Chatgpt verzint ook zelf een heleboel bronnen. Zien er mooi uit in de lijst maar bestaan helemaal niet.
Ook mooi dat dit begon met een vraag over een sinterklaasgedicht. Daar hebben we toch gewoon nog steeds Mick voor?
Ah mensen snuiven wel maffere dingen
Ik heb een sinterklaasgedicht gekregen dat overduidelijk door AI gemaakt was en het sloeg he-le-maal nergens op. Geef dan geen gedicht. Bedankt, schoonzus.
Hoeveel water verspil je met dagenlang op het forum zitten of chronisch online te zijn???
Stel dat ie nog leefde in je neus en je daar heeft geprikt omgg the itchh
Maar dit zijn toch vrij suffe statistieken zo naast elkaar of zie ik nou iets over het hoofd? Als je een tekst door AI laat schrijven valt die uitstoot van de persoon niet ineens weg, die ademt gewoon door hoop ik toch. (Naast dat je er meestal inderdaad niet bent met een prompt en dat die laptop of desktop ook aan moet staan om die prompts te kunnen geven)
Nou de meelmot heeft mij ook bereikt hoor
Zo mooi dat Mickās rijmwoordenboek nog lekker die late 90ās / begin 00ās stijl heeft.
Vroegâh was alles beter
Omg rip + sterkte
Nou dit en het is afhankelijk van welke jaar carbon foot print ze gebruiken om mee te rekenen. Wat voor persoon is dat? Iemand die vlees eet en regelmatig vliegt? Dat verschilt toch enorm per persoon.
Ik sta voor een Hema te wachten tot hij open is what has become of me
Dat laatste nemen ze wel mee toch, ze gebruiken iemand uit India en US. Neem aan dat ze ergens uitwerken hoe ze tot dat gemiddelde komen.
Je kan ook beargumenteren dat de persoon die AI gebruikt veel meer tijd heeft om daarnaast nog meer vervuilende activiteiten te doen haha
Voelt wel een beetje dystopisch deze statistiek, alsof we beter minder mensen kunnen creƫren en in plaats daarvan AI in kunnen zetten want dat is beter voor het milieu
dit geeft me echt een flashback naar toen ik daar werkte want ik was altijd te laat. dus dan stonden daar al mensen te wachten terwijl ik 2min voor openingstijd nog naar binnen moest. en die deur ging open via een soort chip een paar meter verderop dus ik moest dan altijd die deur openen en dan zorgen dat klanten niet snel voor mij naar binnen sneakten. echt kut maar 5min eerder je bed uit is kutter
Ja ik voelde echt een soort existentiĆ«le schaamte, ging 10 meter verderop staan en toen de deuren open gingen nog expres even wachten tot ik super cool binnen kon wandelen van āo is dit al open?ā
Proud moment
Ik ben vannacht flauwgevallen op de trap, gelukkig ging ik naar boven š«£
(Verder geen schade ook)
Dat is flink schrikken
Ja misschien wel! Zou mooi zijn als dat erbij stond, is wellicht ook zo maar heb je geen idee van nu!