Ik zat een keer met familie met kerst in een restaurant. De familie naast ons kreeg ruzie, met schreeuwen, boos weg lopen etc. We hebben het er nog steeds over, live entertainment tijdens het eten
M’n plannen vandaag werden gecancelled terwijl ik er juist zoveel zin in had want ik voelde me de hele week al een beetje down. Maar in plaats van lang te balen heb ik m’n hond gepakt, ben naar de bossen gegaan en zit ik na een prachtige wandeling nu lekker aan de wijn en lunch en ik voel me instant beter door dit treat yoself moment.
Ik kan het echt niet meer opbrengen om te werken vandaag
Zo nog een kutoverleg en dan ga ik de bare minimum afronden en is het weekend
Ik ben zo blij met ChatGPT voor mijn werk (veel programmeren) echt omg het helpt echt enorm bij mijn werkzaamheden, ik hoef minder suffe dingen te doen en mn werk gaat een stuk sneller en ik leer er ook nog eens veel van
Ik moet zo naar het ziekenhuis voor een inspanningstest met ECG en ik heb zo geen zin om mij tot m’n max in te spannen in het bijzijn van anderen
en ik ben ook benieuwd of ik m’n sportbh aankan? of een bralette? of helemaal geen bh? ivm die plakkers
Succes!
Ik heb als behandelaar wel vaker inspanning ECGs afgenomen en je kan gewoon je sportbh aanhouden hoor. Misschien dat er even tijdens het plakken een plakker onder de rand moet worden geplakt maar hij hoeft niet uit!
Succes! Zonder beugel is alles prima werd mij verteld
Mandarijnen zijn echt zo hit or miss he? Nu heb ik er een te pakken die zelfs binnen 1 stuk van smaak verschilt. Het ene partje lekker zuur, het partje ernaast praktisch water. Hoe dan!
ADHD
Ik moest het met ontbloot bovenlijf doen. Een bijzondere ervaring
Ondanks dat ik al de hele dag ziek ben heb ik me toch honger. Ik heb alleen niks in huis. Dus heb ik een pizza besteld waarvan ik nu al weet dat ik er spijt van ga krijgen.
Omg echt wat eh vreemd haha
Ik moest voor de ECG in rust wel helemaal ontbloot, maar tijdens het fietsen mocht m’n sportbh aan
Ieder zkh doet het anders blijkbaar. Ik moest ook altijd ontbloot voor gewone ecg inderdaad, maar de laatste keren mocht bh wel aan. Misschien is dat beleid wel veranderd, mijn inspanningstest is wel een paar jaar geleden. Was iig niet heel fijn, met blote borsten op zo’n hometrainer terwijl iemand naast je staat.
Ik moest net in de stoffenwinkel zijn voor wat basic wit katoen, maar liep toen tegen deze kerst stof aan. Het voelt zo erg 90’s home alone en ik was er op slag verliefd op. Ik wist alleen niet wat ik ermee moest, maar de verkoopster gaf bijvoorbeeld een tafelloper of kussens aan. Dus ik ga morgen aan de slag om kussens te maken met rode trim
Er zit ook een glitter draad doorheen, heerlijk vintage. Past goed bij de gequilte kussen dat m’n oma gemaakt heeft
Crappy inzoom foto van m’n oma’s kussen
Wauw die stof is echt geweldig😍
Dit klinkt als een tomaat-verhaal, maar mijn kind van 4 ging vandaag een kleuterversie van de zwarte Piet discussie aan met mijn buurman van 80 (‘is Sinterklaas op school gekomen? En zwarte Piet?’ ‘We zeggen gewoon Piet want zwarte Piet is niet leuk
’) en dan heb ik even heel veel vertrouwen in ons basisonderwijs hoor
Ja toch! Ik heb ook m’n kerst ornamenten zelf gemaakt met o.a. een hobbelpaard en notenkraker, dus het past echt perfect bij de rest
Nog 40 pagina’s en dan heb ik het uit
Kende de film al, dat scheelt
Welk boek? Nu ben ik nieuwsgierig