Wat je even kwijt wil #69

Heel herkenbaar!

Ik ben echt nog niet toe aan sinterklaas.

Doordat de herfstvakantie zo laat was dit jaar voelt het nog als oktober

3 likes

Ik had vandaag een evenement van een vriend en opeens waren daar al mijn huisgenoten van vroeger en was het zó gezellig. Helemaal blij naar bed nu.

25 likes

Ik word hier zo agressief van als mensen anno 2024 die emoji nog steeds verkeerd gebruiken omg. KIJK DAN. Mijn moeder gebruikt hem niet meer want ook al heb ik het uitgelegd, ze ziet het als teleurgesteld/zielig. “Oom jan is dood :smirk:” .

@Acquiesce idd heb ook een enkele niet boomer het totaal verkeerd zien gebruiken. Dan ben je hopelijk slechtziend.

5 likes

Ik slaap vanavond in een hotelkamer zonder vriend en baby, ik kannie waaaaaachten.

39 likes

Oh ik vind dit an sich al raar om als app naar familie te sturen over de eigen moeder :no_mouth:

4 likes

Omg mn ouders net onverwachts aan de deur :joy: Mn moeder was helemaal ongerust omdat ik vanochtend nog niet online was geweest op WhatsApp en mn laatst gezien om 8 uur gisteravond stond en ik niet reageerde op haar appje. Maar ik was gewoon druk aan t opruimen/schoonmaken en had nog niet op WhatsApp gekeken vanochtend :joy: Ze dacht dat ik van de trap ofzo was gevallen en hulp nodig had

46 likes

Heeft ze je dan ook geprobeerd te bellen? Ik hoop dat ze in de buurt woont en het dus kleine moeite is om langs te gaan, anders is het nog erger :smile:

@Cam en lekker geslapen? Als ik eens denk zo ik ga het ervan nemen, lekker goed slapen en rusttttt, krijg ik een nacht waarop ik niet had gerekend of gehoopt :expressionless::smile:

ga even gigantische humblebrag gooien maar

ik heb 2 jaarabonnementen gewonnen op een “fitness resort” hier in de stad (met zwembad, spa en alles) maar nu moet ik kiezen wie ik het tweede abonnement gun :weary::weary: echt lastig, heb twee vriendinnen in gedachten maar kan ze het ook moeilijk onderling laten uitvechten haha

34 likes

Ja ook 3x hahaha maar heb mn telefoon altijd op stil staan en was gewoon echt druk bezig. Ze wonen op 10 minuutjes rijden gelukkig haha

3 likes

Vanavond pas! Heb wel eerst een feestje, dus zal alsnog niet mega uitgerust zijn :joy: maar hoef er in ieder geval niet uit snachts en om 7u!

4 likes

Ik zou hier serieus echt boos om worden :sweat_smile: sowieso is dit ook precies de reden dat ik laatst gezien niet aan heb staan op whatsapp.

Mijn moeder had ook laatst aangegeven dat ze bezorgd was want ik had op zowel donderdagavond als vrijdagavond mn telefoon niet opgenomen (later op de avond teruggebeld). Het idee dat iemand erover na gaat denken wat ik dan aan het doen zou zijn en waarom en waarom ik niet meteen opneem en zich daar over gaat opwinden vind ik zelf heel benauwend.

5 likes

Oh ben er niet boos om geworden hoor, schrok er alleen wel van. Ik had trouwens ook nauwelijks tijd om te reageren want om 11.45 was t appje, toen belde ze ook direct, toen 11.47 en 11.59 nog een keer gebeld en volgens mij stonden ze hier ook al om 12.05. Hoop dat dit vooral voor mijn moeder een les is dat ze iets geduldiger moet zijn en dat ik het in mn eentje prima red :sweat_smile:

5 likes

Haha nou wel hulde dat je kalm bent gebleven, als ik dit zo zie moet ik misschien iets liever tegen mn moeder doen :sweat_smile:

3 likes

Ah zo mooi 🥹

38 likes

Ik kijk nu Bureau Maastricht (met Ewout) en schrik echt van hoe onkundig twee van de agenten overkomen. Zijn totaal niet goed in deëscaleren, lachen mensen uit in hun gezicht, komen best wel intimiderend over. Had het er ook met een vriendin over die politieagente is, die vond het ook totaal niet aansluiten bij hoe agenten zouden moeten handelen.

13 likes

Wat doen jullie vandaag? Ik lig een beetje verveeld op de bank

8 likes

Hetzelfde als jij! Maar dan met een boek erbij en een muziekje op de achtergrond

5 likes

Dat is leuk. Welk boek?

3 likes

Exact het zelfde! Nu maar even netflixen haha

4 likes