Wat je even kwijt wil #69

Ja hoor gewoon allemaal verschillende liedjes! En net zelfs een heel nieuw liedje

2 likes

Hahah dit doet me denken aan het verhaal van een forummer dat er twee jongens aan de deur stonden te vertellen over menstruatieproducten. En dat de ene toen zei van: ja uh ik weet niet of je dat nog gebruikt, overgang enzo.

14 likes

Ik hoorde net een groepje van 4 meiden zo per deur afspreken welk liedje ze deze keer gingen zingen, zo schattig!

8 likes

Vader zeikt altijd op de reality meuk die op tv komt en dat ik dat allemaal volg. Kom ik net aan, zit hij Below Deck te kijken???

“Ja maar dat gaat over boten” Tuurlijk pap.

17 likes

Ik ben vandaag zo chagrijnig thuis gekomen van werk ondanks dat het prima was en niets bijzonders. Maar de sfeer is al maanden niet prettig en ik krijg zo veel commentaar (van 1 persoon, terwijl andere collegas wel tevreden zijn) dat ik er gewoon even helemaal klaar mee ben.

2 likes

Klinkt helemaal niet prima eigenlijk

18 likes

Ik vind sommige kinderen tijdens het st. Maarten zo onfatsoenlijk. Ik heb alles donker, want de snoepjes zijn op. Gaan ze op de deur bonken en aan de brievenbus klepperen. Sinds wanneer is lampen uit dus klaar niet meer universeel voor wij doen niet meer open?

6 likes

Hier staan allemaal nieuwe liedjes en ik heb er vandaag al 3 van gehoord! Ik ben benieuwd of het volgend jaar nog meer gaan zijn, maar ik vind de oude liedjes ook nog steeds leuk.

@Telefoonnummer vroeger was het bij ons zo dat als je eerst wrl open deed maar de smoep is op dat je dan een briefje ophing. Kinderen geven aan elkaar door waar open gedaan word en/of lekkere dingen te scoren zijn, misschien dat het daar door komt? Ik hoorde ze vanavond over daar krijg je een mandarijn en waar was die stroopwafel ook maar weer? Zo schattig

2 likes

Zijn we nu zelfs snobs met Sint Maarten liedjes :joy:

22 likes

Zou echt die deur met een rotgang open trekken “WAT MOETEN JULLIE, IK HEB AL HET SNOEP ZELF OPGEVROTEN”, leren ze het meteen af :joy:

3 likes

Ah ja goed om te weten inderdaad! Ik herken inderdaad wel wat je zegt over dat dat altijd heel knus lijkt. Thanks voor het delen van je ervaring

2 likes

Veel expat kinderen hier die geen Nederland spreken. Zolang ze maar een liedje zingen, vind ik het prima

2 likes

oh nee de algehele manier van doen is ook helemaal niet prima - eigenlijk meer dat er vandaag geen bijzonderheden waren / geen specifieke reden om zo chagrijnig te zijn.
(heb inmiddels het afgelopen uur m’n CV geupdatet en vacatures zitten zoeken dus komt er wel iets goeds uit m’n chagrijnige bui)

3 likes

Ik heb net pokemon voor de nintendo switch gehaald! Ipv sporten ga ik dit vanavond doen helemaal zin in.

7 likes

Ik heb wel alleen maar dat liedje over tomaten gehoord, en Sint Maarten de koeien hebben staarten. Veel van hetzelfde inderdaad.
Wel heeele leuke lampionnetjes gezien!!

Aan het einde had ik een groepje jongens die er per ongeluk voor de tweede keer waren, helemaal beschaamd, maar ik zei: “ als jullie nog een nieuw liedje zingen mag je nog wat”

Toen zongen ze echt een lied met 3 coupletten :laughing:
Hier was het na 19.15 wel echt klaar trouwens. Vind ik ook laat genoeg.

7 likes

Soort van praatje met blijkbaar geveinsd gevoel van m’n leidinggevende en dan een uur na die borrel die een uur duurde verwijderd uit de appgroep. Opgeruimd staat netjes I guess? Jezus hoe kan je je werknemer (ben ik nog steeds, ben ziek en zij is nog steeds m’n leidinggevende) zich waardeloos laten voelen zeg. Alsof ik niet vanzelf vanavond of morgen uit de groep was gegaan. Wacht 1 fucking dag?

:rage:

10 likes

Hier word het helaas niet gevierd. Maar waar ik woonde zongen wij Sinte Marten Keugeltien. Dan waren we ook wel even aan het zingen.
1 keer gelopen met klasgenootjes maar toen ook al korte liedjes.

1 like

Teken er dan op z’n minst iets leuks op

3 likes

Hier een groepje wat oudere kinderen die zelf een lied hadden gemaakt, en er is altijd een kind met enthusiast ouders die elk jaar zelf een liedje schrijven. (ik zeg elk jaar
dit is mn tweede keer dat ik mee doe met snoep uitdelen). En nog wel een aantal kinderen die liedjes zongen die ik maar 1x heb gehoord, maar voornamelijk het liedje over de koeien hebben staarten en 11 november is de dag.

2 likes

welke? ik heb nog nooit een Pokémon spel gespeeld maar het lijkt me erg leuk, maar elke keer als ik wil uitzoeken welke ik dan moet kopen raak ik overwhelmed omdat er te veel verschillende spellen zijn en te veel verschillende meningen over welke wel en niet leuk zijn.

2 likes