Een dierbare vriendin is ineens ziek geworden en opgenomen in het ziekenhuis. Ze is ook nog zwanger. We weten nog niet precies wat er aan de hand is, maar het lijkt niet echt goed. En ik hoop zo dat het uiteindelijk toch goed te behandelen is. Zo oneerlijk. Ze heeft al zoveel mee gemaakt in haar leven.
En ik weet ook gewoon niet wat ik moet doen dus heb ik maar bedacht om wafels te bakken en een bananenbrood te maken. Dan kan ik dat in elk geval gaan langs brengen.
Ja wat moet je anders doen he.
Maar ja ziekenhuis eten gaat na een aantal dagen wel vervelen dus dan zijn goede snacks wel fijn voor haar en haar vriend.
En lekkere thee, want meestal is er alleen matige groene thee of english blend. Dat komt ook wel snel je neus uit.
Blijkbaar ben ik dus mijn moeder geworden die meteen van alles wil gaan doen, in moeilijke situaties.
Als jullie nog tips hebben voor echt goede snacks voor in een ziekenhuisbed, mag gezond en ongezond, iets wat voorverpakt en houdbaar is, is misschien ook wel handig. Als het maar niet super veel kruimelt, dat lijkt me niet handig.