Ik heb vandaag poffert gegeten!!
(Soort oud hollands mix tussen cake en brood dat in een speciale pan klaargemaakt moet worden). Lekker hoor.
Ik heb vandaag poffert gegeten!!
(Soort oud hollands mix tussen cake en brood dat in een speciale pan klaargemaakt moet worden). Lekker hoor.
Mijn week begon echt verschrikkelijk kut en ik ben echt zo blij dat ik zo positief heb kunnen afsluiten. Heb ook echt waardevolle gesprekken en momenten meegemaakt. đ„č
Ik ga helemaal met een voldaan gevoel slapen zo.
Mijn werkgever vind t nodig om op zondagavond in de groepsapp een verhaal te schrijven over dat er een inspectie kan komen en dat wij, als personeel, ons aan de regels moeten houden terwijl zij het de afgelopen weken niet op orde had. Whut.
ZĂł lekker! Was het met krenten en rozijn of zonder? En heb je het met boter of stroop gegeten?
Met een paar rozijnen! Niet al teveel want ben ikzelf niet zoân fan van. En mijn moeder had een siroopje met een combinatie van stroop en boter haha, heerlijk.
Ohhh lekker! Als er nog wat over is, dan is opgebakken poffert ook heel lekker.
Ja is nog over, wel bij haar! Zal de tip doorgeven
Ik zag vandaag een man lopen met:
Hehh??
Ja geloof ik meteen wat je zegt. Probeerde een korte en bondige samenvatting te maken, maar dus niet helemaal accuraat. Ben wel benieuwd!!
Hoe heb je uiteindelijk nog geslapen? Ben benieuwd hoe je erop terugkijkt
Ik moet weer werken na vakantie en ik kan goed niet wakker worden
Same mn kat keek mij net aan met zoân blik van âwat doe jij nu al hierâ, die kon ook wel wennen aan het uitslapen iedere dag.
Ik heb echt een hekel aan Sint Maarten. Ik kan gewoon niet gemaakt leuk doen aan de deur. Vanavond kan ik eerst zelf een paar huizen af met mijn kind maar daarna doe ik gewoon het licht uit hoorđŹ
Hier woont juffrouw kikkerbil, die ons nooit iets geven wil!
Die klinkt wel âlieverâ dan bij ons.
Hier woont juffrouw varkenskop die vreet alles zelf op.
Hhaha geweldig, dit wil ik mijn kleuter leren
Hier in de wijk is het schijnbaar zo dat kinderen alleen âmogenâ aanbellen als er een lampionnetje bij de voordeur staat, om dus te voorkomen dat er huizen zonder snoep zijn en dat de kinders bij 10+ huizen aanbellen waar ze niks krijgen.
Ik weet dat pas sinds dit jaar, dus de afgelopen 3 jaar had ik na sintmaarten nog mega veel snoep over
Ja hier ook alleen als je de buitenlamp aandoet! Maar veel echt kleine kinderen snappen/weten dat niet en dan komen ze alsnog, dus ik zet mijn bel uit vanavond. Mijn buurt viert uitgebreid Halloween (en ik ook) dus ik ga niet een week later weer de deur steeds opendoen. Ik kan de cringe van luisteren tot een liedje klaar is ook niet aan, âtrick or treatâ is lekker kort en bondig.
Sint Maarten lijkt me echt leuk, woon pas sinds een paar jaar op een plek waar het gevierd wordt en heb nu voor het eerst het op tijd in de gaten, alleen ik heb een kind van 1 wat gewoon ligt te slapen vanaf 19:30 dus dat lijkt me erg onhandig met de deurbel en zingende kinderen.
Hier moet je een lichtje voor het raam laten branden om te laten weten dat de kinderen mogen aanbellen. En laat ik nu net vandaag mijn nieuwe kerstkrans met lampjes erin aan de voordeur gehangen hebben, wil hem graag aan doen maar ben bang dat die kids dat als een teken om aan te bellen zien haha #firstworldproblems
Half acht loopt het wel een beetje op zijn einde meestal hoor