Ik was met de auto naar de winkel, onderweg even wat bij mijn broer in de gang leggen, weer terug naar de auto gelopen en ik ga op de passagiersstoel zitten
Weet niet waar ik zat met mijn hoofd maar zo kom je niet ver in je eentje haha
Dit lijkt niet eens een boomer. Hoe vaak zou hij in zijn leven mensen onheus hebben bejegend door die smiley te gebruiken
âHi schat, ik ben later. Ik sta langs de kant van de weg met autopech maar gelukkig komt een monteur van ANWB zo â
âBalen dat je ziek bent. Dan maar een weekje langer wachten â
âIk moet de was doen voor mijn buurvrouw â
Niet alleen boomers, ik heb een collega van begin 30 die dit dus ook niet snapt? Zij is echt fan van de en
maar snap echt zo vaak oprecht niet wat ze nou bedoelt haha
âIk heb een boek voor Arie gekocht en wilde er nog cadeaubon bij doen en dan nog een kaartje â
âZou je het toch naar mn andere mailadres kunnen sturen? Die andere werkte niet â
Ik: weet je of Piet ook komt?
Zij: nee, die stond niet op de adreslijst
???
Mijn vriend doet dit ook
Ik heb zoân hekel aan deze:
Ja ik ook! Het komt zo passief agressief over, terwijl zij dat volgens mij niet per se zo bedoelt.
Laatst ook:
âHopelijk horen we zsm of Henk dan ook kan â
Ik zou echt boos worden als ik Henk was
Sorry maar ik moest hier echt heel hard om lachen. De boodschap is natuurlijk wel heel verdrietig.
Nee ik moet er ook echt om lachen inmiddels! Ik keek na deze post ook even die appjes terug en ik reageerde met âik bel je zoâ en hij zei ânu niet ik ben de hond uitlatenâ hahahahaha deze man
Het gaat goed met hem trouwens hoor!
Mijn oom appte in de familie app âgecondoleerd met onze moederâ. Ik stond afscheid te nemen van mân klas toen ik dit las en heb toen nog tien minuten een pokerface moeten houden voor ik mân vader kon bellen. (die wist dat ik voor de klas stond en wilde me dus erna pas bellen).
Achja zo moest ik via Instagram vernemen dat mijn oma was overleden omdat mijn neef een foto had geplaats met ârust zacht omaâ
Mijn buurvrouw speelt harp en het klinkt zo dromerig
echt wat een verschil met mijn vorige buren
Hahaha ik hoor hierbij ook echt gewoon zo op zân Frans âhonhonhonhonâ
Ik voel me wel echt vaak een boomer omdat mijn vriendinnen die jonger zijn dan ik (ik haat ze) super veel stickers sturen. Ik heb geen leuke of vergeet het gewoon en dan voel ik me echt bejaard
Heel herkenbaar!
Ik ben echt nog niet toe aan sinterklaas.
Doordat de herfstvakantie zo laat was dit jaar voelt het nog als oktober
Ik had vandaag een evenement van een vriend en opeens waren daar al mijn huisgenoten van vroeger en was het zĂł gezellig. Helemaal blij naar bed nu.
Ik word hier zo agressief van als mensen anno 2024 die emoji nog steeds verkeerd gebruiken omg. KIJK DAN. Mijn moeder gebruikt hem niet meer want ook al heb ik het uitgelegd, ze ziet het als teleurgesteld/zielig. âOom jan is dood â .
@Acquiesce idd heb ook een enkele niet boomer het totaal verkeerd zien gebruiken. Dan ben je hopelijk slechtziend.
Ik slaap vanavond in een hotelkamer zonder vriend en baby, ik kannie waaaaaachten.
Oh ik vind dit an sich al raar om als app naar familie te sturen over de eigen moeder
Omg mn ouders net onverwachts aan de deur Mn moeder was helemaal ongerust omdat ik vanochtend nog niet online was geweest op WhatsApp en mn laatst gezien om 8 uur gisteravond stond en ik niet reageerde op haar appje. Maar ik was gewoon druk aan t opruimen/schoonmaken en had nog niet op WhatsApp gekeken vanochtend
Ze dacht dat ik van de trap ofzo was gevallen en hulp nodig had