‘zacht zijn’
Blokker is nu daadwerkelijk failliet. Betekent dat er nu ook een kans is dat Soldaat van Oranje een keer gaat stoppen?
Zou er niet op rekenen
Ik denk wel dat die enorme neestand wel te maken heeft met echt ouder worden en dat dan je hersenen wat minder flexibel worden dan perse iets generationeels. En iets waar ik zelf ook zeker bang voor ben, dat ik ook zo in de neestand ga komen.
Ze blijven voorlopig nog open. Dat kun je vergelijken met ‘het is nu echt je laatste kans!’
What the fuck, er staat ineens een random man met een bladblazer in mijn voortuin de bladeren weg te blazen omdat hij zich daar zo aan ergerde
(lol ik had hier laatst nog een poll over gemaakt)
Hij heeft niet eens aangebeld om het te vragen, lekker assertief wel.
Oh, ik zou echt boos worden als iemand dat in mijn tuin zou doen Ik ben pro blaadjes laten liggen. Maar als je er wel van af wil, dan is het wel chill haha
Ik denk altijd “oh god arme insecten” als ze het zo bruut wegblazen
Ja blaadjes in mijn tuin vind ik ook niet erg plus ik woon onder een boom dus alles wat nu weg is, ligt er morgen wss weer. Maar deze man woont een paar huizen verderop en heeft een betonnen voortuin met nul groen, ik denk dat hij planten en blaadjes haat
Wauw, ik had hem weggestuurd. Egeltjes vinden hun voedsel vaak tussen de blaadjes op de grond.
Ik zou de politie bellen
(Lol niet echt natuurlijk maar ik zou wel mega geïrriteerd zijn)
Heel raar. Je hebt er niet om gevraagd én je kent hem niet???
Mijn god ik heb me net aangemeld voor een speeddate avond hier in een kroeg binnenkort
Kutzooi mijn wasmachine stond ineens vol met water en stond uit (ik was een was aan het draaien) mijn droger gaat nu ook niet aan en mijn ketel die er naast staat gaat ook niet aan. Ik heb alle stekkers er al uitgetrokken en mijn vriend in paniek geappt maar die reageert nog niet
Ik zag hem ook staan vorige week toen ik daar was!
Veel plezier, wordt vast leuk!
Stop doorgeslagen?
Thanks! Vind het echt doodeng maar zit steeds tegen vrienden te klagen dat ik niet weet hoe ik nieuwe mensen moet leren kennen dus moet het van mezelf gaan doen ook!
Heb ik net gecheckt en alles staat goed. Ik heb verder ook gewoon stroom.
Mijn vriend zat al half in de auto om naar mij toe te rijden. Gelukkig nog een foto van de meterkast gemaakt en het was toch een stop alles werkt weer, ik heb alleen een wasmachine lekbak die vol met water staat dus nu nog bedenken hoe ik die leeg krijg.
Fijn dat het alleen maar een stop is. Maar hoe komt je lekbak vol water? Lijkt mij ook niet de bedoeling dat daar water in staat zit daar misschien de oorzaak van het doorslaan van de stop?