Wat je even kwijt wil #69

Hahahaha dit heb ik exact ook een keer gehad. Van een drinkfles van een liter na een miezerige half gesmolten dildo. Mijn gezicht toen ik hem uit de vaatwasser haalde was ook echt: que???

4 likes

Ik ben uitgenodigd voor een avondfeest van een bruiloft en niet voor het ‘dag programma’ van ceremonie en diner etc en ik hoor nu van een aantal mensen die wel de hele dag erbij zijn en aaarghhh ik ben er zo verdrietig door. En ik baal zo van mezelf dat het me zo raakt omdat het altijd aan het bruidspaar zelf is wie je tot je ‘intimi’ rekent en wie niet maar ik had deze verdeling echt zo totaal niet verwacht dat het me toch pijn doet. Er was in een groepsapp dan ook de uitnodiging gestuurd voor het avondfeest dus ik ging er vanuit dat iedereen in de groep daar dan alleen bij zou zijn. Maar kennelijk hebben dus losse mensen prive wel nog een uitnodiging voor de hele dag gekregen. Het raakt me toch meer dan ik dacht/zou willen!

27 likes

Vind dit altijd zo stom aan dit soort bruiloften, je maakt dan toch onderscheid en er zijn altijd mensen die zich kut voelen. Een vriendin van mij was laatst uitgenodigd voor het dagprogramma en het feest, maar niet voor het diner. Dus moesten ze opeens 3 uur gaan vullen tussendoor, en zelf ergens eten scoren. Is toch vet raar

25 likes

Snap dat je het toch moeilijk vind hoor! Zeker als je het in de context niet verwacht had. Voelt toch als een afwijzing ook al hebben ze je er blijkbaar gewoon graag bij voor het avondfeest!

3 likes

Ik heb net een scheur in mijn jas gemaakt omdat ik te lui was om over het pad naar ons vakantiehuisje te lopen en ik persé over een schapenhek wilde klimmen.

8 likes

Ik snap die hele Nederlandse bruiloftcultuur nooit. Of je nodigt gewoon veel mensen uit en doet het wat minder luxe of je houdt het bij een selecter gezelschap, maar niet tig verschillende mogelijkheden.

74 likes

Wel multifunctioneel!

1 like

Als ik moet wachten tot ik genoeg geld heb om iedereen die ik er graag bij zou willen voor het hele programma uit te nodigen dan trouw ik nooit vrees ik. Dus als ik ooit trouw zal ik toch keuzes moeten maken. Zou het dan ook jammer vinden om mensen er dan maar helemaal niet bij te hebben en daarmee zou ik dan vast ook weer mensen tegen het hoofd stoten. Maar dat vind ik inderdaad wel een confronterend aspect aan trouwen, dat het soms pijnlijk inzichtelijk maakt hoe de verhoudingen liggen in vriendschappen. Wat natuurlijk nooit iemands insteek zal zijn maar wel het gevolg kan zijn.

Dus onderscheid tussen daggasten en avondgasten begrijp ik wel. Als het financieel zou kunnen zou ik het liefst iedereen voor alles uitnodigen. Ik vind wel dat iedereen die daggast is ook mee moet kunnen eten. Die optie dat mensen er overdag wel bij mogen zijn maar tijdens het diner dan zelf wat moeten regelen en zich een paar uur moeten vermaken vind ik wel altijd vrij skeer.

5 likes

Ik heb de laatste kinderverjaardag van het jaar overleefd. Nu slapen :sleeping:

6 likes

Heb net mijn auto gewassen, na maanden :sweat_smile::see_no_evil:
En alleen maar omdat ik woensdag ergens heen moet en er een collega met me mee rijdt :joy:

9 likes

Dat is toch een hele logische reden. (Voor mij werkt het ook met ramen lappen als mijn ouders komen.)

8 likes

Ja zeker, maar als dat dus niet het geval was had de auto nog weken of maanden zo gestaan :joy: en nog viezer geworden haha

4 likes

Heh maar wat was dit dan? Zo’n halve liter spa flesje oid? :joy: wat voor kleur had het voor het de vaatwasser in ging? Zo veel vragen

1 like

Nee het was al een zwarte fles, van dat harde doorzichtige plastic. Was merch van een bedrijf, logo staat niet op de foto.

3 likes

Boeie, ik heb mijn auto nog nooit gewassen haha. Die wordt 1x per jaar schoongemaakt door de garage

4 likes

Dit is makkelijk gezegd tot je daadwerkelijk een bruiloft gaat plannen en het kostenplaatje ziet.

7 likes

Ik heb mijn nieuwe gezichtsmasker opgedaan en mijn gezicht is echt zo zacht nu đŸ„č

2 likes

Ja naja de meeste mensen willen nu eenmaal geen 100+ mensen bij hun ceremonie, maar vinden het wel heel leuk om al hun vrienden uit te nodigen voor een deel (het feest dus). Dat is niet lullig bedoeld voor de mensen die ‘s avonds uitgenodigd zijn.

Ik zou zeggen; als het vrienden zijn, wees blij dat je uitgenodigd bent om het met hun te vieren. Ze hadden je ook van de lijst kunnen houden :joy: En als je het allemaal kut vindt of de mensen niet leuk, dan hĂłef je niet te gaan he.

(Overigens wel eens met dat sommige timing onhandig is qua diner ergens anders. Maar zelfs dan denk ik: joh dan maak je er toch wat leuks van in de lokale snackbar met de andere gasten?)

16 likes

Ik zit te ontbijten bij de McDonald’s. Die wrap die ze hier hebben vind ik zo lekker :grin:

11 likes

Ik ben vandaag een dagje aan het meelopen met een docent Nederlands. Echt heel erg leuk

48 likes