Joh, dat is ook waarom ik het stom vind dat die mensen er nu allemaal wel zijn
Oh wow. Ik weet precies wie je bedoelt, wat verschrikkelijk zeg! ![]()
Had net zo’n lieve vrouw aan de telefoon (klantenservice). En na afloop vroeg ze ‘heb ik u vriendelijk te woord gestaan mevrouw?’
Zo lieffff maar brak ook een beetje mijn hart🥹
Ik heb nog nooit bij een klantenservice gewerkt, maar volgens mij hoort dat bij het protocol wat ze moeten volgen wnat ja dat heb ik al vaak gehoord lol
Soms gaat het toch ver hoor. Ik ben, as we speak, een retourlabel bij asos aan het aanmaken omdat het vorige niet werkte en nu probeert Abhishek de hele tijd luchtige vragen te stellen als hoe mijn dag was terwijl ik gewoon mijn label wil hebben.
Ik heb net een IXXI print opgehangen maar hij hangt net scheefff, kak.
Gisteren was het ook mega druk bij de plaatselijke Blokker, maar dat vond ik echt leuk om te zien want dat was een zelfstandige! Toevallig ooit eens super goed door hem geholpen (na werktijd kwam hij een meubelstuk nog afleveren). Hopelijk houdt hij zijn koppie boven water 🫶🏻
Had helemaal zin om straks lekker de top 2000 quiz te kijken. Is het zaterdag… ![]()
Ik zit dat kickboksen rico verhoeven tegen levi (![]()
![]()
) te kijken maar godnondeju het zal je vent of je kind zijn??
Mijn kind mag echt alles worden wat hij wilt maar als hij op kickboksen wilt zou ik daar toch moeite mee hebben
Ik heb er afgelopen maand nog aan gedacht, ik ben pas jarig geweest, maar opzich was het een periode waarop ik m’n schoonzus (en m’n broer) best een 2e kind zou ‘’ voorspellen ‘’ maar ze dronk nog 'n wijntje, dus ben je er van verzekerd dat ze zelf nog niet zover zijn / op de hoogte zijn. Ik dacht daarna ook, de feestdagen komen er aan dus even extra opletten of dit veranderd. Zo vreend dat ik dat dacht, want dit bleek werkelijkheid. Ze mag ineens geen alchohol meer. En ze hebben mij (en opa en oma) verteld dat het ook zo ver is, ik word voor de 2e x tante, mits het goed gaat
Dat is ook wel echt een leuk sinterklaas cadeautje!
Het staat een beetje cryptisch opgeschreven maar gefeliciteerd! ![]()
Zonde, kickboksen is zeer waardevol voor de persoonlijke ontwikkeling en kan zeker ook relatief veilig.
Is het gelukt?
Ja! Duurde wel lang
Ik sta vandaag op een rommelmarkt, gelukkig binnen haha. Hopelijk neem ik geen rotzooi meer mee na huis ![]()
Dat valt wel mee hoor, je kunt ook gewoon trainen zonder wedstrijden te doen.
Hahaha, ja nu ik het zo terug lees heb je wel gelijk. Laten we maar zeggen dat ik tevens voor haar de rode wijn heb opgedronken gisteren. ![]()
Waarom? Is juist goed voor de weerbaarheid en je kunt er als kind ook wat meer vertrouwen in jezelf van krijgen. Mijn dochter vond het erg leuk om te doen en ikzelf trouwens ook.
Ik voel me zo moe en eenzaam vandaag
Maar dan moet je je kind voor alles weren. Hij/zij mag niet turnen, want je kan van die balk af donderen. Met hockey kun je een hockeybal tegen je kop krijgen. En owee dat je kleintje getackeld wordt tijdens voetbal.
Zolang het in goede banen geleid wordt en verantwoordelijke volwassenen erbij zijn, zie ik geen probleem met kickboksen.