Wat je even kwijt wil #69

Gewoon je eigen surprise party geregeld. Gefeliciteerd! Lekker groot stuk taart scoren ergens en borrelen op het terras/ strand / in het park/ je achtertuin etc.

11 likes

Ik vind het wel een goed excuus voor een groot stuk taart haha

8 likes

Ik zit bij de dermatoloog om te kijken waarom en of ik kaal aan het worden ben, en mijn bloed wordt nu op vanalles en nog wat getest. Wel fijn dat er serieus een keer naar gekeken word, maar nog steeds niet echt happy to be here haha

15 likes

Ik ben bij m’n ouders aan het werk en ik hoor dat m’n 60+ vader de ICT helpdesk van z’n werk aan het bellen is (in steenkolen Engels) dat z’n laptop het niet doet. Hij heeft duidelijk de memo gemist dat er wereldwijd een giga storing is :smiling_face_with_tear: Hij ging zich ook helemaal verontschuldigen dat hij gebeld had, zo aandoenlijk :joy:

29 likes

Welke memo? Storing? Wat? Ik heb het ook gemist.

1 like
2 likes

Even Apeldoorn bellen

2 likes

Haha kut, @Nude alsnog reden voor taart en een borrel haha.

4 likes

Hahaha vind dit heel lief en ik ga het ook gewoon doen. Happy birthday to me!!!

11 likes

@Pepernoot zijn jullie nu op vakantie?

3 likes

Haha nee ik ben gelukkig net een week terug! Toen wij er waren was het rond de 28 graden. Zie dat het nu niet leuk heet is daar :sob:

3 likes

Ik ging vanavond met een groepje vriendinnen afspreken en nu hebben er een aantal afgezegd, waardoor we maar met zn 3en zijn. Maar de andere twee trekken zo naar elkaar toe momenteel dat ik me dan heel erg het derde wiel aan de wagen voel (inside jokes, spreken al samen eerder af dus 'laten wel even weten hoe laat ze op de afgesproken locatie zijn, etcetera) dus nu heb ik niet meer zoveel zin. Hopelijk valt het vanavond mee.

16 likes

Dan zou ik ook geen zin meer hebben, dat is toch ook niet aardig?

10 likes

Dan zeg je toch af. Desnoods met smoes ‘voel me niet lekker door de warmte’.

2 likes

Mijn buren hebben foute muziek die ik leuk vind op hoger volume staan, maar we hebben een open tuin dus kan beetje moeilijk in de tuin gaan staan dansen op hun muziek :sweat_smile:

2 likes

Ja we gaan even het terras op dus als het inderdaad zo loopt, ga ik gewoon na een drankje naar huis. Het is vooral een van de twee die zo reageert en steeds over “hun” grapjes begint en het is ook niet dat ze me totaal buitensluiten, maar soms een beetje vervelend.

1 like

Gewoon lekker doen! Kan alleen maar gezellig uitpakken

4 likes

Ik zou full Joop gaan.

11 likes

Bandshirt besteld online. Wordt verzonden vanuit de UK: 26 euro BTW en invoergedoe :sob::sob:. Leuk đŸ„č doe ik ook nooit meer

2 likes

Ik heb vandaag een kilo kersen gehaald bij de boer, ze zijn zooo lekker. Wel echt duur dit jaar.

1 like