Rabo volgens mij ook al best een tijdje
Zou kunnen. Ik heb hem nog niet lang geleden pas ontdekt.
Als ik een betaalverzoek van de Rabo krijg dan word ik altijd zo chagrijnig van die enorme rollende munt
Niet gerelateerd verder maar moest er gelijk aan denken
In avocado zit histamine en dat kan roodheid verergeren.
Kan je dan niet gewoon beter een allergiepil nemen, want histamine zit echt in heel veel eten en drinken.
Mijn moeder is altijd zo goed in slecht nieuws brengen. Ik krijg een appje:
Tante Naam is overleden
Hoe bedenk je het om deze smileys er bij te zetten Het is ook niet mijn echte tante maar een goede familie vriendin die ik altijd tante heb genoemd, maar ook bij echte familie heeft ze wel eens geappt: je oom is dood om vervolgens ook gewoon 2 uur lang niet meer de telefoon te beantwoorden.
Ah ik krijg ook net binnen; hopelijk is de begrafenis niet op mijn verjaardag want ik heb dan al plannen.
Hahaha ok dan hoe ouder hoe gekker ze worden
Mijn moeder snapt smileys ook niet en doet dit ook altijd
Hahah het ligt niet aan mijn moeder gelukkig! Van de week ging ze nog tegen mij zeggen dat ik een smiley verkeerd had gebruikt, nou ik weet zeker dat dit niet zo is.
Wat dénken zulke mensen dat het betekend dan? Ik zie er gewoon niks niet-lulligs in haha
Mijn moeder gebruikt hem als een soort teleurgesteld gezicht:
Afgelopen week kreeg ik dus ook het appje “Trump is weer terug ”
Ja same voor mijn moeder, krijg er maar niet in dat ze deze bedoelt
Oh kut dit wordt zo’n stomme forum smiley hahaha hoe verander ik dat
Maar kunnen die boomers dan ook niet goed emoties van gezichten aflezen ofzo? Ik snap het gewoon niet
Haha ik heb dit ook voortdurend met mijn schoonmoeder. Laatst stuurde ze een appje van: Ik baal zo enorm erg want ik word net gebeld en mijn operatie wordt 2 weken uitgesteld. Dus ik zoiets van: Ohh nee wat ellendig. Zo vervelend! Enig idee waarom het is uitgesteld?
Zij: Spoedgevallen
Haha nou echt dan kan je me opvegen
Emojis zijn te klein, dat zien ze niet of zo
Mijn moeder gebruikt deze voor kotsen
deze dus eigenlijk maar lijkt er toch niet eens op
Dat heeft mijn moeder me ook een keer geflikt met een oom die overleden was, whatsapp berichtje terwijl ik aan het werk was. Heb haar toen toch wel heel duidelijk gemaakt dat dat niet het kanaal is om zulk nieuws te brengen…
Ah ja zoals mijn vader die me appte tijdens een evenement voor mijn werk ‘hoe gaat de persconferentie? Ik heb kanker’
We moeten iedereen boven de 50 de smartphones afpakken en weer een vaste lijn geven
Ja mijn oma op mijn verjaardag: gefeliciteerd! En ik heb net gehoord dat de kanker is uitgezaaid en ik dood ga. Dus nu IEDERE verjaardag is dat waar ik telkens aan moet denken.