Ik heb gisterenavond mijn tweede zumbales gegeven en het ging zo veel beter dan de eerste! Ook hele lieve reacties gehad van de deelnemers
Ik zit voor het eerst sinds jaren bij een nieuwe kapper in de verf en ik vind het doodeng
Ja dat laat het allemaal 100x erger uitzien
Was vergeten dat ik crest whitestrips op had… hebben er 55 minuten opgezeten. Kan niet wachten op de tandpijn morgen
Snap nooit hoe mensen dit kunnen vergeten haha. Die dingen zitten zo kut!
ja vroeger wel! zon gelei dat door onder je lippen beweegt. maar ik heb nu de variant die aan je tanden kleven, en ik zat helemaal in een serie en dacht ineens ‘oh kut/’.
Ik kom net 5 cent te kort voor het minimum bestelbedrag voor een p.atatje. Oh jee, dan maar een extra kaassouflé bestellen. Wat errug
Hehehe zelfde hier, heb er een milkshake bij besteld
Ik zag net een reclame met zingende brievenbussen. Ik vraag mij af wat de art director van de postcodeloterij snuift en of dat makkelijk te verkrijgen is
Bij de dierenwinkel in Duitsland kon je een kerstcadeau kopen voor dieren in opvanggezinnen. Kon je zelf een kaartje kiezen met een foto erop en de wensen van ‘t dier. Zo schattig .
Mijn vriend is 3 dagen weg en toen dacht ik, f*ck ik ga ook lekker erop uit. Dus vandaag al lekker sushi gegeten met een vriendin (die dus 200km van mij vandaan woont), en nu lig ik heerlijk in een super groot van der Valk hotelbed de hond is mee en die ligt er ook gezellig bij. Net lekker in bad geweest hier, morgen ergens ontbijten, wandelen op het strand en boek lezen. Zo fijn, nog even genieten van me-time want 27 weken zwanger 🥹
Kan ik ook wel gebruiken nu
Is seinen in de auto het nieuwe flirten ofzo? Nu al twee dagen gehad dat iemand achter me seinde, dus net alle lichten gecheckt maar alles doet het 🫠
Is dat niet omdat ze vinden dat je te langzaam rijdt/aso zijn en op die manier hopen dat je aan de kant gaat?
Ja zat ik ook nog aan te denken, maar de eerste keer stond ik in de file en vanavond had ik diegene net ingehaald. Maar misschien ben ik toch aso hoor
Nee zij zijn dan dus de aso bedoelde ik! Haha maar klinkt niet alsof je te langzaam reed of iets. Weird
SAAI VERHAAL
iets van 10-15 jaar geleden had ik bij de kringloop een dressoir gekocht, eiken, zoals je opa en oma hadden met van die lompe grote knoppen erop etc. Kostte me €50, hij was gewoon kwaliteit maar verder niet mooi.
Ik dat ding verven, nieuwe knopjes, verhuist, verhuist, verhuist, verf inmiddels verre van mooi, maar ik had m nog altijd en moest ervan af.
Dus ik denk misschien wil dezelfde kringloop waar die vandaan kwam ‘m wel hebben, soms doen ze moeilijk over geschilderde dingen maar het mocht. Laten ophalen, prima.
Loop ik vandaag de kringloop in; staat mijn kastje daar, nog steeds in dezelfde staat waarin ik m had ingeleverd, schoon maar duidelijk gebruikt en dus met heel veel missende stukken verf. Hangt er een label aan: TWEEHONDERDVIJFENZEVENTIG EURO
hahahaha wat de faaaak is er gebeurt met de kringloop. Hoort dat niet goedkoop te zijn
Dit zat net in mijn aanbevolen. Is Rutte gebaseerd op deze sketch uit de jaren 90??
https://www.youtube.com/watch?v=k6QKH_NGkJM
Omg was het stiekem design? Heb je een foto ben wel benieuwd
Hahah nee echt een heel simpele kast, gewoon een langwerpig dressoir met deurtjes en lades, totaal niet bijzonder.