Precies wat ik nodig had op deze druilerige en saaie werkmiddag
Gvd. Ik was dit net vergeten
Excuses voor het gevloek, maar in dit geval mag het van mezelf
dekentje serie kopje thee
Spill the beans.
Wat is het drama
Ik heb vandaag eindelijk 2 belangrijke opdrachten ingeleverd en hoor binnen 2 weken of ik ze gehaald heb. Ben hier veel te ongeduldig voor joh. đ«
Welke omgeving woon je? Misschien kan ik of iemand je een lenen.
Oh wat shit zeg
Is huren een goedkopere optie?
Die kacheltjes van de kruidvat enz van 12 euro werken verrassend goed! Zou dat als optie overwegen
Lijkt nu net een aanbieding maar dit is volgens mij de standaardprijs, hopelijk past zoiets in je budget!
Mijn buurman staat blaadjes van zijn stoep te bezemen. In dit weer???
SCANDINAVIĂ duh
Ja dit is echt een paaarel! Krijg mân kamer hier 100 keer sneller warm mee dan met de radiator
Ja deze wilde ik ook al aanraden @Pantalones
Ik heb zoân ding een keer voor 20 euro bij de bouwmarkt gekocht voor thuiswerken toen de energieprijzen zo omhoog gingen en hij wordt echt goed warm!
Ik zag net zoân idioot filmpje op LinkedIn van mannen die een pak aankrijgen en dan voelen ze zogenaamd de pijn van een bevalling. Lijkt me echt leuk om de âbegeleiderâ van zoiets te zijn. Al die mannen die bij 50% al doodgaan.
Het waait hier zo hard dat ik er niet van kan slapen. Al due bonen rondom mn huis werken ook niet echt mee. Word er bang van.
Onnodig lullig
???
Degene over wie het gaat is niet eens beledigd dus namens wie ben jij beledigd?
meteen de conclusie trekken dat ik beledigd ben
Ooh ik erger me dood aan die vage experimentjes met stroomstootjes. Janken bij standje 1, om genade smeken bij standje 2 (wel lachend, op de een of andere manier).
Goede manier om je respect voor die types te verliezen. Geef mij die afstandsbediening maar eventjes, denk ik dan.
Overigens maakte mijn autocorrect er âstroomstootwapensâ van. Maar dat valt dus tegen.
Ik hoor net in Sister Wives de zin âa man is not a financial planâ en I love it