Wat je even kwijt wil #69

Er komen hier elk jaar minder kinderen lijkt het terwijl er steeds meer huizen staan :thinking:

Vorig jaar zo’n klein schatje met een rugzak om waar hij zelf zo’n beetje in paste, ‘zong’ een liedje en draaide zich halverwege al om dan kon ik een snoepje in zijn rugzak doen :heart_eyes:

11 likes

Het is net in mijn rug geschoten terwijl ik dansjes in huis aan het doen was :sob: hopelijk kan ik morgenochtend nog opstaan

Edit:
Volgens mij is het weer een galblaas aanval, want hij kickt er nu ook aan de voorkant in (ben er helaas bekend mee). :smiling_face_with_tear:

4 likes

Mijn persoonlijke favoriet is Arceus. Het spel heeft wel een andere gameplay dan de andere Pokemon spellen, maar zelf vind ik deze het fijnste en leukste. En anders zou ik voor Sword/Shield gaan, die volgt het typische Pokemon spel qua gameplay en is meer modern

3 likes

Ugh, ik check net mijn werkmail en ik weet nu al dat ik WEER moet overwerken. Dat wordt lekker slapen zo :sob::sob:

1 like

Waarom check je die dan oookkkkkkkk

24 likes

Ik herkende je niet zonder cursed Renesmee. Echt blij dat Halloween voorbij is :pray:

1 like

Ja I don’t knooooowwww :smiling_face_with_tear:

@Hiphopopotamus ik mis haar wel! Moest ook echt zoeken naar een nieuwe profielfoto, omdat ik geen gezeik meer wilde :joy:

1 like

Mijn oppaskindjes vroeger toen ik 14 was: ‘en, heb jij ook kinderen?’ :skull:

3 likes

Ik heb alweer zó slecht geslapen, moet zo werken en vanavond een info avond vanuit het werk. Hoe ga ik dit volhouden buhhh

Ik fietse iets voor half 8 langs de primark en ik zag al medewerkers binnen. 2.5 uur voor openingstijd??

2 likes

Idk of dat nog steeds zo is, maar tijd terug deden ze zelfs nachtdiensten bij de primark. Winkel netjes maken etc.

3 likes

Damn! Ja ik dacht later ook, het kan misschien ook een schoonmaakteam zijn?

Ik snap wel dat ze daar een nacht nodig hebben om die ongekende pleurisbende die mensen daar maken op te ruimen

49 likes

Ja ze gaan dan de voorraad bijvullen.
In de nacht deden ze dan ook om voorraad bij te vullen en/of de winkel te veranderen.
Ik heb er jaren lang gewerkt vroeger :sob::joy:

5 likes

Ik moet zo naar de arbo verpleegkundige en ik vind dit best wel spannend. De redenen waarom ik nu niet aan het werk ben zijn zeker gegrond en verklaarbaar, maar… vind hij dat ook?

6 likes

Was het dan niet heel frustrerend om klanten alles overhoop te zien trekken? Of is dat iets wat je op een gegeven moment goed los kan laten?
Heb dat bij mijn eigen kast al, als ik alles net strak gevouwen heb en ik trek er iets weer lomp uit :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik stond voornamelijk achter de kassa en paskamer dus had daar niet zoveel last van. Soms stond ik wel op de vloer en dan was het inderdaad wel frustrerend als je het net had opgeruimd het direct weer een bende was.

4 likes

Mijn oppaskinderen waren altijd in shock als ik vertelde dat ik ook een kind was en ouders had :joy:

4 likes

Andersom heeft mijn (veel jongere) nichtje een keer aan mijn moeder gevraagd waarom haar kindjes niet meer bij haar in huis woonden. Mijn broertje en ik waren toen allebei ruim in de 20 :smiley:

5 likes

Mijn nichtje vroeg ooit aan mijn moeder, die toen eind 50 was: ‘wanneer komt jouw kind?’
En mijn moeder: schat ik ben gewoon dik :rofl:

9 likes