Ik had het ook gezien en herriner haar ook nog, wat ontzettend ongelofelijk verdrietig ![]()
Ik heb echt nog nooit zelf een kastje/meubel oid in elkaar gezet. Niet omdat ik dat niet wilde maar gewoon meer van “ik doe het!” Dat andere mensen dat wilden doen. Ik ben a technisch en heb gezegd dat ik het PER SE ZELF wilde doen. Kan iemand mij ff zeggen dat het natuurlijk wel lukt? Is ook volgens mij iets simpels.
Natuurlijk lukt het. Gewoon de stappen volgen. En als het misgaat een stap terug en opnieuw proberen.
Ja een vriend die heel technisch is zei, gewoon rustig alles volgen. Maar ik ben heel chaotisch ![]()
Nee joh
Als je een meubel met handleiding niet in elkaar gezet krijgt is er wel echt iets goed mis met je. Kan niet mislukken
Nou doe maar ff rustig hoor
Nou ik heb wel eens (non-Ikea) meubelstukken gehad waarvan de handleiding echt onmogelijk was. Als gaten dan ook nog eens niet goed voorgeboord zijn, heb je helemaal ellende. Ook met 2 rechterhanden.
Hahaha heb je dit getypt in een verhitte “IKEA meubels in elkaar zetten dat altijd uitloopt op een ruzie” situatie met iemand ![]()
Ik was net ff bij de Blokker, zoals ongeveer elke zaterdag (ja lekker burgerlijk iedere zaterdag even rondje winkelcentrum) en ik schrok van hoe druk het was. Heb het daar in de 2 jaar dat ik hier woon nog nooit zo druk gezien, zo stom.
Nee, er is veel mis met jou
Waarschijnlijk zijn mensen er puur voor de opheffings-uitverkoop ![]()
Joh, dat is ook waarom ik het stom vind dat die mensen er nu allemaal wel zijn
Oh wow. Ik weet precies wie je bedoelt, wat verschrikkelijk zeg! ![]()
Had net zo’n lieve vrouw aan de telefoon (klantenservice). En na afloop vroeg ze ‘heb ik u vriendelijk te woord gestaan mevrouw?’
Zo lieffff maar brak ook een beetje mijn hart🥹
Ik heb nog nooit bij een klantenservice gewerkt, maar volgens mij hoort dat bij het protocol wat ze moeten volgen wnat ja dat heb ik al vaak gehoord lol
Soms gaat het toch ver hoor. Ik ben, as we speak, een retourlabel bij asos aan het aanmaken omdat het vorige niet werkte en nu probeert Abhishek de hele tijd luchtige vragen te stellen als hoe mijn dag was terwijl ik gewoon mijn label wil hebben.
Ik heb net een IXXI print opgehangen maar hij hangt net scheefff, kak.
Gisteren was het ook mega druk bij de plaatselijke Blokker, maar dat vond ik echt leuk om te zien want dat was een zelfstandige! Toevallig ooit eens super goed door hem geholpen (na werktijd kwam hij een meubelstuk nog afleveren). Hopelijk houdt hij zijn koppie boven water 🫶🏻
Had helemaal zin om straks lekker de top 2000 quiz te kijken. Is het zaterdag… ![]()