Wat je even kwijt wil #69

Door TikTok heb ik de Amerikaanse traditie ‘elf on the shelf’ ontdekt en ik vind het echt cute hoe creatief sommige ouders zijn 🥹🥹

12 likes

Lang geleden dat ik me zo erg heb verslikt, in mn eigen kwijl nog wel :joy::sweat_smile: Uur later nog aan het hoesten jeeemiggg

Ik had het vandaag zo koud op kantoor dat ik morgen een fleecedeken mee ga nemen. Doei.

8 likes

Leuk he! Wij willen het misschien wel voor onze dochter gaan doen als ze het straks begrijpt

4 likes

Ik moet nu de hele tijd terugdenken aan vanochtend iets voor 8 uur, dat ik op de fiets zat, en zo’n lieve oudere buurvrouw die dan soms al wandelt “goedemorgen” zegt. En ik was nog half in slaap, en ik zei “ja” terug. Zo zielig :cry: en toen dat besef kwam was ik natuurlijk al verder op de fiets

8 likes

Haha je kunt het ook zien als een bevestiging, ja het is een goede morgen
:sparkles:

1 like

Nee want ik hou geen verhaal over de kerstman. Maar ik vind het wel leuk om er een verhaal van te maken over een elf die gekke dingen doet in de aanloop naar kerst.

4 likes

Ik wilde zonodig de independent woman uithangen door zelf een kast in elkaar te zetten. Even vergeten dat ik daar veel te lomp voor ben. Resultaat: was bij stap 3, plank stortte neer, en de gaten waar de schroefjes inzaten zijn nu zo groot als de Coentunnel :+1:

10 likes

Ik had vanochtend, na weken geen motivatie te hebben gehad, eindelijk weer een sportles geboekt. Maar toen ik er om 0745 was stond ik voor een dichte deur want het begon blijkbaar om 0730 :tired_face:

3 likes

Echt gek hoe je lichaam aan de kou went. Twee maanden geleden vond ik het veel te koud om met 19 graden te werken, zat ik altijd met dekens en dikke truien aan. Nu is het 16,5 graden en heb ik nog niet eens de moeite genomen om m’n trui over m’n blouse aan te doen.

5 likes

Toeval of niet, ik moest laatst nog aan hun denken. Ik denk dat zij wel een van de eerste zgn ‘cool moms’ op het forum was, kan me nog herinneren hoe hij meeging naar festivals etc. Maar bovenal is dit vooral enorm verdrietig nieuws.

Gerelateerd hieraan. Oa door deze topics destijds heb ik beseft hoeveel vreemden er meelezen en hoe relatief makkelijk je nog lang te vinden bent. Ik kan nog steeds door de info die destijds is gedeeld, dan hebben we het dus echt over 15 jaar terug, allerlei informatie vinden over de moeders, maar ook over hun kinderen, school, partners, werk. Niet dat de meesten daar 15 jaar geleden bij stil stonden natuurlijk. Sowieso was dat topic soms net een soap.

3 likes

Het hele forum was best wel messed up om eerlijk te zijn, alle bash topics en welke forumleden vind je leuk en niet leuk etc.
Hoewel dat wel steeds meer afzakte gelukkig.

1 like

Ja klopt heb je helemaal gelijk in. Alles werd ook maar gedeeld. Fotos van mensen die je kelijk of juist knap vond enz. Exen, vriendjes, alles. In dat topic werden ook gewoon geboortekaartjes gedeeld.

Ik weet nog dat ik ooit met een vriendin mee ging om iets bij iemand af te halen wat ze had gekocht bij de vrouw. Ik herkende haar dus gewoon van dat topic door alles wat ze daar had gedeeld :sweat_smile::scream:. Was een hele vreemde gewaarwording want zij had natuurlijk geen idee wie ik was.

5 likes

Maar is toch hetzelfde als met social media waar elke scheet die gelaten wordt gedeeld wordt? Als je foto’s etc deelt dan weet je toch dat mensen je kunnen herkennen irl?

2 likes

Ja absoluut! Maar social media kun je nog op een privé zetten.

3 likes

Vroeger was daar veel minder awareness over. En verder wat @chachaloco zegt.

Ja, snap het hoor. Het is gewoon niet voor iedereen een probleem. Weet ook nog wel dat er toen een meisje was die foto’s plaatste die voor de meeste mensen compromitterend zouden zijn, maar zij heeft er ondertussen gewoon haar business van gemaakt en wil ook gevonden waren.

Ja, ik denk dat ik weet wie je bedoelt, moest ook nog aan haar denken.

@Solee ja nu achteraf denk je: wow dat mensen dat deelden maar toen dachten de meesten daar echt niet zo in ver over na.

7 likes

Alle kleinkinderen zijn een magazine aan het maken voor het 60-jaar jubileum van mijn oma en opa en ik word er beetje emo van. Mijn opa is dement dus is voor hem ook wel waardevol als hij straks nog vergeetachtiger wordt en mijn oma heeft longkanker.

38 likes

Ik heb voor het eerst een mammografie en echo gehad vandaag en het is me ondanks alle horrorverhalen zo meegevallen qua pijn/ongemak. Oh en: alles was goed, dus sowieso een mega opluchting :blush:

39 likes