Hoe duur? 🫣
Tien euro!
En je eigen koffiezetapparaat meenemen?
Volgens mij zijn mijn onderburen elkaar leuk aan het vinden. Ze zitten steeds samen in de tuin en ik zie ze heel vaak lachen. Ik hoop dat het echt iets wordt.
Hahaha ik had niet verwacht dat de tweet zou zou eindigen.
Threads is overgeslagen op twitter zo te zien
Hahahaha dit ging snel de andere kant op
That escalated quickly
Ik heb vandaag “even” mn sociale hygiene gehaald met een 8! Zooo blij mee! Had eigenlijk het gevoel dat ik te weinig geleerd had (had ook niet zo veel geleerd eerlijk gezegd) maar toch gehaald Ja ja humble brag
Toch nog een soort van diploma
Shit in korte tijd zijn een paar bh’s stuk gegaan en had nieuwe moeten kopen maar niet gedaan ofc en nu prikt ook de beugel door mn laatste goede bh😭
Heeeel snel nieuwe bh’s besteld want zonder bh of in dit weer met sportbh naar buiten is geen optie
Dat is juist een goede optie, ik moet er niet aan denken om een normale bh aan te moeten doen nu
Ik vloog vandaag terug naar huis van vakantie en had uiteraard last van de gevolgen van die computerstoring. 4.5 uur vertraging ben net geland heb nog het geluk dat er een nachttrein rijdt want taxi is kneiterduur voor het hele stuk, maar zou er van deur tot deur wel 3 uur over doen
Appt mn vader net dat ie me ophaalt en thuisbrengt en dat is voor hem compleet de verkeerde kant op hij moet dan nog een uur terug
zo lief
Ahh wat lief en welkom thuis!!!
@Sax ik zag vooral op tegen de hitte, niet zo zeer dat fomo een rol speelde. Ik kan daar niet zo goed tegen (ik krijg snel hoofdpijn) en had door de plotselinge hitte ook kleding stress. Heb nauwelijks deze zomer echt leuke zomerkleding gekocht. En anders waren het van die brave maxi dresses welke je op je werk aan doet. Ik ben plus size en niet comfortabel in shortjes enzo. Wetende dat daar een hoop schaats geklede bloedmooie vrouwen rondlopen maakte me ook onzeker. Dus heb me daar op voorhand denk ik meer druk om gemaakt dan dat ik zelf door had.
Uiteindelijk was het wel tof, heb ik liters vocht eruit gezweet maar wel de hoofdpijn weten te vermijden
Ik ben op vakantie en vannacht 2x wakker geworden van een nachtmerrie. En nu voor de 3e keer wakker (en kan niet meer slapen). Dus ik ga nu maar uit bed en ff rondje hardlopen (ergens waar ik de weg dus niet goed ken, spannend)
Breaker pakt door! Ze hebben meteen maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat ze niet meer openspringen zodat je hele tas volzit. Ik heb er net een gekocht en de dop zit serieus dichtgelijmd kom ik nu in de trein achter. Kreeg hem er met geen mogelijkheid af en toen zag ik ineens lijmresten enige optie is openknippen, alleen tegen de tijd dat ik thuis ben is die hele yoghurt zuur vrees ik
Damn die tag erin ook echt vervolgens hahaha
De zon
Ik ben op vakantie een beetje bruin geworden waardoor de striae op mijn bovenbenen en billen een beetje parelmoerkleurig is, en ik vind het leuk staan