Wat je even kwijt wil #69

Ohhh ik ben sowieso erg fan van pokémon dus elke spel vind ik leuk. Maar ik heb wel echt alle reviews gelezen en Legend Arceus komt in elke youtube ranking video boven aan te staan, dat lees ik ook in de comments.

Ik wilde dus graag Arceus maar helaas geen in mijn buurt via marktplaats te krijgen. Dus ik heb voor nu Pearl om me mee te vermaken en eerlijk, vind ik ook erg leuk om te spelen!

2 likes

Mijn oppaskinderen (toen 4 en 2) waren helemaal in shock dat ik (toen 18) met studenten en niet met mijn ouders woonde.

1 like

Ik heb ook bij de Primark gewerkt en dacht gewoon ah boeiend ik word betaald haha. Maar ik deed dit toen ik als Erasmus student in Engeland woonde, dus vond het wel prima werk en daar hadden ze alleen diensten van 4 uur. Het was neverending puinruimen (ik werkte op de lingerie afdeling dus overal ondergoed rechtleggen) maar ik kon er daar wel om lachen hahha.

4 likes

Ik heb vandaag 3x 80 kg gesquat en ik ben zo trots op mezelf. Ik vind het alleen zo jammer dat ik dit niet met m’n moeder kan delen :frowning: dus ja, dan maar op een forum gooien met allemaal vreemden…

68 likes

Mijn boomer collega’s: nou ja pff al die mensen die tegenwoordig een flesje water meenemen overal heen. Wat denken ze wel niet?? dat ze atleten zijn ofzo?
Ik: oh ik ga ook nergens heen zonder m’n water. Ik wil graag minstens 2L water per dag drinken
Zij: 2 LITER!? Dat is echt niet goed voor je nieren hoor.
Ik: hmm 2 liter is niet echt veel hoor… dat is over een hele dag he!
Zij: :joy: :joy: 2 liter niet veel, dat is echt SUPER veel

Hahaha ik blijf me verbazen over de instelling van 60+ over water drinken :’)

32 likes

Maar zelf drinken die mensen vaak wel 4+ koppen koffie op een dag.

3 likes

Werd net wakker van een mug en hij is echt giga maar ben m kwijt en kan nu niet slapen totdat ik m heb gevonden

1 like

Ja wat is dat met de novembermuggen, hebben de resterende muggen zich allemaal verzameld en samen 1 gevormd ofzo :expressionless:
Ze lijken wel vrij dom te zijn want ze laten zich allemaal plat slaan

6 likes

Ik mis de tijd dat je een sleepover met vriendinnen had en je dan een hele choreografie ging bedenken om aan alle ouders te laten zien 🥹

31 likes

Ik ook! Ik wil ook altijd als we een weekendje weg zijn met vriendinnen een bonte avond doen, gewoon voor de nostalgie, maar iedereen zegt dan: ‘jaa leuk!’ maar niemand wil het echt. Ik denk vooral om het bewustzijn erover, dat dat kinderachtig is en dan vind ik zonde.

6 likes

hahahahahaha wat een fucking dom iets om je aan te ergeren

1 like

De stelligheid van mensen die ergens totaal geen verstand van hebben ook, ongelofelijk haha

3 likes

Dat vind ik ook echt een boomerding, alles wat ““nieuw”” is sowieso afzeiken en absoluut belachelijk vinden, ipv meebewegen met nieuwe inzichten en daar gewoon een genuanceerde mening over vormen. Blijkbaar is dat heel moeilijk?

9 likes

Ja dit. Niet meebewegen en totaal geen zelfreflectie. Typisch voor veel mensen uit die generatie vind ik.

5 likes

Dat dachten zij waarschijnlijk ook over de generatie voor hen.

4 likes

Dat is toch ook wat Gen Z’s al over Millennials denken. En wat Gen Alpha weer over Gen Z gaat denken.

Mwah volgens mij is de millenial generatie juist wel bezig met zelfreflectie, gaan vaak in therapie etc. Ook als reactie op en helaas gevolg van de vorige generatie.
En ben het met je eens dat elke generatie weer kritiek heeft op de vorige generatie maar de inhoud daarvan is niet steeds hetzelfde

1 like

Volgens mij zijn veel millennials een beetje teveel met zelfreflectie bezig en daardoor net zo star als boomers

32 likes

Alleen heet het nu ‘je grenzen bewaken’

16 likes

Maar wel met een andere uitwerking

3 likes