Hier word het helaas niet gevierd. Maar waar ik woonde zongen wij Sinte Marten Keugeltien. Dan waren we ook wel even aan het zingen.
1 keer gelopen met klasgenootjes maar toen ook al korte liedjes.
Teken er dan op zân minst iets leuks op
Hier een groepje wat oudere kinderen die zelf een lied hadden gemaakt, en er is altijd een kind met enthusiast ouders die elk jaar zelf een liedje schrijven. (ik zeg elk jaarâŠdit is mn tweede keer dat ik mee doe met snoep uitdelen). En nog wel een aantal kinderen die liedjes zongen die ik maar 1x heb gehoord, maar voornamelijk het liedje over de koeien hebben staarten en 11 november is de dag.
welke? ik heb nog nooit een Pokémon spel gespeeld maar het lijkt me erg leuk, maar elke keer als ik wil uitzoeken welke ik dan moet kopen raak ik overwhelmed omdat er te veel verschillende spellen zijn en te veel verschillende meningen over welke wel en niet leuk zijn.
Er komen hier elk jaar minder kinderen lijkt het terwijl er steeds meer huizen staan
Vorig jaar zoân klein schatje met een rugzak om waar hij zelf zoân beetje in paste, âzongâ een liedje en draaide zich halverwege al om dan kon ik een snoepje in zijn rugzak doen
Het is net in mijn rug geschoten terwijl ik dansjes in huis aan het doen was hopelijk kan ik morgenochtend nog opstaan
Edit:
Volgens mij is het weer een galblaas aanval, want hij kickt er nu ook aan de voorkant in (ben er helaas bekend mee).
Mijn persoonlijke favoriet is Arceus. Het spel heeft wel een andere gameplay dan de andere Pokemon spellen, maar zelf vind ik deze het fijnste en leukste. En anders zou ik voor Sword/Shield gaan, die volgt het typische Pokemon spel qua gameplay en is meer modern
Ugh, ik check net mijn werkmail en ik weet nu al dat ik WEER moet overwerken. Dat wordt lekker slapen zo
Waarom check je die dan oookkkkkkkk
Ik herkende je niet zonder cursed Renesmee. Echt blij dat Halloween voorbij is
Ja I donât knooooowwww
@Hiphopopotamus ik mis haar wel! Moest ook echt zoeken naar een nieuwe profielfoto, omdat ik geen gezeik meer wilde
Mijn oppaskindjes vroeger toen ik 14 was: âen, heb jij ook kinderen?â
Ik heb alweer zĂł slecht geslapen, moet zo werken en vanavond een info avond vanuit het werk. Hoe ga ik dit volhouden buhhh
Ik fietse iets voor half 8 langs de primark en ik zag al medewerkers binnen. 2.5 uur voor openingstijd??
Idk of dat nog steeds zo is, maar tijd terug deden ze zelfs nachtdiensten bij de primark. Winkel netjes maken etc.
Damn! Ja ik dacht later ook, het kan misschien ook een schoonmaakteam zijn?
Ik snap wel dat ze daar een nacht nodig hebben om die ongekende pleurisbende die mensen daar maken op te ruimen
Ja ze gaan dan de voorraad bijvullen.
In de nacht deden ze dan ook om voorraad bij te vullen en/of de winkel te veranderen.
Ik heb er jaren lang gewerkt vroeger
Ik moet zo naar de arbo verpleegkundige en ik vind dit best wel spannend. De redenen waarom ik nu niet aan het werk ben zijn zeker gegrond en verklaarbaar, maar⊠vind hij dat ook?
Was het dan niet heel frustrerend om klanten alles overhoop te zien trekken? Of is dat iets wat je op een gegeven moment goed los kan laten?
Heb dat bij mijn eigen kast al, als ik alles net strak gevouwen heb en ik trek er iets weer lomp uit