Wat je even kwijt wil #69

Ik kijk een serie (Buffy the Vampire Slayer) en speel ondertussen een spelletje (Royal Match, soort candy crush maar dan leuker) op mn telefoon.

2 likes

The Night Circus, ben op tweederde ongeveer en vind het wel een aanrader

8 likes

Hahaha love it, ik voel me altijd schuldig als ik een spelletje en Netflix tegelijk doe, maar is ook ontspanning toch

3 likes

Ik kan eigenlijk niet een serie kijken zonder ook nog iets anders erbij te doen :sweat_smile: speel vrijwel altijd een spelletje op mn telefoon ondertussen (block blast is momenteel ook favoriet), maar heb vroeger ook veel geborduurd tijdens het kijken.

4 likes

Ik heb net de trein van Belfast naar Dublin genomen. Gisteren naar een concert van The Corrs geweest in Belfast en vanavond zelfde concert in Dublin .

(Sorry. Zo braggy… 90% van mn zaterdagen zijn ook gewoon boek op de bank of gamen achter de pc)

40 likes

oh ik word hier heel treurig van :broken_heart:

3 likes

Gewandeld in het bos, verse broodjes bij supermarkt op terugweg gehaald, paar uur wezen hardlopen in het bos, nu aan de thee en verder lezen in mijn boek

24 likes

Net even rondje winkelcentrum gedaan en daar een bakkie gedaan en nu lig ik op de bank Grey’s Anatomy te kijken

12 likes

Net op pad geweest met mijn man voor zijn griepprik, daarna wat boodschappen gehaald, nu twijfel ik tussen Matchington spelen of een boek lezen
En als kind samen iets wil doen (puber) hoor ik het wel maar die vermaakt zich altijd lekker op de slaapkamer

5 likes

Koffie drinken bij een nieuw zaakje met mijn vriend, brillen gepast bij de opticien, nu sporten en vanavond bankhangen met pizza

4 likes

Ik heb sinds kort mijn rijlessen niet meer op zaterdagochtend, maar op dinsdag en ik voel mij echt een blijer mens. Elke keer had ik weekend en dan dacht ik: oh ja dat morgen nog. En ik had na mijn les nooit meer zin om naar mijn favo yoga klasje te gaan en als het een slechte les had voelde ik me de hele dag down. Nu moet ik op dinsdag hierdoor wel een uurtje langer doorwerken, maar tegelijkertijd na mijn les ga ik gelijk over tot werken en heb ik minder ruimte om te piekeren.
Ik probeerde dit net aan mijn moeder uit te leggen, maar ze begreep me totaal niet haha, maar in mijn hoofd lijkt het helemaal te kloppen :joy:

60 likes

Wat ontroerend.

6 likes

Oh ik snap dit helemaal. Zo fijn dat je je zaterdag weer lekker teeug hebt!

4 likes

Paar uur hardlopen???

4 likes

Ben jij nieuw?

46 likes

Moet wel.

27 likes

Klinkt alsof jij echt je best life leeft nu :muscle:

3 likes

Momenteel weinig te klagen inderdaad, genoeg bos therapie :deciduous_tree: :running_woman: :sparkles:

40 likes

Even naar de stad geweest, wat nieuwe kleding gekocht en wat andere spullen die ik nodig had. Net klaar met lunchen, haha heel laat. En nu lig ik op de bank te zoeken naar een serie.

4 likes

Voor wie in deze tijden ook even iets nodig heeft om te lachen :joy: helemaal geweldig dit