Nee lief juist! Of een hartje sturen is ook prima.
Ik heb morgen weer een bezichtiging voor een huis ![]()
![]()
Tldr
De tandjss wat een lang verhaal
Ik ben gister gaan daydrinken met een vriendin terwijl ik normaal nooit drink. Ging even iets te enthousiast met de espresso martinis. Lig nu nog wakker en besef nu ik dit typ dat het door de espresso en niet de alcohol komt. Nu zit ik in een koffie loop (loep, niet benen bewegen loop) want ik ga straks natuurlijk koffie drinken om de dag door te komen.
Klinkt als een leuke dag, maar vooral waar je van kam leren om wel je plek in te nemen.
Deelnemer A is echt schaamteloos
maar doet me helaas denken aan een collega die ook ieders idee jat
Ik heb een nieuwe (tweedehands) trui en zit nu in de crush fase dat het mn lievelings is en ik m het liefst 14 dagen achter elkaar draag ![]()
Nou vooral waar nog wat mannen moeten leren om meer ruimte te geven
Wow ja wtf ik dacht al ‘lezen mensen dit serieus???’
Ja iedereen weet en ziet het, ik denk eigenlijk dat hij zo vol van zichzelf is dat hij ook daadwerkelijk denkt dat hij het brein achter alles is
Ik kom net een zak koekjes tegen die ik op vakantie had gekocht en waar mijn vriend en ik helemaal gek op waren.
Heb er een koekje uitgepakt en de zak weer verstopt. Ben helemaal blij met mn geheime voorraad.
Goh dat zoveel ambtenaren überhaupt op een vrijdag werken
Kunnen ze overuren schrijven om in de zomer 6 weken op vakantie te gaan

Aan de aanvangstijd van de feestjes tegenwoordig merk ik dat we ouder beginnen te worden ![]()
Ik ben vandaag om half 7 welkom op een verjaardag.
En nee, dit is geen diner-feestje
Sorry vind je dit al te laat? Ben je 83?
Edit: o jij vindt deze tijd van anderen irritant? Zijn zij 83