Wie dan?
Ja, weet niet of ik haar (publieke) insta mag delen?
Oooh ja ik had een fotograaf in m’n hoofd en die wildplasser inderdaad, maar vroeg me al af hoe je daar je werk van kon maken
Dream big!!
Jij bedoelt Sanja?
O god mijn oud klasgenoot wordt weer genoemd hahaha
Woww het was dus basically een soort Fb? Of eerder een whatsapp groep hahah
Fijn!! Ik viel bijna flauw maar de uitslag was goed dus dat maakt dan allemaaal niet meer uit
Ja nouja gewoon een topic zoals hier ook, maar dan met gewoon alles gedeeld. Heel anders dan dat mensen nu soms posts weghalen waar 'ik heb vandaag een ijsje gegeten ’ omdat ze bang zijn anders herkend te worden
Ik heb een Stoov op mijn stoel! Zo heerlijk.
Huh zij is opeens moeder??
@Evert heb deze gekocht en ben hem even aan het testen. Rook hij bij jullie in het begin ook zo? Wil even weten of het normaal is om dat geurtje te hebben of dat hij niet goed is haha
Ja 3 kinderen! NMSVPE
Jaa hij meurt wel een beetje. Maar dat trok bij mij best snel weg! Stond ook in de gebruiksaanwijzing dat dit zou kunnen gebeuren
Waarom kan ik s nachts toch zo manisch worden?! Opeens heb ik besloten om voor mijn 20 koppige vriendengroep allemaal persoonlijke kerstkaartjes te gaan schrijven. Ik - als kerst grinch zijnde - heb nog nooit aan kerst kaarten überhaupt gedaan. En nu stuiteren opeens alle persoonlijke kerst en nieuwjaar wensen door mijn hoofd, laat me gvrdmm gewoon slapen
Ik had deze week een belangrijke medische afspraak en die kon niet doorgaan want de arts was ziek. Werd er een nieuwe afspraak ingepland bij een andere arts en nu heb ik een gemiste oproep van de praktijk (ze zijn zelf niet rechtstreeks bereikbaar) en nu loop ik de hele tijd zenuwachtig met mijn telefoon rond want stel dat ze nog eens bellen.
Ben echt een kind met cadeautjes. Nu ik alle kerstcadeaus binnen heb vind ik het zo moeilijk om niet te spoilen.
Ben je ook een hint dropper? haha
Ik zag net een kindje met een Tamagotchi en nu wil ik er ook zo graag één, aaah!!! Ik houd totaal niet van troepjes maar het zwak dat ik heb voor gadgets uit de jaren 90 en 00 is enorm. Het is maar goed dat (spel)computers etc er tegenwoordig helemaal niet aantrekkelijk uitzien voor mij, zou anders echt een gat in m’n hand hebben.
Zo schattig!