Wat je even kwijt wil #69

Black Friday is pas vólgende week vrijdag, door alle reclames en acties lijkt het net of het deze vrijdag al is 🫨

14 likes

Denk vooral ook omdat die datum ongunstig uitkomt met de inkopen voor Sinterklaas :sweat_smile: En had PostNL niet verzocht om meer te spreiden?

3 likes

Lijkt inmiddels wel een hele maand vol overconsumeergekte, om te janken.

20 likes

Ik snap ook niet waarom ze het gewoon ‘feestdagen korting’ noemen ipv black friday/ black friday weekend/ black friday month, dat slaat echt nergens meer op

4 likes

Vanuit marketing ervaring weet ik dat heel veel mensen denken dat het eerder is en het zoekvolume deze week hoger is dan de échte week voor Black friday.

Ik mag ook eigenlijk helemaal niks zeggen want wacht zelf ook op twee shops/acties… :upside_down_face:

3 likes

Ik zou graag vriendinnen hebben die niet pas over 3/4 weken kunnen afspreken, geen lol meer aan zo

28 likes

Weet je ook waarom mensen denken dat het eerder is?

2 likes

Nee, wij zien gewoon deze weken meer zoekvolume dan volgende week. Misschien in Nederland vanwege Sint?

3 likes

Ik denk omdat het voorgaande jaren rond de 25e was en wij niet in de gaten hebben dat het met thanksgiving te maken heeft. Voor ons is het gewoon een kortingsdag, ik had ook verwacht dat het deze week was ipv volgende week.

5 likes

Holy ik wilde net dit posten. Wat is dat toch irri? Wilde afspreken met een vriendin, gewoon ff eten doordeweeks. Niks bijzonders. Komt ze met half januari???

19 likes

Vandaag naar de kapper geweest om weer even geknipt en gekleurd te worden.
En altijd als ik onder die lamp ga voor de verf, krijg ik het bloedheet :joy:
En toch weer een warme trui aandoen vanwege de temperatuur buiten. ik leer het nooit :joy:

1 like

Ik heb vandaag totaal geen zin om te koken :weary: Vooral heel veel zin om ingewikkeld in een dekentje te werken aan een fotoboek.

2 likes

Dan kook je toch niet?

10 likes

Ik wil kaartjes voor voetbalwedstrijd in Duitsland kopen en die verkoop is 3 minuten geleden gestart en begon met 19.320 wachtenden voor me. Met concerten wel meegemaakt, maar dat dit ook met voetbal gebeurt is compleet nieuw voor me.

1 like

Ik ben op vakantie en hoorde steeds een soort plof buiten, beetje als een kat die ergens lomp afspringt. Is t gewoon een boom/steenmarter denk ik.

1 like

En is het gelukt?

3 likes

Nee :tired_face:

1 like

De tering ik heb een doorverwijzing voor een afdeling in het ziekenhuis en ik moet 278 dagen wachten :sob:

6 likes

Ben je trouwens bij een middelbare school wezen kijken of het beroepsonderwijs of speciaal onderwijs?

1 like

Laat je zorgverzekering bemiddelen.

1 like