Ik heb dit twee keer gehad, een keer in de stad en op vakantie. Laatste keer was ik onderweg naar een afspraak dus ging helemaal bad.
Noooo⊠2 maanden terug meelmottenplaag. Alles schoongemaakt met azijn en ik harde blikken doen e.dâŠ. Vallen gehangen, nooit iets meer gevangen. Zie ik nu ineens weer een larfje in een keukenkast Morgen maar weer poetsen en nog meer blikken/potten halen
Heb vandaag die nieuwe chicken & waffle burger van McDonalds gehad en echt gadver wat een goor ding is dat. Ik had niet gelezen dat er STROOPwafelstukjes op zat en karamelsaus. Ik dacht gewoon zoân normale zoetere wafel en dat gecombineerd met kip is best lekker maar ik was niet klaar voor stroopwafel op mn kipburger hahhahahaa
Zoân last van pds
Omgggg ik ga verhuizen Vorige week een bezichtiging gehad en heb gewoon een huurhuisje in Den Haag gekregen⊠eindelijk zoetermeer uit
Ik ben echt zo enorm opgelucht. Waarschijnlijk ben ik al voor het nieuwe jaar over dus ik kan 2025 echt niet beter beginnen dan dit.
Al het spul waarin ze zouden kunnen zitten even nachtje in de diepvries doen anders!
Ja! Nou alles zat eigenlijk al in glazen potten/hard plastic. Alleen crackers niet, maar vrees dat die niet zo lekker uit de vriezer komen maar ik ga eens kijken dank dank! (Had de vorige keer alles weggegooid dus had nog niet zoveel in huis gelukkig
)
Waf fijn! Is het ook kleiner, zoals je wilde?
Heb je ergens vogelvoer in huis? Dat was hier uiteindelijk het probleem.
Nee, ook niet. Ben ook onlangs verhuisd⊠ik zie het ook helemaal niet terug in het eten (heb vroeger ooit wel eens gehad dat ze in een pak chai zaten ofzo, maar dan nog in de verpakking). Heb eigenlijk het idee dat ze van buiten zijn gekomen omdat ik van de zomer veel mijn deur open had en geen hordeur heb (ik had ze eerst ook op mijn plafond steeds en pas toen ik ze weken later in mijn keukenkastje vond dacht ik dat het gerelateerd was aan eten).
Ik heb drie jaar lang gehad dat ik het helemaal aanpakte en dat het steeds toch weer opdook. Er zit niet zoveel anders op dan het heel goed in de gaten houden en bijhouden en nooit meer van je leven losse zakjes of pakjes te bewaren vrees ik, dan is het op een dag echt weg.
Pffft vreselijk! Straks meteen naar de Action voor meer potten
Yes! Ik lever zoân 25m2 in, dus dat is fijn. Het huis oogt ook echt heel knus met kleinere vierkante kamers, dus ben er echt heel erg blij mee! Hoop nu heel erg dat mijn buurvrouw die nu met 2 kinderen in de eenkamerwoning naast mij zit, de lucky one is voor het huis wat ik achterlaat
Bij ons zaten ze in die voorgeboorde gaatjes waarin je de pluggen voor de keukenkastschabben steekt. Die heb ik toen allemaal met een naald leeggepeuterdâŠ
Ik ben gisteravond erachter gekomen dat een online vriend waar ik al bijna 10 jaar lang contact mee heb (de laatste tijd wat minder intensief dan in het begin) is overleden 2 maanden geleden. Kwam er per toeval achter⊠dit voelt zo raar.
Je kent elkaar online, hebt elkaar nooit in het echt gezien maar toch heb je nooit afscheid kunnen nemen.
Ahhh ja de vorige keerde hoorde ik ook al fijne horrorverhalen Had die krengen al uitgezogen maar ga ik sowieso nog eens doen ja, vreselijk he!
Wat een superleuk nieuws @Negativ ! Gefeliciteerd met je nieuwe huisje!
Ik werk bij een landelijke organisatie en ik heb vrij vaak contact met een collega in Den Haag. En ik weet niet waarom, maar ik word altijd helemaal blij en gerustgesteld door zijn accent. Hhaah als ik bel en ik krijg hem aan de lijn en ik hoor zijn accent, dan weet ik gelijk: ah dit is Klaas, die gaat me goed helpen en niet doen alsof ik achterlijk ben.
edit: oh en ik besef nu dat jij het ook over Den Haag hebt alsof ik een link wil leggen met mijn diepe persoonlijke connectie met de stad haha, maar dat was niet de bedoeling
De Nederlandse Bodyshop is failliet verklaard
Het was te verwachten
Ja, dan weet je: 't kom wel goe
Ugh, had toch stille hoop. Maar dat die site er al maanden uitlag en in andere landen het slecht ging was al bad news idd. Jammer.