Haha dat hoop ik ook. “We” zijn ruim 2 uur op muizenjacht geweest. Echt toen ik dat beestje van t hoofdbord zag rennen heb ik zoooo hard gegild!
Wat gezellig dat iedereen over zijn dag aan het vertellen was gisteren, vet leuk om te lezen! Ik was gisteren en vandaag in Parijs omdat ik voor werk op een beurs sta. Gisteren heb ik daarbuiten niet megaveel kunnen doen maar vanochtend ben ik vroeg opgestaan en heb ik heerlijk voor alle drukte door de stad gewandeld en over de markt gestruind en croissants gegeten, echt top. En hoop dat ik zo een dealtje kan doen met een collega zodat ik vanmiddag nog even langs wat vintage winkels kan!
Waar heb je gegeten? Leuke zaakjes ontdekt?
Gisteravond werd ik door een Parijse vriendin meegenomen naar Shifu, niet perse knus maar goede dumplings en vooral heel lekkere bao! En ik had een megalekkere zwarte sesam pain au chocolat van Petite Île en goede espresso bij Kawa. En op de markt bij de Bastille gekonfijte hibiscus en kumquat gevonden dus daar was ik ook blij mee. Mocht je nog tips in/rond le marais hebben houd ik me aanbevolen ![]()
Ik had gisteren voor de eerste keer met vriendinnen een boekenclub en het was zo gezellig! Het eerste boek wat we samen gaan lezen is: i’m glad my mom died
Over hoe het is om als kind actrice optreden groeien
Interessant verhaal, heb 't boek vorig jaar gelezen. Gaat wel minder over het onderwerp dat je noemt.
We krijgen vanavond visite en ben al de hele ochtend met van alles en nog wat bezig. Komt vriend net thuis van sporten en zegt: “Het ruikt hier naar zweetvoeten.” Echt fml, ben al de hele tijd van alles aan het opruimen en schoonmaken en dan ruikt het naar ‘zweetvoeten’? ![]()
Ik heb sinds gisterochtend een marathon aan visite in huis omdat mijn kind jarig is dit weekend en niet iedereen tegelijk kon/paste, en de laatste vriendin is net weg. Zo gezellig dat iedereen langskwam en ZO LEKKER om nu in stilte op de bank te ploffen in mijn pyjama met een sneaky biertje
Zijn de taarten goed gelukt?
Ik heb dit weekend al de kerstboom opgezet en vind het zooo gezellig weer ![]()
Ja! Een Alison Roman recept met dikke vette chocolate botercreme. Ik vergeet alleen altijd hoe machtig die Amerikaanse recepten zijn, dus het was ff doorbikkelen voor de visite
Ik wil ook een grote kerstboom maar zo groot is mijn appartement niet. ![]()
![]()
Er komt sowieso een heb ik besloten haha, nog wel even kijken hoe en wat.
Over de totaal verneukte relatie tussen haar en haar moeder. En natuurlijk speelt dat acteren wel een rol maar vond ik minder rode draad.
Ik luister hem nu via spotify, wat een boek.
Zo jaloers!!! Franse broodjes ![]()
Ik heb morgen mijn dag zo belachelijk vol gepland en ik haat mezelf echt nu ![]()
Ik heb vandaag poffert gegeten!!
(Soort oud hollands mix tussen cake en brood dat in een speciale pan klaargemaakt moet worden). Lekker hoor.
Mijn week begon echt verschrikkelijk kut en ik ben echt zo blij dat ik zo positief heb kunnen afsluiten. Heb ook echt waardevolle gesprekken en momenten meegemaakt. 🥹
Ik ga helemaal met een voldaan gevoel slapen zo.
Mijn werkgever vind t nodig om op zondagavond in de groepsapp een verhaal te schrijven over dat er een inspectie kan komen en dat wij, als personeel, ons aan de regels moeten houden terwijl zij het de afgelopen weken niet op orde had. Whut.
Zó lekker! Was het met krenten en rozijn of zonder? En heb je het met boter of stroop gegeten?