Ze beginnen hier nu met de verbouwing van de huisjes om mij heen. 16 tot 21 december is mijn plekkie aan de beurt. Jeej komende maand allemaal herrie. Maar ben wel erg benieuwd hoe mijn toilet eruit gaat zien aangezien het vinyl weg kan want krijg moderne tegels op de vloer en een nieuwe moderne wasbak en ze gaan 1 muur helemaal grijs maken. Keuken gaan ze beetje doen en de badkamer gelukkig helemaal niet want is nog nieuw (net als mijn keukenblok).
Kreeg net te horen van mijn teamleider dat ik een gratificatie krijg bovenop mijn loon van december. Ik vind dit wel welkome verassing
Mijn trein terug naar huis vanuit Berlijn is uitgevallen en de volgende heeft geen zitplekken meer Zo geen zin om 6 uur te moeten staan.
Ik zou oprecht op de grond gaan zitten
Naar berlijn toe moesten we de trein uit in Hannover en met een andere nog mee tot aan berlijn. Ik zat inderdaad op de grond en alle gangpaden stonden volš¢
De NS zou dan zeggen dat je een vervoersbewijs hebt en geen zitplaatsbewijs.
Onwijs naar, hopelijk heb je nog een beetje een oke reis!
Fuck wat kut! Ik zou cash meenemen en proberen iemand die wel een zitplaats heeft af te kopen
Je zou mij wel heeel veel geld moeten bieden zou ik in zoān geval mān zitplaats opgeven hoor.
We hadden de tip gekregen om achterin in te stappen, omdat je daar plekken hebt voor goldmembers maar die zelden plekken komen claimen. Nu hebben we zitplekken en hopen we dat niemand ons wegstuurt.
Succes!!
@Takkie ja mij ook, maar misschien zitten er wel wat arme studenten die wel een extraatje kunnen gebruiken in die trein haha
Wat belachelijk dat ze voor het oude Postkantoor in Utrecht de planken van de banken van de bushalte hebben verwijderd. Mijn rug huilt.
En wat veel vrouwen hebben tegenwoordig een PolƩne-tas.
Is dat beleid tegen de daklozen denk je? Want die appie daar is echt een verzamelplek voor allerlei types.
Lang leve vijandige architectuur.
Ik had een bod gedaan op een huis (zaterdag) en werd uur geleden gebeld dat ik het huis heb
Jeeej gefeliciteerd!
Ja, dat wel ja, inclusief nu een verzameling aangestoken waxinelichtjes op de grond net bij de AH.
Fatsoenlijke daklozenopvang en een enkeltje naar huis voor de GOD BLESSSSS-brigade is zeker te duur.
@Lentex Nice, met een fijne tuin?
Ja! En tegen de tijd dat ik er in kan is het al ruim lente waarschijnlijk dus top!
Gefeliciteerd!
Wat fijn na die zoektocht!
Dat snap ik ook allemaal, ik had alleen niet verwacht dat er in deze specifieke groep een verdeling zou worden gemaakt waarbij er nu dus 4 personen wel de hele dag erbij zijn en 3 niet (waaronder ik). En er een uitnodiging voor het avondfeest in de groepsapp gestuurd wordt. En ik later van 1 ander hoor dat er privĆ© dus andere uitnodigingen zijn verstuurd. Het maakt ineens zoān āverdelingā in de groep waarvan ik niet wist dat die er was zeg maar.