Ik heb mijn droger gemaakt aan de hand van een YouTube filmpje, ZO BLIJ. Geen krokante handdoeken meer!!!
Chapeau!
Jaa doen hoor! Sowieso dat zij een zelfde klik voelt. Kan natuurlijk dat ze niet echt tijd/ruimte heeft voor een nieuwe vriendschap, maar dat hoor je dan vanzelf wel.
Ik had gister een feestje en had mân bus terug gemist dus moest ik overnachten op de bank van iemand met wie ik soort van heb gedate en ik voel me heel erg 16 jaar. Ook heb ik dan de rare gewoonte om in zulke situaties heel vroeg een wekker te zetten zodat niemand me ziet slapen (?), dus ben heel erg moe nu.
Ugh die Jake Paul heeft van Mike Tyson gewonnen. Was hij maar degene geweest die 31 jaar ouder was. Stom kutventje.
Ohh i love krokante handdoeken hahah
Eerst pakte de snorrentrend mij totaaaaaal niet want deed me te veel denken aan de 90sđ Maar nu ben ik helemaal om en vind ik het zo vetđ
Oh nee ik kan leven met om een droog rek heen lopen en beddengoed over mijn deuren. Bij krokante handdoeken trek ik de grens.
Nou Mike Tyson kon het fysiek echt niet meer aan hoorde ik en amper nog op zn benen staan. Dus nee ik denk dat niet. 31 jaar verschil, die kut jake is nog niet eens 31 geworden. Maar ĂŒberhaupt vind ik het een walgelijke sport en ik snap niet dat ik me er oprecht aan erger.
Oh the beauty van het nog onderontwikkelde brein van tieners wordt net geholpen in de HEMA door een meisje van een jaar of 15 en ze heeft echt zoooo weinig oplossend vermogen help
Wat was er aan de hand dan?
Hebben jullie de brug voor sinterklaas al open gedaan inpv de vissen?
Ik weet niet of dat per se aan de leeftijd alleen ligt, sommige mensen krijgen nooit praktisch inzicht
Ja nou niks ingewikkelds, ik zocht iets en wilde weten of t nog op voorraad was (en daarna of ze t misschien bij een ander filiaal kon bestellen dan?) maar ik moest zelf eigenlijk alle stappen voorkauwen tot aan hulp vragen bij de manager aan toe
Ik zit de intocht te kijken en het is zo flauw dat het grappig is, haha.
Misschien werkt ze er net? Ik weet niet welk systeem ze nu hebben, maar ik (en eigenlijk alle collegaâs van dezelfde leeftijd) vonden die PDAâs altijd heel lastig te lezen. Pas toen ik er 3 jaar werkte was ik queen voorraad en bellen
Ik vond die witte jurk van Jutta er zĂł cheap uit zien, leek wel een sheintje
De referenties/sneren naar de politiek zijn volgens mij nog meer aanwezig dan normaal
âWe gaan de Nederlanders gewoon ĂĄlles geven wat ze willen!â âMaar hoe dan?â âNou, gewoon alles inpakken.â
Had met Niels van der Laan ook niet anders verwacht, haha.
Vond ook dat stuk met dat fietsen en al die referenties naar de Tour de France ook mooi
Muziekje van de Tour er onder ook haha.
En âmet de vuist op tafel slaanâ en 'die plannen staan in de ijskast '. Echt heerlijk weer