Is het gelukt?
Ja! Duurde wel lang
Ik sta vandaag op een rommelmarkt, gelukkig binnen haha. Hopelijk neem ik geen rotzooi meer mee na huis
Dat valt wel mee hoor, je kunt ook gewoon trainen zonder wedstrijden te doen.
Hahaha, ja nu ik het zo terug lees heb je wel gelijk. Laten we maar zeggen dat ik tevens voor haar de rode wijn heb opgedronken gisteren.
Waarom? Is juist goed voor de weerbaarheid en je kunt er als kind ook wat meer vertrouwen in jezelf van krijgen. Mijn dochter vond het erg leuk om te doen en ikzelf trouwens ook.
Ik voel me zo moe en eenzaam vandaag
Maar dan moet je je kind voor alles weren. Hij/zij mag niet turnen, want je kan van die balk af donderen. Met hockey kun je een hockeybal tegen je kop krijgen. En owee dat je kleintje getackeld wordt tijdens voetbal.
Zolang het in goede banen geleid wordt en verantwoordelijke volwassenen erbij zijn, zie ik geen probleem met kickboksen.
Er kwam hier net een demo/viering van Syriƫrs voorbij en ik werd er gewoon helemaal emotioneel van. Zoveel mensen (het duurde echt een half uur voor ze voorbij waren) en allemaal zo blij Heb ook wel een beetje een kater Ʃn ben ongesteld, dus ben extra gevoelig, maar stond echt met tranen in mijn ogen voor het raam
Ik postte al amper in dit topic maar had 3 maanden geen mobiel, heel gek om weer terug te zijn maar hallo
Je kan ook via de computer op dit forum he! maar hoe dat zo? Welkom terug!
Oeh na drie maanden zonder mobiel ben je dan ook echt afgekickt van alles? Lijkt wel een ander leven š«£
Ja, zeker afgekickt, maar hoe lang dat blijft⦠anyway, zin om weer hier te zijn af en toe!
Dat kun je dan toch afspreken? Ik zou denk ik mijn kind niet zo snel een hele sportrichting ontzeggen voor het geval ik per ongeluk een groot talent heb gebaard.
Dit doet me echt aan dit filmpje denken
Had het hier gisteren nog random over. Ben inderdaad ook benieuwd waarom als je dat wil delen uiteraard.
Denk dat ze meedeed aan Expeditie Robinson
Ik begin zondagen steeds meer te waarderen? Vond het vroeger altijd verschrikkelijk, alleen de zondagavond blijft kut maar misschien dat dat ook ooit nog verandert.
Niet zeker of dit het passende topic is, maar wil graag mijn hart even luchten.
Zojuist mijn laatste therapie gehad en het valt mij erg zwaar. Helaas een beetje geforceerd door een nieuwe ggz regeling, maar gelukkig gaat het ook goed genoeg dat ik kan stoppen nu.
Ik ken mijn therapeute zoān twee jaar en loop nu meer dan een jaar 1 op 1 bij dr. Ze was echt mijn plekje om mijn hart te luchten en ik heb extreem veel stappen gemaakt. Het voelde een beetje als een oudere vriendin, we klikte op veel vlakken en voelde me altijd thuis bij haar.
Ondanks dat het ook goed is dat ik dit mag afsluiten zit ik al de hele dag te huilen of tegen huilen aan. Op werk, de fiets en in de wachtkamer. Het laatste gesprek viel dan ook zwaar, ook bij mijn psycholoog merkte ik.
Vandaag ben ik gelukkig vrij en zal ik de dag op de bank met comfortfood en films doorbrengen.
Lekker even huilen toch! Goed gedaan!
Ik voel me echt intens belabberd vandaag? Heb niet eens iets geks gedaan afgelopen weekend. Ben blij als ik straks thuis kan eten en mijn nest in kan duiken, hoop echt niet dat ik ziek wordt want dat kan ik er niet bij hebben atm.