Over de totaal verneukte relatie tussen haar en haar moeder. En natuurlijk speelt dat acteren wel een rol maar vond ik minder rode draad.
Ik luister hem nu via spotify, wat een boek.
Zo jaloers!!! Franse broodjes
Ik heb morgen mijn dag zo belachelijk vol gepland en ik haat mezelf echt nu
Ik heb vandaag poffert gegeten!!
(Soort oud hollands mix tussen cake en brood dat in een speciale pan klaargemaakt moet worden). Lekker hoor.
Mijn week begon echt verschrikkelijk kut en ik ben echt zo blij dat ik zo positief heb kunnen afsluiten. Heb ook echt waardevolle gesprekken en momenten meegemaakt. 🥹
Ik ga helemaal met een voldaan gevoel slapen zo.
Mijn werkgever vind t nodig om op zondagavond in de groepsapp een verhaal te schrijven over dat er een inspectie kan komen en dat wij, als personeel, ons aan de regels moeten houden terwijl zij het de afgelopen weken niet op orde had. Whut.
Zó lekker! Was het met krenten en rozijn of zonder? En heb je het met boter of stroop gegeten?
Met een paar rozijnen! Niet al teveel want ben ikzelf niet zo’n fan van. En mijn moeder had een siroopje met een combinatie van stroop en boter haha, heerlijk.
Ohhh lekker! Als er nog wat over is, dan is opgebakken poffert ook heel lekker.
Ja is nog over, wel bij haar! Zal de tip doorgeven
Ik zag vandaag een man lopen met:
- een polo met korte mouwen,
- een korte broek èn
- slippers aan?!!
Hehh??
Ja geloof ik meteen wat je zegt. Probeerde een korte en bondige samenvatting te maken, maar dus niet helemaal accuraat. Ben wel benieuwd!!
Hoe heb je uiteindelijk nog geslapen? Ben benieuwd hoe je erop terugkijkt
Ik moet weer werken na vakantie en ik kan goed niet wakker worden
Same mn kat keek mij net aan met zo’n blik van “wat doe jij nu al hier”, die kon ook wel wennen aan het uitslapen iedere dag.
Ik heb echt een hekel aan Sint Maarten. Ik kan gewoon niet gemaakt leuk doen aan de deur. Vanavond kan ik eerst zelf een paar huizen af met mijn kind maar daarna doe ik gewoon het licht uit hoor😬
Hier woont juffrouw kikkerbil, die ons nooit iets geven wil!
Die klinkt wel ‘liever’ dan bij ons.
Hier woont juffrouw varkenskop die vreet alles zelf op.
Hhaha geweldig, dit wil ik mijn kleuter leren