Wat je even kwijt wil #69

Ja ik denk dat daardoor de stop is doorgeslagen. In de wasmachine stond ook water. Dus dat ga ik nu maar uitzoeken.

Een vriendin staat op het punt om te bevallen! Heel spannend en de eerste in mijn directe omgeving, ik wil zeggen ā€˜ik denk aan je’ maar misschien is dat raar want dat zeg je ook als iemand is overleden. Maar ik denk wel echt vaak wat een bijzondere tijd dit is voor haar en haar partner en dat ik hoop dat de bevalling goed verloopt

21 likes

Ik heb eindelijk (na meer dan een maand!!) weer gas!!! Hallo warm huis, dag lekkage!

5 likes

Nee is lief! Bevallen kan soms lang duren, dan is het best fijn even een lief berichtje te krijgen.

Edit: Zet er misschien wel een vrolijke emoji bij en niet een bosje bloemen, anders lijkt het wel een ā€˜gecondoleerd je leven is voorbij’-bericht haha

15 likes

Is het ook

22 likes

Hahaha wel waar

1 like

Mn man is onwijs verkouden en ligt daarom keihard te snurken naast me, kan er niet van slapen. Hij kan er niks aan doen, maar ik raak er helemaal opgefokt van. Heb ook geen oordoppen in huis en geen andere plek in huis om te slapen

Ik zou graag mijn nagels willen lakken maar het ā€˜gevoel’ van de nagellak op mijn nagels vind ik zo storend en word er helemaal krielig van :frowning:

1 like

Ik herken het maar al te goed, mijn man is ook ziek en is ook enorm aan het snurken. Ben op een gegeven moment op de bank gaan liggen.

1 like

Nee dat is inderdaad lief. Ik vond een ā€˜cheerleader’ berichtje ook fijn, zoiets van ā€˜je kunt het’.

6 likes

Nee lief juist! Of een hartje sturen is ook prima.

4 likes

Ik heb morgen weer een bezichtiging voor een huis :crossed_fingers::four_leaf_clover:

34 likes

Moedig voorwaarts!

15 likes

Tldr

51 likes

De tandjss wat een lang verhaal

34 likes

Ik ben gister gaan daydrinken met een vriendin terwijl ik normaal nooit drink. Ging even iets te enthousiast met de espresso martinis. Lig nu nog wakker en besef nu ik dit typ dat het door de espresso en niet de alcohol komt. Nu zit ik in een koffie loop (loep, niet benen bewegen loop) want ik ga straks natuurlijk koffie drinken om de dag door te komen.

10 likes

Klinkt als een leuke dag, maar vooral waar je van kam leren om wel je plek in te nemen.

9 likes

Haha ik las dit alsof dit een reactie op @Ladybug was :joy:

19 likes

Deelnemer A is echt schaamteloos :flushed: maar doet me helaas denken aan een collega die ook ieders idee jat

2 likes

Ik heb een nieuwe (tweedehands) trui en zit nu in de crush fase dat het mn lievelings is en ik m het liefst 14 dagen achter elkaar draag :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes