Wat je even kwijt wil #69

Ik ga vanavond naar ‘scare me’ een soort spookhuis event in almere heb er wel zin in

7 likes

Omg gatver wat naar, waarom zijn mensen (mannen) zo kut?!

Ik ging een pakket ophalen maar toen was onderweg mijn band lek. En toen kwam ik bij t postnl punt aan en toen was t pakket al opgehaald door iemand anders (ik heb geen partner of huisgenoot ofzo) dus die is kwijt :smiling_face_with_tear:

1 like

Dumpen! (grapje)

Iets persoonlijks waar ik op dit uur mee zit. Ik heb geen contact met mijn ouders en bijna niet met de rest van de familie. Vorige week is mijn oma overleden. Gisteren heb ik te horen gekregen dat de crematie die dag was geweest.

Niemand heeft mij op de hoogte gehouden of überhaupt uitgenodigd. Gek gevoel.

19 likes

Wat een nare situatie, virtuele knuffel voor jou.
Ik heb ook geen contact met mijn ouders en ben - heel toevallig - ook wakker omdat er een sterftegeval in mijn familie is geweest, waarvan vandaag de uitvaart was, maar waar ik niet heen ben gegaan. Dit blijven gewoon ongelooflijk rotte momenten waarop de keuzes die je al dan niet hebt gemaakt/moeten maken omtrent geen contact, pijnlijk zichtbaar worden. Hoop dat je zo nog een beetje kan slapen :heart:

10 likes

Ik heb zelf geen tuin helaas maar probeer iedereen met tuin dit te laten bestellen!! Help de egels

15 likes

Een handleiding om zelf een egelhuis te timmeren? Egelhuispakket doet denken dat je iets besteld maar is een pdfje he

12 likes

En @vitaminwater @Bal @Krabpaal
Thanks. Mensen zijn echt teleurstellend ja. Hij zat al een beetje naar me te staren, en op een gegeven moment ook met 1 been een beetje in mijn beenruimte dus was al wat ongemakkelijk en denk ik bedoelt om mijn aandacht te krijgen. Nou goed dat is uiteindelijk gelukt. Toen ik daarna wegliep op zoek naar de conducteur, zag ik later dat hij schijnbaar naar het toilet was gegaan, waarschijnlijk z’n werk afgemaakt of schoongemaakt. Echt een debiel.

Ik ga erover nadenken of ik er nog iets mee wil doen. Heb dat noodnummer van NS inderdaad in mijn telefoon, maar omdat het eindstation van de trein naderde dacht ik dat het sneller was om een conducteur op te zoeken. Wel een goede reminder voor anderen om dat nummer op te slaan.

1 like

Haha ja, dit is echt niks
Deze info kun je online ook vinden. Gewoon een handleiding, maar dan op papier

(Heb dit vorig jaar besteld en was teleurgesteld lol)

3 likes

@Druppels huh ben je serieus? Zonder materiaal? Hoe ik het las was dat je beide kreeg maar omg als het alleen een tekening is is het wel teleurstellend ja

4 likes

Nee echt alleen een digitale handleiding, staat ook: je ontvangt het direct per mail

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #8

Dit heb ik ook keer gehad (ander land)! En toen kreeg ik een paar weken later de rekening onder het mom van we weten niet wie het was en we kennen jou wel. Hier kun je betalen :rofl:

3 likes

Vandaag mijn eerste eigen auto gekocht en ik ben er zoooo blij mee!!! :partying_face: :smiling_face_with_three_hearts:

87 likes

Wat naar dat je dit hebt meegemaakt. Ik zou toch wel overwegen om aangifte te doen, kans is natuurlijk klein dat ze hem vinden maar mogelijk is het een veelpleger en herkennen ze hem op camerabeelden in de coupe oid.

Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt, hier ook wel over gehad, maar heb goede ervaringen met het noodnummer en zij reageerden ook echt heel snel. Die hebben direct de conducteurs ingelicht en uiteindelijk hebben ze op het eindstation (Schiphol) de deuren dichtgehouden totdat de marechaussee er was om hem staande te houden. Er was ook een man die een foto had gemaakt dus in die zin hadden ze wel genoeg om er iets mee te doen en heb ik ook aangifte gedaan.

Heeft wel een interessant staartje gekregen: hij moest voorkomen, ben ook naar die zitting geweest, maar blijkbaar zat hij in vreemdelingendetentie en was de oproep niet goed bij hem terecht gekomen en werd de zitting uitgesteld. Paar weken geleden kreeg ik een brief dat de zaak alsnog geseponeerd werd omdat hij inmiddels Nederland uit is gezet. Ik dacht eerst dat aangifte niet zo zinnig was voor een relatief gezien ‘klein’ vergrijp, maar het kan dus wel een cascade in gang zetten met grote gevolgen :sweat_smile:

Edit: noodnummer NS is 06 13 18 13 18

41 likes

LOVE it

2 likes

Er is ingebroken bij mijn opa terwijl m’n oma net in een verpleeghuis is opgenomen. Ik kan echt even m’n teleurstelling in de mensheid niet kwijt.

18 likes

Nouu ik weet niet wat het is maar ik kreeg net gewoon zonder duidelijke aanleiding een mega huilbui. Denk gewoon wat te druk geweest de afgelopen tijd en stress van aankomende week qua drukte en deadlines. Maar dan nog, om daar om te janken :rofl: hormonen zullen ook wel een rol spelen

5 likes

Wow, wat goed dit.

2 likes