Welke regio is dit waar je een krans aan de deur hangt?
Een lichtje bij de deur ken ik ook niet trouwens, wij belden altijd gewoon overal aan
Ik zit thuis te werken en kijk uit op de tuin en het is zo’n drukte in de tuin nu, zo leuk. Ik heb al een specht gezien, eekhoorn, een paar koolmeesjes en pimpelmeesjes, een roodborstje en merels. Zo gezellig
Ooooh sorry ik zit niet op te letten
Vond het op zich wel een leuk idee, krans ophangen, hier kun je aanbellen
Het begint meestal rond 17:30 tot een uurtje of 19:00.
Ulgh ik moet vanmiddag naar m’n eigen afscheidsborrel bij m’n team waar ik niet mag reintegreren na ziekte sowieso dus al een shitshow, maar ook mn haar zit slecht!!!
En ik heb het gisteren gewassen dus wil het nu niet weer doen maar ik wil er wel uitzien zoals je er uit zou zien als je voor het eerst zou afspreken met je ex na een break up
Het is ook nog eens 5 uur reizen in totaal haha wtf ik ga mij echt volledig het leplazerus drinken
Ik zou niet eens gaan.
Zou echt denken ajuus
Gelijk heb je! Ik had misschien zelfs wel afgezegd en was met vrienden een drankje gaan doen joejoe
Bij mijn ouders in het dorp is het voor iedereen gewoon van half 6 tot kwart over 6 voor alle kinderen in het hele dorp. Waar snoep te halen valt staan de mensen dan of de hele avond gezellig bij de deur of de voordeur staat op een kiertje.
Hele avond paraat staan lijkt me ook echt verschrikkelijk eerlijk gezegd haha
Heb je een traktatie meegenomen voor je verjaardag op je werk, is er bijna niemand op kantoor.
Nou dan heb je lekker veel voor jezelf
Ja, het was uiteindelijk best prima. Toen ik eenmaal goed lag was het ok. Hotelkamer voor mezelf was wel fijner geweest, maar als ik weer eens in een hostel moet vind ik dit wel chiller dan een normaal bed. Minder beweegruimte maar wel meer privacy.
Ik dacht wel altijd dat ik heel graag mn bed in een knus klein hoekje wilde hebben omdat me dat super gezellig leek (wat je wel eens ziet als mensen weinig ruimte hebben en het bed dan precies tussen twee muren past) en nu weet ik dat ik dat echt niet hoef en dat ik blij ben dat ik wat meer ruimte rond mn bed heb.
Oke ja sorry sorry disclaimer dat dit echt geen humblebrag is lol maar gewoon verbazing over hoe ontzettend slecht kinderen leeftijd in kunnen schatten: ik had net 2 15-jarigen aan de deur die aan het collecteren waren voor het klimaat vanuit school oid, vet cute. Ik gezegd dat ik wel wat wou geven, zeggen ze met een heel serieus gezicht dat ze wel moeten checken of ik al 18 ben en echt complete verbazing toen ik zei dat dat toch al wel 10 jaar geleden is. Ik word verder ook nooit veel te jong ingeschat dus het is niet dat ik gewoon een babyface heb, gewoon echt 0 inschattingsvermogen op dat vlak hahaha
Toen ik 22 was werd ik 40 geschat door een kind mn ex pest mij er nu nog mee
Wel grappig hun fout naar jou want ik dacht dat kinderen gewoon altijd denken dat iedereen heel oud is. Toen ik als 14 jarige hockeytraining gaf dachten die kinderen van 7-8 ook dat ik 18+ was en auto reed. Misschien heb ik gewoon een oude kop
altijd beter dan een bezorger die je bestelling komt brengen en dan wilt vragen om je ID, nog een keer kijkt, stopt in zijn zin en zegt ‘Oh nee laat maar ik zie het al’
Ik heb mijn hele slaapkamer impulsief omgegooid qua inrichting maar helemaal niet nagedacht over de logistiek en waar de stopcontacten zitten en nu heb ik spijt want het slaat nergens op, maar ben ook te moe het weer allemaal terug te verplaatsen
Ah zo jammer het regent hier keihard dus ik denk dat sint Maarten niks word dit jaar
Ik heb de bel uitgezet want ik heb weer eens geen snoep
Hahahah had net een leuk kind aan de deur.
Hij had een hele leuke lampion van stof met een wolf, maar z’n lampje deed het niet meer. Ging hij helemaal uitleggen hoe hij hem had gemaakt enzo en hoe de wolf oplichtte als z’n lampje het wel deed.
Inclusief een heel verhaal over dat weerwolven en vampieren vroeger vrienden waren
Ik had net een moeder met een kind in de buggy aan de deur, kind is denk ik 1,5(?), gaat die moeder een Sint Maarten liedje zingen en dat kind staart me doods aan. Ik vond het zo ongemakkelijk. Ik heb haar een mandarijntje in haar handen gedrukt want zei “ de rest is denk ik niet geschikt voor je zoon”.
Zingen ze bij jullie wel fatsoenlijke liedjes? Hier komen ze niet verder dan “11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag”.
Wij hadden echt een heel repetoire vroeger en wisselden ook echt af. En gewoon iets meer dan 1 regel.
Er was er een die niet kon praten, maar die zong tenminste wel een heel liedje op zijn/haar eigen manier.