Als jij een boek zou schrijven over al je natuuravonturen zou ik het kopen
Ik ook! Ben ook gek op bijvoorbeeld de boeken van Raynor Winn (Het Zoutpad etc.)
Ik was uit eten in Antwerpen met mijn date, we waren super klef aan het doen en toen klopte er een man die binnen zat op het raam (wij zaten ernaast buiten). Dus wij dachten okee shit beheers jezelf oeps haha. Maar toen we later naar binnen keken stak hij zijn duim op haha. Later kwam hij naar buiten om te zeggen dat we ons absoluut niet in moesten houden en dat hij er zelf was voor zijn huwelijksviering. Toen we weggingen deed hij đ«¶đ» hahaha ik vond het zo prachtig
Ik hoorde net volgens mij ratten piepen achter waar ik zit echt Lord help me
Neee! Zit je thuis? Openbare plek? Kan het iets anders zijn?
Op mijn werk ik heb ze ook al een paar keer gespot en we hebben er ook al een paar gevangen, maar hoorde net echt een hard gepiep en het leek vanuit de muur te komen waar ik zit echt verschrikkelijk
OMG de hel brrrr
Jeetje zit echt te janken terwijl ik dat nieuwsitem over de herdenking van MH17 kijk nu bij rtl nieuws
Het ergste ooit is een wimperlift en tegelijkertijd je tanden laten bleken. Dan voel je je echt opgesloten in je eigen lijf
Omg dat klinkt echt als de hel inderdaad. Mijn wimperlift is matig gelukt? Echt zonde. Las op internet dat het door je menstruatie kan komen?
Ik ben op vakantie, maar kan echt niet ontspannen. Vanmiddag een heftige paniekaanval gehad, denk dat ik zo maar naar bed ga en moet toegeven dat het even oké is dat het niet oké is ofz.
Dat laatste is sowieso het âbesteâ wat helpt waarschijnlijk, maar ook het moeilijkste.
Hoop dat het snel beter met je gaat en je ook fijne momenten hebt op vakantie
Ik zag vandaag zo iets naars. Ik was in de stad en er liep een ieniemienie babymuisje door de stad. Op een gegeven moment bleef hij gewoon staan, oogjes dicht. Ik ging op mijn hurken om het beter te zien, ongeveer 50 cm van dat muisje vandaan. Ik dacht dat er misschien wel iets aan de hand was. Dus ik dat muisje bekijken, echt een megaklein megaschattig meisje. Opeens hoor ik mijn vriendin âpas opâ tegen iemand zeggen. Voordat ik het weet zie ik een meid op dat babymuisje staan. Hele lijfje geplet, gewoon doodgetrapt voor mijn neus. Ik schrok echt enorm dus ik gilde. Die meid zei âoh ik stond op een muisâ en moest lachen. Die moeder zei âdie was vast al doodâ. Dus ik reageerde ânee, die wĂĄs nog niet doodâ. Toen zei ze ânou, nu welâ en liepen ze al lachend verder.
Nu krijg ik dat beeld van dat babymuisje niet meer uit mijn hoofd, ene moment gewoon zittend en andere moment plat op de grond
Ooh wat erg dit! Ik krijg er tranen van in mân ogen
Ja ik schrok zĂł erg ervan, moest ook echt huilen. Echt een kutreactie van die vrouwen ook. Ik snap dat je er zelf ook van schrikt ofzo en dan misschien gek reageert maar dit was wel heel bijzonder.
Nahhh dit is gewoon absurd. Ik snap dat je er ontdaan door bent.
Aaah zielig.
Ik zal dus serieus uit snelle reactie dat kind omver geduwd hebben .
Ik zag dr niet eens aan komen lopen
De muis kennelijk ook niet.
Sorry kut grap. Maar kwam toch omhoog.
Ik ben echt een dierenvriend promise. Ik maak oprecht nog geen mier/slak/zilvervisje dood.
Ik ben op vakantie en lig aan het strand nu al al mn zonnebrand eruit te zweten, en het is maar een uur tijdsverschil met Nederland dus 8.30 uur
En ik heb me aangemeld voor een HIIT sportles zo om 10 uur help