Ah nee. Ik ga morgen dan nog maar even een fles gembershampoo kopen voor het er niet meer is
Nooit meer gesuikerde appeltjesparfum en douchegel
Ik heb daarnet nog maar even snel een cadeaubon van de Blokker die ik nog had liggen gebruikt om iets te kopen dat ik toch ooit vast nog wel nodig ga hebben en voel me er bijna een beetje schuldig over, alsof ik ze zo nog sneller de vernieling in help. Maar ja, ook zonde om te laten liggen.
Nou ja zolang ze die nog aannemen⦠Groot gelijk
Bij V&D kon je toen op laten we zeggen maandag nog cadeaubonnen kopen en op dinsdag niet meer inleveren dus weggegooid geld was dat
Ik zit samen met mijn puber helemaal in Mario Party Jamboree en hoewel ik altijd claim niet fanatiek te zijn wil ik toch blijkbaar wel alles hebben haha
Ik zit in een fortnightly meeting en dit is het vreemdste woord wat ik in tijden heb gehoord (het betekent tweewekelijks, wel mooi)
ik vind fortnight echt zoān game of thrones woord altijd
hahaha ja inderdaad, volgende keer verwacht ik ook Milady als aanhef
Nou een klein lichtpuntje. De franchise winkels van The Bodyshop in Den Haag, Delft en Westfieldmall zijn niet failliet en blijven (voorlopig) open.
Heb dit wel uit een TikTok comment. Dus neem deze informatie met een korreltje zout
Buren van een aantal huizen verderop hebben de NL vlag buiten hangen.
En de enige conclusie die ik met mijn chagrijn kan trekken is dat ze blij zijn met Trumps overwinning ofzo.
Misschien moet ik er maar vanuit gaan dat ze iets anders te vieren hebben
Ik dacht misschien iemand van t koningshuis, dus ik opzoeken, is er blijkbaar een hele website voor dit soort vragen. Koningshuis staat er alleen niet bij maar kon geen verjaardag vinden
Oooh wat jammer had zoān zin in deze!
Had al wel bedacht om zonder saus te doen en dan zelf maple syrup erop te doen, want met die normale caramelsyas van de mcflurry leek me wel heel goor jaš
Ja je kan het proberen hoor, op TikTok zie ik wel heel veel positieve reacties! Maar ik probeer het iig niet nog een keer
We hebben vanavond spontaan met een deel van de vriendengroep pannenkoeken gegeten en herinneringen opgehaald aan vroeger. Echt fantastisch. Iemand noemde ineens een āvragenlijstā die ik in 2011 had gemaakt en rondgestuurd had. Ik moest even zoeken, maar vond toen een aantal ingevulde exemplaren. We hebben zo gelachen om de antwoorden van toen. En hoe heerlijk dat we nog steeds met elkaar zijn
Het is me weer gelukt. Iets inplannen in mān eigen agenda en later niet meer weten wat ik bedoel.
Eind november heb ik drie uur ingepland voor āverrassingsavondā
Maar⦠het is voor mij ook een verrassing? Ik heb dit zelf gepland, maar ik weet gewoon niet meer wat ik daar dan bedacht of geboekt heb en met wie.
Ik heb dit eerder gehad met het agendaitem ādiner janā.
Ik ken geen Jan? Of moest het me somehow wijzen naar de maand januari of naar een plek?
Die dagen voor het ādinerā was ik echt bang dat ik op die avond een appje van iemand zou krijgen met āhee zit hier al een tijdje, waar blijf je eigenlijk?ā
Nu dit weer.
Hoe is dat afgelopen?
Heel saai, ik weet het nog steeds niet, maar it still haunts me
Kan je niet kijken in je whatsapp geschiedenis met de term ā verrassingsavondā of die specifieke datum?
Dit overkomt mij ook zo vaak.
Lig al eeen half uur wakker na een nachtmerrie ging gisteren eindelijk weer een keer vroeg slapen na drukke weken en dan nu dit