Wat je even kwijt wil #69

Ik vind het ook heel begrijpelijk eerlijk gezegd, ik was er laatst en eigenlijk alles wat ze verkopen is veel duurder dan de Action, terwijl de kwaliteit niet veel beter is. Leuk dat ze dan 10 stofzuigers op voorraad hebben staan, maar vervolgens kunnen ze je niks zinnigs vertellen over de verschillende types die ze verkopen :woman_shrugging: Dus de Blokker kunnen we echt wel missen denk ik (wel sneu voor de mensen die er werken overigens)

14 likes

Misschien kunnen ze Monica vragen die heeft ook Shoeby en Hunkemöller van de afgrond gered

6 likes

Je kunt het haast een jaarlijkse traditie noemen.

2 likes

Is al geprobeerd

26 likes

Ja dit was een wanhoopsdaad van alle partijen

6 likes

Ja een echte tragedie

3 likes

Dit is echt m’n allerliefste lievelingsweer. Zó lekker dat het nu alweer zo lang zo mooi is. :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Same! Ik leef helemaal op :sunny: :sunny:

3 likes

Sjongejonge, het werd als eerst in usa op youtube geflikkerd, Canada heeft ook een versie, en Nigeria en Australie ook. Er is 0.0 cultuur aan deze onvoorstelbare nare “datingshow” te vinden.

2 likes

Ik leef al twee dagen in een wolk van mist :sob:

7 likes

Ik heb net mijn ebike swapfiets ingeruild voor weer een normale. Oefff, dat is toch wel weer ff wennen

1 like

Oei, ja. Vreselijk. Het duurde even voordat ik daaraan gewend was.
Mis 'm eigenlijk nog steeds, maar werd echt te duur :cry:.

5 likes

Ja voor mij was het echt niet meer nodig omdat ik 7 minuten van werk woon (fietsen). En ik had hem eigenlijk opgezegd per december, maar ik dacht, nee, gewoon doen. Sad!

2 likes

Love Excel. En je hoeft maar een klein beetje te kunnen om door collega’s als een soort Excel-guru gezien te worden. Heb vandaag weer een collega haar dag gemaakt met een simpele VLOOKUP :grin:

31 likes

Liep je met je gezicht omhoog of lag je t zonnen (welke zon) of hoe ging dit :sob:

2 likes

Ik had dit gisteren in mijn haar :smiling_face_with_tear: gelukkig kon ik ook direct douchen haha

1 like

Oh man, heb met je te doen. Wel beter dat je thuis was. Mijn horrorscenario is dat zoiets gebeurt terwijl ik op de fiets zit of door de stad loop.

6 likes

Ja of onderweg naar een sollicitatiegesprek ofzo. Dan vind ik dat je echt de baan verdient met die ellende.

5 likes

Ik heb dit een keer gehad toen ik op weg was om iemand te interviewen en ik moest echt de afgesproken plek binnenkomen van ‘sorry ik heb kak in mijn haar’

Was ook een kutinterview verder

12 likes

Het vervelende is alleen dat je het zo snel vergeet als je het niet regelmatig gebruikt.
Ik heb dit laatst ook geleerd, maar weet nu al niet meer precies hoe het ging.

6 likes