Oja!!! Nog beter!
Niet te vergeten, meermaals online en offline gaan zodat je crush het zou zien haha
Ik werd vanochtend gebeld door werk met de mededeling dat ik vandaag vrij was (horeca,ivm dat rustig is) en of ik zaterdag wil werken. Prima, geen probleem.
De meesten zouden zeggen chill lekker vrije dag. Maar vindt toch altijd lastig dat op laatste moment dingen/plannen veranderen.
Ik voel me echt een bij elkaar geraapt persoon, heb al mân cadeautjes voor Sinterklaas al gekocht en ingepakt, alles wat ik naar de kleer en schoenmaker moest brengen is daar naartoe gebracht en mân huis is gestofzuigd
Volgens mij kickt mn winterdepressie al in. Dat plus ongesteld en ik heb echt even nergens zin in. Zou me het liefste morgen ziekmelden en gewoon een dan zwelgen in zelfmedelijden.
Heerlijk gevoel!
Ik vond dit vroeger altijd ziek chill maar tegenwoordig wisselend. Als ik niet lekker in mijn vel zit vind ik het wel priem, maar tegenwoordig kan ik niet meer zo spontaan vrienden optrommelen om iets ge gaan doen en dan verveel ik me.
Gewoon lekker doen
Hahah het zwelgen in zelfmedelijden kan heel lekker zijn. De rest wat minder
Ik heb morgen zwemles en dat heb ik mezelf aangedaan, vind het ook leuk maar zie er ook wel tegenop omdat ik waarschijnlijk de slechtste ben van de hele les.
Naaah, zolang je blijft drijven zit je goed.
Ik verzoop vorige week bijna bij zwemles ![]()
Iets te enthousiast met de rugslag ![]()
Borstcrawlcursus?
Als ik je een tip mag geven, als je een korte cursus gaat doen, blijf dan in de periode erna regelmatig trainen om het âin te laten slijtenâ. Ik deed een cursus van 4x 1.5 uur. Ben toen daarna nog een paar keer 1x per week gaan zwemmen maar toen gestopt. Want ik ben alles over de techniek nu weer helemaal kwijt. Zo zonde.
(Was wel superleuk om te doen, dus veel plezier!)
Ik was vanochtend om 7 uur al buiten aan het hardlopen. Toen was ik ook nog op tijd om -gedoucht en wel- de kinderen naar school/opvang te brengen en de betrokken moeder te zijn die komt kijken bij de Sinterklaas intocht op school. En om half 10 zat ik gewoon weer netjes in een vergadering.
Nondeju
Pff ik haat deze weken voor kerst zo. Altijd superdruk, zowel op werk als prive.
Bovendien zit ik in een kantoortuin waar nogal wat nieuwe mensen zijn dus er nog meer dan anders gepraat wordt, wat me afleidt. Thuiswerken wordt masr mondjesmaat toegestaan, alleen met goede reden.
Maar vandaag had ik een super goede smoes en nu zit ik al de hele middag thuis te âwerkenâ en gewoon te genieten van de rust met de kerstboom op de achtergrond, even bijkomen.
Ohh dat is ook wat om zo opeens achter te komen, ik snap je verbazing haha. Het lijkt me overigens wel super chill als schoenenwinkels enkele schoenen zouden verkopen, zodat je inderdaad maten kan mixen. Mijn rechtervoet is een halve maat groter dan links, dat maakt het kopen van schoenen soms best lastig
Ik klaagde laatst dat ik twee weken wachten op het resultaat van een opdracht te lang vond, heb er 1 terug en behaald ![]()
Ik heb pianoles op een woonboot, dat is echt verschrikkelijk met deze wind
lekker zeeziek
vertel meer, hoe ging dit?