Nou ik kan je zeggen dat je dan ook als je thuis bent de gesprekken nog hoort zoemen in je hoofd hoor, dus helemaal als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat je er wel even genoeg van hebt
Ik heb me net aangemeld voor een woning waar ze gaan loten. Ik ga €500 meer betalen voor hetzelfde oppervlakte als nu, maar er staat een extra muur.
Is dat echt het enige verschil of zijn er meer voordelen?
Nee. Het is ook nieuwbouw dus er is nog helemaal niks in de omgeving. Maar we hebben de extra ruimte (letterlijk dus de kamer) nodig voor onze wens voor gezinsuitbreiding.
Mijn leidinggevende stuurt net in de groepsapp met alle collega’s een berichtje met dat er vanavond en vannacht kou en sneeuw wordt verwacht, en of we allemaal voorzichtig doen als we naar het werk komen morgenochtend. Ik vind dat echt zo schattig dat ze daar een berichtje over stuurt
Ik heb morgen controle onderzoeken in het ziekenhuis en ben zenuwachtig…
Sterkte! Krijg je meteen een uitslag?
Heel veel succes! Ik duim voor je!
Kun je niet gewoon in je huidige woning een muur maken? Dat kan prima met een hout/gips stuc constructie en dat kan je ook weer makkelijk weghalen als het een huurhuis is
Nee pas na het weekend 🫠
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik word echt intens sad van het nieuws dat er allemaal jonge olifantjes in de dierentuin dood gaan, laatst Bumi, nou afgelopen zaterdag Nagarr en nu lees ik dat Ka Yan gisteren is oveleden. Vind het zo sneu, Enorm lang dragen voor de moeders, zulke prachtige beesten en dan zo jong al overlijden
Van de laatste twee vermoeden ze dat het door olifanten herpes virus komt, de 2 andere jonge olifanten (in emmen dan) worden nu apart gehouden. Ik hoop dat zij niet ook bezwijken
Shoppen voor een kledingstuk terwijl je moe, bleek,
en opgeblazen bent (en vettig haar hebt) is niet een goed idee…
We hebben een nieuwe wasbak gekregen in de keuken en de kitrand mag 24 uur niet nat worden.
Ik had al geen zin om te koken dus dit is een ideaal excuus om eten af te halen.
We eten inmiddels al 2 dagen afhaal omdat ik geen zin heb om te koken terwijl er HelloFresh in de koelkast staat te wachten om gekookt te worden. Dus ik had nu echt een excuus nodig.
Zo serieus ga je hier op in. Mijn god
Plus het fukking vreselijke licht in de kleedkamer
Ja ik werd er ook al echt sip van. Vooral in de wetenschap dat olifanten rouwen om overleden familieleden. Echt zo zielig.
Ik heb koekjes gebakken om mee te nemen naar mijn werk morgen maar ik moet echt moeite doen om ze niet voor het grootste deel op te eten nu ze nog warm zijn
Had je deze profielfoto al voordat je dit postte?
Ik kan me zo moedeloos voelen van de politiek in ons land (en ja ook de wereld). Dat er nog zo weinig bekwaam en integer bestuur lijkt te zijn, dat er spelletjes worden gespeeld met mensenlevens (asielzoekers, toeslagenouders bijv) en dat er gewoon zo veel onwil is om dingen op te lossen of met echt goede plannen te komen ipv geniepige spellen die goed zijn voor de eigen agenda. En ja ik kan dit zeggen uit een positie met veel privilege blablabla maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik kan doen wat wel bijdraagt en wat behapbaar is qua energie?