Ik voelde me vandaag mentaal superslecht dus ik heb alles afgezegd. In de avond ben ik toch gaan sporten en… het werkte. Ik haat dat dit werkt Het is juist als ik me slecht voel zo moeilijk om er eenmaal aan te beginnen.
Mijn ah had laatst een random bak met b&j en oppo enz voor 0,50 cent
Hou opppp, ik doe online boodschappen maar dan zijn er niet van dit soort pareltjes te vinden
Ik heb deze gedachte best wel vaak haha
Ik koop echt alleen nog Haagen Dasz vind B&J het niet meer waard en HD heeft lekkerdere mini cups
Net ingecheckt voor mijn vlucht terug naar huis en ik kan wel janken. Ik wil helemaal nog niet naar huis, maar ik weet ook dat als ik langer zou blijven het alsnog niet lang genoeg is. Ik vind het gewoon zo intens kut dat mijn leuke familie aan de andere kant van de oceaan woont en we elkaar dus niet gewoon elke week even kunnen zien.
Heb de afgelopen 1,5 week echt een band opgebouwd met mijn nichtje van 2 en het maakt me verdrietig dat als ik haar de volgende keer zie, we waarschijnlijk weer opnieuw moeten beginnen. En ja er is facetime enzo, maar dat is gewoon niet hetzelfde.
Ik zie net dat domino’s spicy mac&cheese verkoopt. Ik weet dat dit alleen maar tegen kan vallen maar ik moét het morgen hebben zodat deze craving verdwijnt
@Solee de caramel attraction
Auto’s en ik zijn geen match. In 9 jaar tijd heb ik nu mijn derde auto en ook deze heeft weer na 2,5 jaar zoveel gezeik dat het repareren zooooo duur is dat het bijna niet waard is.
Echt een luxe dat ik überhaupt een auto kan veroorloven maar zou toch fijn zijn als ik er een keer langer mee door kan 🫠
Is leasen een optie? Wel duur hoor, maar dan heb je een nieuwe auto zonder gezeik.
Een goede tweedehandse is echt zoveel geld al, ik vraag me af hoe mensen ooit nieuwe kunnen betalen
Heb ik tussendoor gehad! Beviel goed, maar idd wel duur, ook de overname daarna was onbetaalbaar.
Ik heb de gewone mac and cheese gehad en was niet mega lekker ofzo, gewoon prima, maar was vooral teleurgesteld door de portiegrootte, waren echt 6 happen ofzo
Als je denkt met de auto naar Kopenhagen te gaan en ergens denkt te kunnen parkeren: think again. Parkeerboete en veel parkeerkosten armer tip voor wie wel gaat, wat ik pas op de terugweg zag: bij de luchthaven kun je relatief goedkoop parkeren (en heel makkelijk met metro ticket de stad in). Ik ben altijd goed voorbereid op vakantie dus haat dit gedoe en de onnodige kosten allemaal
best knap dat je dit niet had verwacht bij een van Europa’s duurste (hoofd)steden
Absoluut wel. Daarom had ik vanalles uitgezocht, maar het internet bleek niet te kloppen bij de realiteit. Ik ben chef uitzoek, dus zeer teleurgesteld in mezelf. Thanks for the support
Ja fucking irritant
Heel m’n galerij is ook naar de klote, een groot feest hoe het eruit ziet?
en ik ben mijn mapje favorieten kwijt daar.
Heb ook het idee dat het niet helemaal werkt. Ik zoek namelijk altijddddd op datum als ik iets wil zoeken in mn galerij, bijv april 2023 en meer dan de helft van de foto’s staat daar niet tussen?? Als je zoekt op favorieten is dat niet eens 1/3 van wat ik favoriet heb. Dus echt klote
Ja als iemand de favorieten map heeft gevonden laat het even weten aub
En mij ook!
@Enthusiasm @Druppels @Pythagoras bij mij staan favorieten tussen het onderdeel vastgemaakte verzamelingen. Je kunt helemaal onderin de volgorde van je onderdelen aanpassen. En dan bij dat onderdeel vaste verzamelingen kun je ook kiezen wat er wel en niet getoond wordt via Wijzig.
Ik lease tweedehands. Ik wist niet dat het bestond dus dacht tip het even. Is vaak ook voordeliger en heb wel een nieuwe auto uit 2020.
Gewoon in de foto’s app naar beneden scrollen bij mij? Omhoog scrollen is alle foto’s los te zien en naar beneden staat er recente dagen, personen en huisdieren en dan vaste verzamelingen en daar staat een favorieten mapje.