Wat je even kwijt wil #69

Nou vooral waar nog wat mannen moeten leren om meer ruimte te geven

5 likes

Wow ja wtf ik dacht al ‘lezen mensen dit serieus???’

10 likes

Ja iedereen weet en ziet het, ik denk eigenlijk dat hij zo vol van zichzelf is dat hij ook daadwerkelijk denkt dat hij het brein achter alles is

2 likes

Er stonden net 15 ambtenaren van de gemeente voor mijn neus met bloemen en een cadeautje omdat klanten mij via social media genomineerd hadden om in het zonnetje gezet te worden tijdens de dag van de ondernemer :heart:

197 likes

Ik kom net een zak koekjes tegen die ik op vakantie had gekocht en waar mijn vriend en ik helemaal gek op waren.
Heb er een koekje uitgepakt en de zak weer verstopt. Ben helemaal blij met mn geheime voorraad.

47 likes

Goh dat zoveel ambtenaren ĂŒberhaupt op een vrijdag werken

40 likes

Kunnen ze overuren schrijven om in de zomer 6 weken op vakantie te gaan

11 likes

2 likes

Epibreren.

7 likes

Aan de aanvangstijd van de feestjes tegenwoordig merk ik dat we ouder beginnen te worden :cry:
Ik ben vandaag om half 7 welkom op een verjaardag.

En nee, dit is geen diner-feestje

3 likes

Sorry vind je dit al te laat? Ben je 83?

Edit: o jij vindt deze tijd van anderen irritant? Zijn zij 83

3 likes

Nee vroeg toch @Neusklem

2 likes

Ellende ik moet fotograaf spelen bij een evenement dit weekend in Duitsland, en we slapen in de bus. :skull:

En door deze ellende moet ik ook nog een nacht bij mijn ouders slapen. Nu ben ik in twijfel of ik alles in een rugzak en longchamp ga proppen, of dat ik gewoon een koffer meeneem en mijn longchamp. Enige nadeel van koffer is dat ik vanavond én vannacht er 20 min. mee moet fietsen.

Echt waar de fuck heb ik me voor opgegeven.

Oh ik heb ineens een geweldig idee. Ik ga voor de koffer en dan knoop ik hem vast op mn bagagedrager.

6 likes

83 hahahaha
Maar inderdaad, zij zijn de 83-jarigen.
Is ook gewoon een kut tijd met werk

3 likes

Ook gewoon gierig toch, geef je gasten gewoon te eten als je wil dat ze er rond etenstijd zijn.

22 likes

Nogal onhandig, zeker als er ook nog iets van reistijd is. Ik zou zeggen: leuk bedacht, ik sluit een uurtje later wel aan.

3 likes

Ik trek ook lekker mijn eigen plan. Joe Joe
Verbaas me er alleen over dat volgens mij iedereen wel rond die tijd gaat haha

1 like

Echt een leuke dag gehad, met een vriendin naar de Efteling en in het donker in de voorste rij in de Baron geweest!! Ik was echt al 15 jaar niet daar geweest.
Ik wil ook wel weer eens naar Walibi (5 jaar terug oid geweest) want we vonden vooral de adrenaline achtbanen het leukst.
Jammer dat ik morgenochtend moet werken, dat dan weer wel.

19 likes

Ik ben echt een beetje in friend love ofzo met een vriendin van mijn vriend en ik wil haar komende week vragen om eens iets met z’n tweeĂ«n te gaan doen en ik vind het zo spannenddd!!! Volgens mij vindt zij mij ook heel leuk, we hebben echt een goede klik, inside jokes, sturen elkaar dingen op Instagram enzzz maar aaah, straks is het alleen gezellig als we in een groep zijn ofzo haha

49 likes

Ik had dit ook met de vriendin van een vriend van mijn vriend (snap je t nog?) en heb toen gewoon geappt joh moeten wij niet een keer zonder de mannen aan de wijn? En dat vond ze heel leuk en toen zijn we uit eten geweest en nu is t echt mn nieuwe bestie

40 likes