Wat je even kwijt wil #69

Er zat giftige (!) potentieel dodelijke (!) zwarte nachtschade tussen m’n selderij kruiden :open_mouth::open_mouth::open_mouth: woonde ik maar in Amerika dan was ik nu rijk

4 likes

Room

(Op z’n Engels dus, niet slagroom room)

4 likes

Ik mis in Amsterdam wonen dus ik heb vandaag een zuurdesem brood van €7,50 gekocht.

25 likes

Oh dat is idd een goed boek! Dat boek had ik nooit zelf uitgezocht maar ik keek eens in een boek met boeken op apothekersrecept en daar stond dit boek onder het kopje verveling. Het leek me een vrij saai boek maar dat was het niet. Ik vind haar andere boeken ook wel aanraders.

Edit: een beetje een vage omschrijving wel maar ik had de tip uit dit boek

5 likes

Dit! Ik durfde het eerst niet te zeggen maar zie dat er gelukkig meer gelijkgestemden zijn haha. Ik snap die mannen wel, dat dutje op kantoor is wel gekkig, maar buiten dat vind ik het helemaal niet zo gek en zou ik het zelf ook zo kunnen zeggen eerlijk gezegd :laughing:

2 likes

12 doe maar mee 34 Johnny hier 56 flugelfles 78 feest vannacht. :notes:

4 likes

Huh? haha

3 likes

If you know you know…

2 likes

Oh wacht, ik heb deze parel wel gezien hahaha.

2 likes

Oneee :scream: maar hoe kwam je hierachter??

2 likes

Ja het zag er gewoon echt anders uit dan selderij :joy: en toen herkende we het als zwarte nachtschade omdat het soms ook spontaan in onze tuin opkomt. Ik geloof dat vooral de besjes echt giftig/dodelijk zijn, het blad en de stengel wat minder maar evengoed giftig volgens mij.

3 likes

Shit ik moet dringend mn plantenkennis updaten want dit zou ik echt niet herkennen

4 likes

Wat een heerlijk weer zeg :sunny:

5 likes

Oooh wij hadden vanochtend hetzelfde bij de zwemles. Een man van 60+ die vol overtuiging zwarte piet zong en dan 15 peuters die in discussie gingen omdat hij het fout zong. Heerlijk.

31 likes

Lig echt helemaal zen met een boek op bed te chillen alsof het een zondag is

5 likes

Ik heb echt verrassend veel zin in de decembermaand? Heb echt elk weekend leuke dingen gepland dus iets om naar uit te kijken tussen alle deadlines stress haha.

7 likes

Hsd echt een mega baal dag, en toen riep mijn zoon zullen we sushi bestellen en vanavond allemaal lekkere dingen op tafel zetten dat zal vast wel helpen :joy: dus nu wachten op sushi met een glas wijn.

54 likes

Ben & Jerry’s is gewoon €8 per stuk :anguished: Mijn vriend bestelde het want “echt een goeie deal 1+1” Ik schrok alsnog van de prijs, de laatste keer dat ik het at was het €5 en dat vond ik al duuuuuur

Gierige Gerda modus uit.

5 likes

Nu 2.99 bij dirk :yum: anders koop ik het echt niet meer

3 likes

Damn, die hebben wij niet in de buurt.

1 like