Nou echt ik dacht blijkbaar ik kom nog wel boven, zo was het niet. Mijn kind riep op een gegeven moment ik kom er aan dus blijkbaar heb ik ook geroepen daarna
Nou ja allemaal uiteindelijk weer veilig in ons bed gekomen
Ik wilde net de maat van een paar New Balance uit de schoenenkast weten maar blijkbaar bezit ik al maanden sneakers waarvan rechts 40 is en links 40,5 haha hoe dan. Rechts is ook nog eens mijn grotere voet.
Wow, dit is echt te toevallig - ik heb deze week precies hetzelfde meegemaakt!
Ik had nieuwe New Balance sneakers gekocht in dezelfde maat als mān oude paar schoenen (dacht ik) en die zaten veel strakker. En toen kwam ik erachter dat mān oude linkerschoen maat 38 was en de rechter 38,5?
Mijn vriend en ik zijn aan het dogsitten voor een vriendin. Ik wil al super lang een hond, maar mijn vriend hield telkens de boot af, want hij wil een grote hond, geen kleintje. Het huis was niet goed voor een hond, en we zouden er niet mee willen gaan lopen en hij moest dan alles doen wah wah wah. Dus ik had aangeboden op haar hond te passen, een kleine cavalier king Charles spaniel in de hoop dat hij zou zwichten. En nu is hij zo hard gevallen voor haar en gehecht geraakt aan die hond dat hij er nu zelf ook eentje wil. Iām so happy hahaha š„¹ Ook zaten we naar fotoās te kijken van mijn vriendin met die hond en we werden er allebei jaloers van echt issues hahaha
Soms mis ik Facebook status updates (of nog beter, Myspace bulletins!) om vage diepzinnige song lyrics te posten zodat je crush die kan zien! Stories verdwijnen te snel lol
Mis je msn messenger dan niet?
Oja!!! Nog beter!
Niet te vergeten, meermaals online en offline gaan zodat je crush het zou zien haha
Ik werd vanochtend gebeld door werk met de mededeling dat ik vandaag vrij was (horeca,ivm dat rustig is) en of ik zaterdag wil werken. Prima, geen probleem.
De meesten zouden zeggen chill lekker vrije dag. Maar vindt toch altijd lastig dat op laatste moment dingen/plannen veranderen.
Ik voel me echt een bij elkaar geraapt persoon, heb al mān cadeautjes voor Sinterklaas al gekocht en ingepakt, alles wat ik naar de kleer en schoenmaker moest brengen is daar naartoe gebracht en mān huis is gestofzuigd
Volgens mij kickt mn winterdepressie al in. Dat plus ongesteld en ik heb echt even nergens zin in. Zou me het liefste morgen ziekmelden en gewoon een dan zwelgen in zelfmedelijden.
Heerlijk gevoel!
Ik vond dit vroeger altijd ziek chill maar tegenwoordig wisselend. Als ik niet lekker in mijn vel zit vind ik het wel priem, maar tegenwoordig kan ik niet meer zo spontaan vrienden optrommelen om iets ge gaan doen en dan verveel ik me.
Gewoon lekker doen
Hahah het zwelgen in zelfmedelijden kan heel lekker zijn. De rest wat minder
Ik heb morgen zwemles en dat heb ik mezelf aangedaan, vind het ook leuk maar zie er ook wel tegenop omdat ik waarschijnlijk de slechtste ben van de hele les.
Naaah, zolang je blijft drijven zit je goed.
Ik verzoop vorige week bijna bij zwemles
Iets te enthousiast met de rugslag
Borstcrawlcursus?
Als ik je een tip mag geven, als je een korte cursus gaat doen, blijf dan in de periode erna regelmatig trainen om het āin te laten slijtenā. Ik deed een cursus van 4x 1.5 uur. Ben toen daarna nog een paar keer 1x per week gaan zwemmen maar toen gestopt. Want ik ben alles over de techniek nu weer helemaal kwijt. Zo zonde.
(Was wel superleuk om te doen, dus veel plezier!)