Wat je even kwijt wil #69

Het is elk jaar dat ze heel veel verwijzen naar politiek en dingen die spelen, dat maakt het extra grappig om als volwassene ook te kijken :sweat_smile::joy:

5 likes

Jutta ziet er altijd cheap uit. Geen smaak die meit.

28 likes

Ja wij zitten ook elke keer weer zo naar elkaar te lachen om die opmerkingen. Zo on point.:laughing:

Ik vind dat Merel een waardige invaller is voor Dieuwertje, ze was wel nogal schor merkte ik net.

Ik mis Mingus als Piet. :relieved:

5 likes

Ja idd, ik vind Merel ook echt goed. Ze is net als Dieuwertje gewoon “normaal” en niet hysterisch aan het presenteren (wat soms in kinderprogramma’s is), dat maakt het ook fijn om naar te kijken

1 like

En @Blablabla ja allemaal mogelijk en plausibel maar ik vind het ook helemaal niet erg als je iets niet weet of je er nou net werkt of niet. Maar als een klant vraagt “ik zoek dit, heb je dat” en je weet het niet dan zeg je toch “idk ga even voor je vragen” en dan vraag je je manager? Ze stond een beetje beteuterd te kijken en toen suggereerde ik “kun je in het systeem kijken of het op voorraad is?” en toen “misschien dat iemand anders het weet?” maar er kwam gewoon totaal niks uit haarzelf en daar refereerde ik naar. Helemaal oké en ze is jong dus je moet alles nog leren maar ik vond het gewoon grappig en herkenbaar van toen ik zelf 15 was dat je gewoon in paniek raakt als je iets niet weet en t gewoon niet in je op komt hoe je t kan oplossen 🥹

9 likes

@Neusklem tering wat onaardig

1 like

Die man heeft genoeg geld, die walgelijke jake paul, en zijn broer (logan paul) waar zelfs een gast als ksi nog van heeft gewonnen. Laat die ouwe man met rust, en weet dat je voor altijd in je leven een kneus bent. Hij heeft nu niks bewezen. Alleen maar dat ie nog oerdommer is dan dat ie al was. Vechten tegen iemand van 58 en je bent een kind van 27, dan ben je sowieso gestoord en verdien je 0.0. Respect.

Mike Tyson kiest er toch ook zelf voor om mee te doen. Echt geen zielige tegenstander.

Verder vind ik die hele bokswereld walgelijk

9 likes

Ik kan het niet helemaal uitleggen maar ik vind dat (de look, kleren) echt zo typischh Amerikaanse cheap

4 likes

Bij Logan Paul moet ik altijd denken aan de keer dat hij van Youtube verbannen werd omdat hij een vlog online had gezet dat hij in dat suicide bos in Japan was geweest en alles had gefilmd.

5 likes

Ik heb twee katten geadopteerd en ze zijn nu onderweg naar mij. Zoo benieuwd hoe het gaat

120 likes

Ik denk dat 2025 het jaar gaat worden waarin mijn moeder de diagnose dementie gaat krijgen. Ze is op vakantie en dat gaat niet goed( ze is niet alleen). Ze is pas 62…ik ben zo verdrietig.

40 likes

Wel foto’s posten in het kattentopic he :heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Wat een enorme nachtmerrie… veel sterkte aan jullie :heart:

2 likes

Ik zag net een vallende ster :dizzy:

16 likes

Ik lig in bed en heb nogal moeite met in slaap vallen. Nu vraag ik mij ineens af hoe het tegenwoordig met Herman van idols gaat. Dit wordt weer een lange nacht :joy:

37 likes

Hahaha altijd mooi zo random

1 like

Ik voel me echt een one issue forummer momenteel, maar dit is de tweede keer deze week dat ik een koliekaanval heb. 🫠
Gelukkig minder erg dan de vorige maar niet chill om wakker door te worden.

En ik ben ook bang dat de oorzaak toch echt vet eten is. Dus ik weet wat ik vanaf vandaag mag gaan elimineren.

4 likes

Vet en vlees. Alles waar je galblaas voor samenknijpt.
Wanneer word je geopereerd?

1 like

Och nee, wat verdrietig en heftig. Ik hoop dat jullie snel goede begeleiding en een goed behandelplan krijgen. Veel sterkte!

3 likes