Ik ben de hostels al een hele tijd ontgroeid maar ik heb een tripje wat ik heel heel graag wou doen (zie vorige bericht. Concerten) en mn budget is op dit moment ongeveer 0 . Dus toch maar een hostel geboekt. Wel iets luxer want ze hebben hier van die sleeping pods. Dus je deelt wel een kamer maar je pod is aan alle kanten dicht behalve een kant waar een gordijntje zit en je er in en uit kan. Altijd als ik videos zie van mensen die in van die sleeping pods / capsule hotels slapen lijkt het me zo gezellig en knus en super leuk. Nu lig ik hier (even chillen tot ik zo weer weg moet) en ik waardeer de privacy, ik lig toch net iets lekkerder te telefoon scrollen zo uit het zicht, maar eigenlijk vind ik het best krap. Nooit overna gedacht dat je bijvoorbeeld je armen niet echt opzij kan doen. Het is best anders dan ik had verwacht .Ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat met slapen. Wel geleerd dat ik minder van kleine ruimtetjes houd dan ik zelf had gedacht.
(Ik kom na 11 uur terug en moet morgen rond 8.30 weer de deur uit, de badkamer is schoon, ligging perfect. Het is allemaal hardstikke OK dus geen klacht verder).