Wat je even kwijt wil #69

Ik heb mijn droger gemaakt aan de hand van een YouTube filmpje, ZO BLIJ. Geen krokante handdoeken meer!!!

56 likes

Chapeau! :clap:

4 likes

Jaa doen hoor! Sowieso dat zij een zelfde klik voelt. Kan natuurlijk dat ze niet echt tijd/ruimte heeft voor een nieuwe vriendschap, maar dat hoor je dan vanzelf wel.

Ik had gister een feestje en had m’n bus terug gemist dus moest ik overnachten op de bank van iemand met wie ik soort van heb gedate en ik voel me heel erg 16 jaar. Ook heb ik dan de rare gewoonte om in zulke situaties heel vroeg een wekker te zetten zodat niemand me ziet slapen (?), dus ben heel erg moe nu.

6 likes

Ugh die Jake Paul heeft van Mike Tyson gewonnen. Was hij maar degene geweest die 31 jaar ouder was. Stom kutventje.

11 likes

Ohh i love krokante handdoeken hahah

3 likes

Eerst pakte de snorrentrend mij totaaaaaal niet want deed me te veel denken aan de 90s😂 Maar nu ben ik helemaal om en vind ik het zo vet😍

4 likes

Oh nee :japanese_ogre: ik kan leven met om een droog rek heen lopen en beddengoed over mijn deuren. Bij krokante handdoeken trek ik de grens.

3 likes

Nou Mike Tyson kon het fysiek echt niet meer aan hoorde ik en amper nog op zn benen staan. Dus nee ik denk dat niet. 31 jaar verschil, die kut jake is nog niet eens 31 geworden. Maar ĂŒberhaupt vind ik het een walgelijke sport en ik snap niet dat ik me er oprecht aan erger.

6 likes

Oh the beauty van het nog onderontwikkelde brein van tieners :crazy_face: wordt net geholpen in de HEMA door een meisje van een jaar of 15 en ze heeft echt zoooo weinig oplossend vermogen help

1 like

Wat was er aan de hand dan?

3 likes

Hebben jullie de brug voor sinterklaas al open gedaan inpv de vissen?

3 likes

Ik weet niet of dat per se aan de leeftijd alleen ligt, sommige mensen krijgen nooit praktisch inzicht

3 likes

Ja nou niks ingewikkelds, ik zocht iets en wilde weten of t nog op voorraad was (en daarna of ze t misschien bij een ander filiaal kon bestellen dan?) maar ik moest zelf eigenlijk alle stappen voorkauwen tot aan hulp vragen bij de manager aan toe :clown_face:

Ik zit de intocht te kijken en het is zo flauw dat het grappig is, haha.

3 likes

Misschien werkt ze er net? Ik weet niet welk systeem ze nu hebben, maar ik (en eigenlijk alle collega’s van dezelfde leeftijd) vonden die PDA’s altijd heel lastig te lezen. Pas toen ik er 3 jaar werkte was ik queen voorraad en bellen

3 likes

Ik vond die witte jurk van Jutta er zĂł cheap uit zien, leek wel een sheintje

13 likes

De referenties/sneren naar de politiek zijn volgens mij nog meer aanwezig dan normaal :grin:

“We gaan de Nederlanders gewoon álles geven wat ze willen!” “Maar hoe dan?” “Nou, gewoon alles inpakken.”

15 likes

Had met Niels van der Laan ook niet anders verwacht, haha.

Vond ook dat stuk met dat fietsen en al die referenties naar de Tour de France ook mooi

4 likes

Muziekje van de Tour er onder ook haha.

En ‘met de vuist op tafel slaan’ en 'die plannen staan in de ijskast '. Echt heerlijk weer

8 likes