Hahah doet me ook denken aan van die gastjes van 15 die vakkenvuller zijn, en dat je dan vraagt. ‘Waar ligt de rabarber?’ en dat ze je zo glazig aanstaren
Ik heb ooit ergens op het internet gelezen dat iemand een stuk verse gember op de kassaband legde en dat de knul van 15 ofzo achter de kassa er verbaasd naar keek en vroeg: “Is dit iets dat wij verkopen of is het de bedoeling dat ik dit weggooi?”
Ik heb wel eens gehad dat er wortelen aangeslagen werden voor mijn witte pastinaak
Lijkt op het plaatje echt niet op een oranje wortel
Hahaha misschien werd er gedacht dat ie nog niet rijp was? Net als een groene banaan
Wat verdrietig :(. Kan me je zorgen en verdriet zó goed voorstellen. Veel sterkte! Hoop dat het meevalt voor jullie.
Ik wilde ooit sperziebonen afrekenen waarop het meisje achter de kassa vroeg: ‘zijn dit andijvies?’.
Ik heb 5 december telefonisch consult met de chirurg dus in het nieuwe jaar. Voor nu maar moker vet eten zoals pizza (guilty gisteren) en frituur skippen.
Ik kocht gisteren een courgette en de jongen achter de kassa vroeg aan een collega of het groente of fruit was
Ik was altijd bang om kassa te draaien (deed ik alleen wanneer het echt nodig was) omdat ik dan sws niet alle groenten en fruit zou kunnen herkennen. Nouja, ik kon wel een komkommer van een courgette onderscheiden, maar exotische dingen wist ik niet.
Haha same ik heb vannacht opgezocht; ‘waar blijven slakken in de winter’
Hahaha en nu wil ik dit dus ook weten
Slakken met huisjes verstoppen zich onder hout of blad en sealen dan hun huisje dicht voor de winter. Naaktslakken graven zich in onder de grond en gaan daar in winterslaap. Soms ook zomerslaap als te warm is.
Ik vroeg me laatst al af of naaktslakken in de winter bevriezen en dan weer tot leven komen, maar een winterslaap onder de grond klinkt logischer.
Hmm … vervolgvraag: HOE komt een naaktslak onder de grond terecht? Ze hebben nou niet echt graafpootjes.
Net als een worm neem ik aan.
Mijn buren hebben aan hun gevel kerstverlichting gehangen, maar het knipperde. Als ik iets vreselijk kitsch en lelijk vind is het dat wel. Dus ik dacht al omg moet ik daar dan zo’n 1.5 maand tegenaan kijken maar gelukkig is het vandaag al de hele tijd normaal. Hopelijk was het een foutje.
Zou leuk zijn als die blaftyfus eens stopt.
Ieee, ik had boodschappen besteld al een paar uur geleden. En ik heb dus blijkbaar opengedaan met een haarbeugel op mn hoofd waar een sneeuwpop op zit met een kerstmuts op. Die heb ik voor mn nichtje alvast gekocht maar ik had hem ff (nou dus niet ff) opgezet. Nu liep ik net langs de spiegel en ik heb dat ding nog gewoon op! Die zou wel denken wat is dit voor kerstmis gekkie.
Matcht goed met de kerstverlichting van de buren.
Ik had een plastic fles in de vaatwasser gedaan op het onderste rek, wat normaal wel goed gaat op de eco-stand. Maar ik was het vergeten toen ik de vaatwasser aanzette en ik het hete programma aanzette.
De fles is nu een soort dildo geworden :’) snapte niet wat het was toen ik de vaatwasser opendeed.