Bij ons zaten ze in die voorgeboorde gaatjes waarin je de pluggen voor de keukenkastschabben steekt. Die heb ik toen allemaal met een naald leeggepeuterd…
Ik ben gisteravond erachter gekomen dat een online vriend waar ik al bijna 10 jaar lang contact mee heb (de laatste tijd wat minder intensief dan in het begin) is overleden 2 maanden geleden. Kwam er per toeval achter… dit voelt zo raar.
Je kent elkaar online, hebt elkaar nooit in het echt gezien maar toch heb je nooit afscheid kunnen nemen.
Ahhh ja de vorige keerde hoorde ik ook al fijne horrorverhalen Had die krengen al uitgezogen maar ga ik sowieso nog eens doen ja, vreselijk he!
Wat een superleuk nieuws @Negativ ! Gefeliciteerd met je nieuwe huisje!
Ik werk bij een landelijke organisatie en ik heb vrij vaak contact met een collega in Den Haag. En ik weet niet waarom, maar ik word altijd helemaal blij en gerustgesteld door zijn accent. Hhaah als ik bel en ik krijg hem aan de lijn en ik hoor zijn accent, dan weet ik gelijk: ah dit is Klaas, die gaat me goed helpen en niet doen alsof ik achterlijk ben.
edit: oh en ik besef nu dat jij het ook over Den Haag hebt alsof ik een link wil leggen met mijn diepe persoonlijke connectie met de stad haha, maar dat was niet de bedoeling
De Nederlandse Bodyshop is failliet verklaard
Het was te verwachten
Ja, dan weet je: 't kom wel goe
Ugh, had toch stille hoop. Maar dat die site er al maanden uitlag en in andere landen het slecht ging was al bad news idd. Jammer.
Ah nee. Ik ga morgen dan nog maar even een fles gembershampoo kopen voor het er niet meer is
Nooit meer gesuikerde appeltjesparfum en douchegel
Ik heb daarnet nog maar even snel een cadeaubon van de Blokker die ik nog had liggen gebruikt om iets te kopen dat ik toch ooit vast nog wel nodig ga hebben en voel me er bijna een beetje schuldig over, alsof ik ze zo nog sneller de vernieling in help. Maar ja, ook zonde om te laten liggen.
Nou ja zolang ze die nog aannemen… Groot gelijk
Bij V&D kon je toen op laten we zeggen maandag nog cadeaubonnen kopen en op dinsdag niet meer inleveren dus weggegooid geld was dat
Ik zit samen met mijn puber helemaal in Mario Party Jamboree en hoewel ik altijd claim niet fanatiek te zijn wil ik toch blijkbaar wel alles hebben haha
Ik zit in een fortnightly meeting en dit is het vreemdste woord wat ik in tijden heb gehoord (het betekent tweewekelijks, wel mooi)
ik vind fortnight echt zo’n game of thrones woord altijd
hahaha ja inderdaad, volgende keer verwacht ik ook Milady als aanhef
Nou een klein lichtpuntje. De franchise winkels van The Bodyshop in Den Haag, Delft en Westfieldmall zijn niet failliet en blijven (voorlopig) open.
Heb dit wel uit een TikTok comment. Dus neem deze informatie met een korreltje zout
Buren van een aantal huizen verderop hebben de NL vlag buiten hangen.
En de enige conclusie die ik met mijn chagrijn kan trekken is dat ze blij zijn met Trumps overwinning ofzo.
Misschien moet ik er maar vanuit gaan dat ze iets anders te vieren hebben
Ik dacht misschien iemand van t koningshuis, dus ik opzoeken, is er blijkbaar een hele website voor dit soort vragen. Koningshuis staat er alleen niet bij maar kon geen verjaardag vinden
Oooh wat jammer had zo’n zin in deze!
Had al wel bedacht om zonder saus te doen en dan zelf maple syrup erop te doen, want met die normale caramelsyas van de mcflurry leek me wel heel goor ja😭