Ik heb afgelopen nacht echt een kut nacht gehad.
Toen ik naar bed ging dacht ik al iets te horen maar zag nergens iets en toen ik tegen een riem liep die op de grond lag was dat ongeveer hetzelfde geluid.
M’n vriend kwam 1 uur later naar bed en werd toen een beetje wakker. Hoorde de hele tijd weer geritsel en alsof er ergens aan geknaagd werd dat ik klaarwakker was. Vriend ook wakker gemaakt daardoor want ik dacht dat het op onze kamer was. Kon volgens hem niet dus lamp weer uitgemaakt.
Nog geen 5 minuten later kwam het geluid echt recht boven mijn hoofd vandaan dat ik rechtop ging zitten in bed en m’n nachtlampje weer aan klikte. Ik heb dus een klein knuffeltje op het hoofdbord staan en m’n vriend zei half slapend dat er geen muis op de kamer kon zitten pakte dat beertje op en omg de muis zat achter dat beertje en rende van het hoofdbord af!
Vriend durfde te zeggen dat het mijn verbeelding was en er geen muis op de kamer zat. Op een gegeven moment wilde hij het bed uit elkaar halen om mij duidelijk te maken dat er geen muis op de kamer zat.
Nou wat hij wil… wij opgestaan en hij het bed uit elkaar getild en natuurlijk geen muis te bekennen. Maar ik bleef het geluid horen dus ik hield m’n lampje aan. 10 minuten later zag ik het beestje op zijn tas zitten dus ik hem direct gezegd waar ie zat en hij zag hem eindelijk ook. Ik was dus toch niet gek! Muis zat in de tas en hij maakte alle ritsen dicht om met de tas naar buiten te gaan en het muisje te laten gaan
Niet zo leuk einde in spoiler
Samenvatting
De muis vond een klein gat waar hij uit sprong en m’n vriend heeft in alle snelheid z’n voet er boven op gezet en dat heeft t beestje niet overleefd