Wat je even kwijt wil #69

Ik heb afgelopen nacht echt een kut nacht gehad.

Toen ik naar bed ging dacht ik al iets te horen maar zag nergens iets en toen ik tegen een riem liep die op de grond lag was dat ongeveer hetzelfde geluid.

M’n vriend kwam 1 uur later naar bed en werd toen een beetje wakker. Hoorde de hele tijd weer geritsel en alsof er ergens aan geknaagd werd dat ik klaarwakker was. Vriend ook wakker gemaakt daardoor want ik dacht dat het op onze kamer was. Kon volgens hem niet dus lamp weer uitgemaakt.

Nog geen 5 minuten later kwam het geluid echt recht boven mijn hoofd vandaan dat ik rechtop ging zitten in bed en m’n nachtlampje weer aan klikte. Ik heb dus een klein knuffeltje op het hoofdbord staan en m’n vriend zei half slapend dat er geen muis op de kamer kon zitten pakte dat beertje op en omg de muis zat achter dat beertje en rende van het hoofdbord af!

Vriend durfde te zeggen dat het mijn verbeelding was en er geen muis op de kamer zat. Op een gegeven moment wilde hij het bed uit elkaar halen om mij duidelijk te maken dat er geen muis op de kamer zat.

Nou wat hij wil… wij opgestaan en hij het bed uit elkaar getild en natuurlijk geen muis te bekennen. Maar ik bleef het geluid horen dus ik hield m’n lampje aan. 10 minuten later zag ik het beestje op zijn tas zitten dus ik hem direct gezegd waar ie zat en hij zag hem eindelijk ook. Ik was dus toch niet gek! Muis zat in de tas en hij maakte alle ritsen dicht om met de tas naar buiten te gaan en het muisje te laten gaan

Niet zo leuk einde in spoiler

Samenvatting

De muis vond een klein gat waar hij uit sprong en m’n vriend heeft in alle snelheid z’n voet er boven op gezet en dat heeft t beestje niet overleefd :persevere:

7 likes

Dit is mijn droom

3 likes

Hahahahahaha deze reactie onder de spoiler.

Sorry @Dommel hopelijk slaap je vandaag beter.

34 likes

Hahahaha omg not mijn droom dat rip muis

8 likes

Haha dat hoop ik ook. “We” zijn ruim 2 uur op muizenjacht geweest. Echt toen ik dat beestje van t hoofdbord zag rennen heb ik zoooo hard gegild!

4 likes

Wat gezellig dat iedereen over zijn dag aan het vertellen was gisteren, vet leuk om te lezen! Ik was gisteren en vandaag in Parijs omdat ik voor werk op een beurs sta. Gisteren heb ik daarbuiten niet megaveel kunnen doen maar vanochtend ben ik vroeg opgestaan en heb ik heerlijk voor alle drukte door de stad gewandeld en over de markt gestruind en croissants gegeten, echt top. En hoop dat ik zo een dealtje kan doen met een collega zodat ik vanmiddag nog even langs wat vintage winkels kan!

67 likes

Waar heb je gegeten? Leuke zaakjes ontdekt?

5 likes

Gisteravond werd ik door een Parijse vriendin meegenomen naar Shifu, niet perse knus maar goede dumplings en vooral heel lekkere bao! En ik had een megalekkere zwarte sesam pain au chocolat van Petite Île en goede espresso bij Kawa. En op de markt bij de Bastille gekonfijte hibiscus en kumquat gevonden dus daar was ik ook blij mee. Mocht je nog tips in/rond le marais hebben houd ik me aanbevolen :grin:

19 likes

Ik had gisteren voor de eerste keer met vriendinnen een boekenclub en het was zo gezellig! Het eerste boek wat we samen gaan lezen is: i’m glad my mom died
Over hoe het is om als kind actrice optreden groeien

21 likes

Interessant verhaal, heb 't boek vorig jaar gelezen. Gaat wel minder over het onderwerp dat je noemt.

12 likes

We krijgen vanavond visite en ben al de hele ochtend met van alles en nog wat bezig. Komt vriend net thuis van sporten en zegt: “Het ruikt hier naar zweetvoeten.” Echt fml, ben al de hele tijd van alles aan het opruimen en schoonmaken en dan ruikt het naar ‘zweetvoeten’? :sob:

5 likes

Ik heb sinds gisterochtend een marathon aan visite in huis omdat mijn kind jarig is dit weekend en niet iedereen tegelijk kon/paste, en de laatste vriendin is net weg. Zo gezellig dat iedereen langskwam en ZO LEKKER om nu in stilte op de bank te ploffen in mijn pyjama met een sneaky biertje

41 likes

Zijn de taarten goed gelukt?

3 likes

Ik heb dit weekend al de kerstboom opgezet en vind het zooo gezellig weer :sparkling_heart:

17 likes

Ja! Een Alison Roman recept met dikke vette chocolate botercreme. Ik vergeet alleen altijd hoe machtig die Amerikaanse recepten zijn, dus het was ff doorbikkelen voor de visite

12 likes

Ik wil ook een grote kerstboom maar zo groot is mijn appartement niet. :sob::sob:
Er komt sowieso een heb ik besloten haha, nog wel even kijken hoe en wat.

4 likes

Over de totaal verneukte relatie tussen haar en haar moeder. En natuurlijk speelt dat acteren wel een rol maar vond ik minder rode draad.

17 likes

Ik luister hem nu via spotify, wat een boek.

1 like

Zo jaloers!!! Franse broodjes :drooling_face:

3 likes

Ik heb morgen mijn dag zo belachelijk vol gepland en ik haat mezelf echt nu :sob:

9 likes