentopic ging het left omdat er een duizendpoot - sorry - miljoenenpoot gespot was, en zojuist deelt iemand mede dat opa een herseninfarct heeft gehad en zijn gezond- en gesteldheid enorm achteruit is gegaan, waarna iemand anders klaagt over het feit dat zij met de ogen dicht moet zitten omdat zij een afspraak heeft gemaakt om de wenkies te laten doen.

8 likes

Wat betekent dit?

En ja dat is hoe de mensheid werkt, toch? Er gebeuren een heleboel dingen tegelijk en naast elkaar :woman_shrugging:t2:

36 likes

Dit. En ik denk dat velen (zeker in dit topic) gewoon wat droppen zonder te lezen wat er boven hen gepost is.

11 likes

Plus dat je nooit meer iets oppervlakkigs kunt posten als iemand wat naars heeft meegemaakt want dat zou dan ongepast zijn

11 likes

Omg ik mag voor het eerst sinds mijn 5e daggast zijn op een trouwerij :grin:
Zo’n zin in!

21 likes

Oke. Maar dat wou ik even kwijt. :grin:

2 likes

Ik heb gisteren m’n bek ZO erg verbrand aan een bitterbal :broken_heart::broken_heart::broken_heart: Doet nog steeds pijn. En dat op een dinsdag

13 likes

Uggghh ik voel me altijd zo lamlendig de dag voordat m’n menstruatie begint. Ik ben bekaf, heb het koud en heb flinke hoofdpijn.

Man en ik zouden vanavond iets ingewikkelds koken, waar ik met het boodschappen doen enorm naar uitkeek. Zowel het koken als het opeten. Maar nu wil ik alleen maar friet met een liter knoflooksaus bunkeren. Morgen eten we sowieso buiten de deur en vrijdag zijn de ingrediƫnten niet meer goed, dus denk dat ik er gewoon aan moet geloven vandaag.

End rant van m’n eerste wereld problemen.

2 likes

Wat is jullie gerecht? Kun je als bijgerecht er geen friet met knoflooksaus bij doen? Sowieso gewoon toegeven aan cravings hoor, bloeden is al zwaar genoeg

5 likes

Kan je het niet nu koken en vrijdag opeten?

6 likes

Wat een lieve opmerking! Ik mag inderdaad milder zijn voor mezelf.

Ja, wat een goed idee!! Denk dat dit m wordt idd.

8 likes

Ik ga voor het eerst sinds 7 jaar weer met een vriendin afspreken. :face_holding_back_tears:

33 likes