Wat je even kwijt wil #69

Ik heb straks een belangrijke afspraak voor mijn werk en nu ben ik snotverkouden. Timing kon echt niet slechter. De afspraak kan met geen mogelijkheid verzet worden of naar digitaal.
Dus nu moet ik met mijn loopneus en traanogen naar die afspraak. Ik baal echt.

Kan niet kiezen dus koop uiteindelijk maar weer niks

2 likes

Waarom is PFAS ineens overal in het nieuws, omdat het nooit gemeten werd hiervoor? Of omdat we nu weten hoe schadelijk het is? Of allebei. Elke keer als ik er iets over lees denk ik zit het niet gewoon overal in en zijn we niet gewoon fucked

5 likes

Gebruik je xylo neusspray? Dat helpt bij meestal wel een beetje tegen de loopneus.
Succes!

1 like

Het allerergste vond ik de periode dat krokante/ goed gebruinde friet kanker bleek te veroorzaken en dat je een tijdje overal van die bleke p.atat kreeg.

21 likes

En nu heeft iedereen het over hoe ontzettend slecht (geur)kaarsen zijn. Ik wil het niet weten en gewoon onbekommerd m’n Yankee candle aan kunnen steken

5 likes

O maar die vind ik wel terecht haha. Ik krijg echt tyfus van kaarsen (geur of regulier) dus ga altijd helemaal dood als een restaurant of iemand in huis er veel aan heeft staan.

Bij geurkaarsen nog erger als het zo een penetrante lucht is.
Als ik zwarte p.atat wil eten heeft niemand daar last van.

Edit: als je lekker alleen in je eigen huis zit steek er vooral 30 tegelijk aan trouwens haha

9 likes

Hahaha snap ik, in het openbaar moet je ook rekening houden met mensen met astma etc. Maar nu ik het weet, steek ik toch minder snel thuis een kaars aan.

Ben ook heel erg team krokante friet trouwens

1 like

Dit is ook mijn instelling. Elk jaar komen er nieuwe dingen bij. Kaarsen, rookworst, frisdrank, shampoo (niet per se pfas maar ‘kankerverwekkend’)… ik ben misschien veel te nuchter maar je moet toch ergens aan doodgaan en het is absoluut niet mijn wens om de oudste persoon ter wereld te worden :joy:

5 likes

Een van mn beste vriendinnen heeft net een stressvolle tijd achter de rug ivm de gezondheid van haar vader. Afgelopen dinsdag kregen ze goed nieuws over zijn situatie en konden ze allemaal weer even ademhalen.
Een dag later belde de huisarts met uitslag van het borstonderzoek van haar moeder… stadium 4…

Ik probeer er voor haar te zijn ook al weet ik niet zo goed waar ik goed aan doe…

Het is gewoon zo oneerlijk…

14 likes

Er gewoon zijn helpt al veel, geloof me!

7 likes

Wat erg :(. Ik heb ook een collega die het een na het ander overkomt, bij haarzelf en haar familie. Zo oneerlijk en idd lastig hoe je ze het beste kunt helpen. Sterkte!

3 likes

Moet ik van iedereen onthouden waar diegene woont? Ik zal aantekeningen maken :+1:

1 like

Ben zo kneiter moe ineens. Ik ga denk gewoon zo al in winterslaap :sleeping::sleeping:

3 likes

Ben bezig met anti depressiva afbouwen en daarom had ik een kleinere dosering nodig en nu is het van 13 euro voor 3 maanden naar 250 euro gegaan. Onvergoed. Dat wordt sneller afbouwen en stoppen… flabbergasted.

2 likes

Mijn man en ik waren direct uit ons werk redelijk vroeg uit eten in de stad. Naast ons zaten 3 mannen van onze leeftijd (begin 30) die helemaal aan het uitdenken waren hoe ze zo tactisch mogelijk hun bestelling konden plaatsen om te zorgen dat ze na 19u thuis zouden zijn. Want dan had hun partner al de kinderen op bed en het huis opgeruimd. Ze hadden geen zin in, en ik quote, die fucking koterdrama en shitzooi aan speelgoed altijd.

Dus echt: eerst drankje, dan hoofdgerecht, dan drankje, dan toetje, dan koffie. En laten we er een speciaalbier doorheen gooien want duurt langer dan gewoon biertje.

Eén had al oudere kinderen (die dus later naar bed gaan) en was van plan na het etentje nog een halfuur op z’n bank op kantoor te gaan liggen.

Echt wtf is er mis met mannen… :face_with_spiral_eyes:

23 likes

Wat een sneue gasten

9 likes

istockphoto-502121308-612x612

18 likes

Mijn vriend werkte vandaag speciaal thuis om een pakketje aan te nemen (mijn verjaardagscadeau) en ik kon me natuurlijk niet inhouden dus ging stiekem kijken wat de afzender was en dat was één of ander vaag bedrijf dat doet aan ‘freight forwarding of luxury goods’ en nu ben ik nog nieuwsgieriger. :sob: Ik heb ook geen hints gedropt over iets dus heb totaal geen idee wat dit kan zijn.

9 likes

Beter ben je morgen jarig ipv over 3 weken

7 likes