Haha je doet net alsof het een vanzelfsprekendheid is maar dit klopt dus niet.
Staat er helemaal niet standaard
Wat @girlonfire zegt klopte wel THANKS! Ik heb dat nu aangevinkt en daar staat favorieten tussen
Oh ja bij mij staat het er wel standaard dus voor mij is dat vanzelfsprekend. bij mn vriend was het ook zo
Oh dit leek mij ook interessant maar omdat wij een aangepaste auto hebben is het nog steeds niet te betalen (en nieuw is helemaal absurd, 1000 euro per maand zonder brandstof)
Oh shit wat een geld
Via waar doe je dit? Ben me er ook op aan het orienteren maar zie door de bomen het bos niet meer.
Vanochtend even gevoetbald met mân kind met mân nieuwe zwarte suede laarzen aan en op gegeven moment zat er hondenpoep aan de voetbal en dus over mn schoenen. In moment van verbijstering schoen onder water gehouden en alles eraf geschrobd. Had ik niet moeten doen, want een enorm witte plek. Vervolgens hele dag naar de juiste tips gezocht en het is mij weliswaar gelukt om de vlek eruit te krijgen! Ik ben zo blij, haha. Schoenen waren echt net nieuw eh lopen als een zonnetje.
Je kan dit niet posten en dan de tips achterwege laten
Inderdaad, no gatekeeping allows!!
Haha. Eerst met een gummetje (had geen speciale suĂšdegum dus een normale witte gum van mân kind gepakt) geprobeerd de vlekjes eruit te krijgen. Dat lukte deels wel. Vervolgens beide schoenen opgeborsteld met een speciale suedeborstel en daarna zwarte suedehersteller aangebracht. Heel vaak gedept op de vlekken. 10 min laten inwerken en vervolgens nogmaals opgeborsteld. Net nog gecheckt en ze zien eruit als nieuw!
Extra tip wat ik had gelezen is de schoen boven een pan met kokend water houden en in dat stoom nogmaals borstelen. Dat kwam ook terug in de videoâs dat de vlekken er dan wel uit gaan.
Ik ben bijna jarig en zou gewoon gaan werken maar nu heb ik toch vrij genomen en een massage geboekt doe ik echt te weinig
Ik ben gevraagd als paranimf Voel me echt zo vereerd!
Ik was in de war met nymfomaan en vond dit zoân gekke post, maar mijn vocabulaire is nu weer een woord rijker!!
Een paranymfomaan is er eentje die er geen genoeg van kan krijgen?
Ik denk gelijk aan een elfje maar dat zegt vast meer over mij en mijn algemene kennis haha
Heb de hele weekend gejankt omdat mijn acne weer 10x zo erg is en niet naar werk durf omdat iedereen het zal zien (het is zoooo rood en dik en ben zo bleek in de winter). Toch wat groene bb cream er op gedaan en het ziet er zoveel beter uit.
Het kost 5 seconden, maar waarom vertik ik het steeds om het te doen? Waarom ben ik er zo op tegen? Ik durf denk ik gewoon niet blij te voelen over hoe mijn gezicht eruit ziet want het is ânepâ, het probleem is er nog. Maar het haalt iig de schaamte en rot gevoel weg als ik onder de mens ben. Tenminste die stress minder.
Chill, gefeliciteerd, geniet ervan! Maar vraag uit interesse, kun jij gewoon âs ochtends besluiten dat je vrij neemt?
Bedankt, nee dit gaat om woensdag! Echt op de dag zelf zou ik niet doen maar als het om 1 dag gaat dan kan vrij vragen wel last minute bij ons ja. Twee weken vrij moet wel wat langer van te voren aangevraagd worden haha
Heerlie! veel plezier voor woensdag dan alvast
Ik lease niet, heb een oudje van 16 jaar oud. Maar ik ben wel aan het kijken wat een wat nieuwere tweedehands kost en vind die prijs echt hoog (toch wel minstens 12000). Maar deze kost ook steeds meer aan reparaties en gaat al een paar jaar onverwacht de apk door.
Een vriendin van me leased al jaren, vandaar dat ik dat als optie noemde. Ik vind dat eigenlijk wat te duur, maar ben wel benieuwd naar het tweedehands leasen wat @ZusjevanJoost noemde, ga dat eens onderzoeken.
Echt ieder jaar begin ik weer veel te laat met het maken van een sinterklaasrijmâŠ
Waar is de inspiratie en creativiteit als je het nodig hebt⊠đ«