Wat je even kwijt wil #69

Ik vond het ook opvallend inderdaad. Echt 2 opgefokte standjes. En dan ook nog zeggen dat ze zich niet laten kennen, maar ook niet over zich heen laten lopen. :sweat_smile:

5 likes

Ik had voor de verandering een helemaal lege dag! Maar had wel zin om iets te doen en toevallig had ik allemaal kamerplanten bij sprinklr besteld, die kwamen gisteren binnen en die heb ik nu allemaal meteen netjes verpot en sommige gestekt en ook de twee planten die ik een jaar geleden had gekocht en nog niet in een pot had gezet :skull: heb ik nu verpot haha. Vastberaden nu een goede plantenverzorger te worden met herinneringen in m’n telefoon voor water/voeding/verpotten.

En waarschijnlijk komt mn schoonzus vanavond eten. Dan gaan we wat lekker koken en een spelletje spelen ofzo.

5 likes

Wat ongelooflijk mooi en ontroerend! Pfff moet gelijk denken aan hoe mijn ouders ook altijd uitgebreid afscheid nemen en zwaaien als ik daar wegga. Hoop dat ik dat nog heel lang mag meemaken :cry:

3 likes

Ik ben de hostels al een hele tijd ontgroeid maar ik heb een tripje wat ik heel heel graag wou doen (zie vorige bericht. Concerten) en mn budget is op dit moment ongeveer 0 . Dus toch maar een hostel geboekt. Wel iets luxer want ze hebben hier van die sleeping pods. Dus je deelt wel een kamer maar je pod is aan alle kanten dicht behalve een kant waar een gordijntje zit en je er in en uit kan. Altijd als ik videos zie van mensen die in van die sleeping pods / capsule hotels slapen lijkt het me zo gezellig en knus en super leuk. Nu lig ik hier (even chillen tot ik zo weer weg moet) en ik waardeer de privacy, ik lig toch net iets lekkerder te telefoon scrollen zo uit het zicht, maar eigenlijk vind ik het best krap. Nooit overna gedacht dat je bijvoorbeeld je armen niet echt opzij kan doen. Het is best anders dan ik had verwacht .Ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat met slapen. Wel geleerd dat ik minder van kleine ruimtetjes houd dan ik zelf had gedacht.

(Ik kom na 11 uur terug en moet morgen rond 8.30 weer de deur uit, de badkamer is schoon, ligging perfect. Het is allemaal hardstikke OK dus geen klacht verder).

11 likes

Jij bent echt mijn favoriete one-issue forummer. Vind het ook echt leuk voor je dat je nu op een rustigere plek woont, dagelijks dieren tegenkomt tijdens het hardlopen etc. Echt living your dream!

8 likes

Eens ook al klinkt dat misschien wat gekkig, maar het is je vooral ook heel erg gegund @anon81378386

2 likes

Precies, meestal is een one-issue forummer iets negatiefs, maar in het geval van @anon81378386 vind ik het juist leuk omdat het zo authentiek is en over leuke dingen gaat! (Voor haar dan, ik ga nog geen 500meter hardlopen :laughing:)

3 likes

Welke bedoel je? Die Daan? En die partner met die lichte ogen? Tyrone (? Tyrell?)

3 likes

Kan iemand context geven over @anon81378386

2 likes

Dat kan ze zelf doen als ze daar behoefte aan heeft, lijkt me.

12 likes

Daarom tag ik haar ook :bulb:

Verder vrij overdreven reactie, het gaat om iets met hardlopen nou boehoe als iemand even uitlegt wat haar one issue precies is

7 likes

Beide :joy: maar die Daan is het ergste, echt zo’n opgeschoten straatvechtertje in een uniform

9 likes

Hardlopen is the one issue :woman_shrugging:

32 likes

Ik was net in een restaurant met mijn familie en tegelijkertijd vierde een bedrijf het jubileum van een medewerker en zij was verkleed als heks

Was echt apart

9 likes

Ja die twee vrienden inderdaad!

2 likes

Ik zie steeds reclames van allerlei speelgoed wat echt voor de heb is (bijvoorbeeld van die popjes met paars haar en een unicorn) en mijn inner 9-jarige wil het allemaal kopen :sweat_smile:

2 likes

Ik vind dit een heel gezellige vraag en vind de antwoorden ook leuk om te lezen!

8 likes

Als ik me echt ellendig voel, zet ik Tom Holland op die Umbrella nadoet bij lip sync battle. Mijn mood is dan gelijk een stuk beter en blijer

21 likes

Ojaaa dat was echt iconisch!

4 likes

Ik heb net in een bomvolle straat in Rotterdam gefileparkeerd en ik ben hier veeeel trotser op dan nodig is.

97 likes