Ik had vandaag door een broekencrisis weer eens een skinny jeans aan. Rond 12:00u vanmiddag toch een kniepijn, niet oké…
I feel you, gisteren aan 4 vriendinnen gevraagd of ze ergens dit weekend een hapje of drankje wilden doen, alle 4 al helemaal vol… of ze hebben geen zin natuurlijk Maar wel jammer.
@propje en @iloveblush ook mn eigen onzekerheid wrs, maar ik denk dan wat doen jullie dan de hele tijd? En met wie (en waarom niet met mij )? Blijkbaar is het toch normaal om een volle agenda te hebben
Ja iedereen heeft het altijd druk druk druk. En ook allemaal gezinnen met kinderen enzo dus snap het ook wel. Heb ik zelf ook maar heb alsnog in de avonden vaak niet zo veel plannen. Zou ook wel graag een grotere sociale kring willen maar dat lukt nog niet echt, helaas.
Ik snap dit bericht niet. Wat voor knie probleem? Had dat met je broek te maken?
Die skinny jeans zit zo strak om mn knieën heen en helemaal tijdens het zitten en fietsen dat het rond mijn knieschijf gewoon naar voelt.
Middelbare school onderbouw!
He bah wat naar, eerste keer of helaas ook bekend mee?
Huh
Het is nog geen 9u en ik heb mezelf klaar gemaakt, kind schoon en gevoed naar de opvang gebracht, opgeruimd, er staat een bananenbrood in de oven én ik ben al thuis aan het werk.
Godnondeju, lekker bezig al zeg ik het zelf.
Joejoe we hebben eten besteld.
Ik leg mezelf vaak op dat ik een ~verstandige volwassene~ moet zijn, ben al zo slecht met goed voor mezelf zorgen. Dit is dan het minste wat ik kan doen en normaal gesproken hou ik echt van koken.
Voor jezelf zorgen is ook soms andere keuzes maken toch?
Voor jezelf zorgen is ook aanvoelen wanneer je ryst moet nemen of juist even jezelf vrij moet geven. Voel je daar nooit schuldig over
Mijn vader heeft denk ik twee keer in z’n leven Chinees besteld en opgehaald, verder nog nooit iets van Thuisbezorgd oid gedaan. Nu wil hij met sinterklaas pizza’s bestellen. En in plaats van gewoon ter plekke bestellen heeft hij ons alvast de opdracht gegeven een pizza te kiezen en dat uiterlijk twee dagen van tevoren op te geven zodat hij kan bellen en het kan bestellen.
Die houdt ervan om voorbereid te zijn
Heeeeeeel schattig dit
Echt een fijne tijd van het jaar waarin alle mails binnenkomen dat alles weer duurder wordt per 1 januari
ja en salaris blijft het zelfde… bahbah
Oh ik vind juist 1 van de dingen die niet tegenvallen aan het volwassen zijn dat je kan eten wat je wil.
Ik heb de voorbije drie dagen 150 telefoongesprekken gevoerd voor werk en ik ben gewoon echt helemaal op. Voor een callcentermedewerker is dit waarschijnlijk echt een lachertje haha, maar ik wil momenteel echt even het liefst een paar dagen eenzaam in een hutje op de hei gaan zitten.