Wat je even kwijt wil #69

gvd net enthousiast per ongeluk allesreiniger (wel gemengd met water) op m’n planten gespoten ipv water hahaha

8 likes

Ik heb in 2021 een soort van dagboek met wat diepere vragen over mezelf bijgehouden. En ik zag dat ik op 19 februari 2021 een soort van visualisatie oefening had gedaan waarbij je je op drie kernwoorden moest richten die je over 12 maanden in je leven wilde hebben.
Oké haha lekker zweverig, maar zag dat een van de kernwoorden die ik toen gekozen ‘liefde’ was. En toen dacht ik ineens van hé, deze datum komt me heel bekend voor :thinking: Heb ik dus de eerste date met mijn vriend gehad op 19 februari 2022. Vond het toch wel mooi :heart:

Ik wilde dit bericht van mezelf citeren maar omdat het dus van 2022 is ging dat niet meer. Maar ik kom er net achter dat onze uitgerekende datum van ons eerste kindje 19 februari 2025 is :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

146 likes

Oh inderdaad wat een goed idee! Ik ga nu m’n sport-bh aantrekken

Wat leuk om een update te lezen (wij zaten een aantal jaar terug zo’n beetje in dezelfde periode in het break-uptopic als ik het me goed herinner). Gefeliciteerd!

3 likes

Ik ben echt zo blind voor maten en afmetingen. Nu weer een zwembadje gekocht met een diameter van 65cm, kan m’n linkerbil in :joy: zelfs m’n peuter doet geen moeite om erin te gaan zitten omdat het te krap is haha.

26 likes

Mijn gezin is naar de bioscoop en dan ging ik mooi even de stad in
Ik had beter mee kunnen gaan :hot_face:

4 likes

Bioscoop is echt top met deze dagen 🫶🏻

3 likes

Jaaa dat klopt geloof ik! Jij hebt ook alweer een tijdje een nieuwe relatie toch? (Of haal ik je nu door de war met iemand anders, in dat geval sorry :sweat_smile:)

3 likes

Voetenbadje of bier/wijnfles bad!!

3 likes

Hahah dit heb ik ook een keer gehad. Had ook nog geen kind toen. Alleen mn voeten konden erin :joy::joy::joy:

Weet nog dat ik hem aan het opblazen was en echt een brainfart had

4 likes

Omg hou eens oppp. Hoe krijgen mensen het voor elkaar om hier een heel boek over te schrijven?!

3 likes

Ik (28 jaar) was net op een dorpsfeest en het was er echt super druk. Op een gegeven moment vroeg een meisje van een jaar of 16 of ze er langs mocht en ik liet haar er natuurlijk langs, zegt ze “dank u” :exploding_head::dizzy_face:

10 likes

Ik zag vanmiddag zo iets bizars. Was in het stadshart en er was een meisje aan het werk daar als mascotte van het stadshart. Ze stond echt de hele tijd in de bloedhete zon en dat pak bestond dus uit een soort van hart waar ze in zat en daar onder zat een lang pak van fleece + een muts op. Had aangeboden om water te halen maar ze gaf aan dat ze om het half uur wat drinken uit haar koeltas mocht pakken :smiling_face_with_tear: Echt ze ze was al helemaal wazig en ik vond het zo zielig. Als organisatie zijnde bedenk je toch een oplossing in plaats van dat je iemand zo iets aan laat trekken tijdens deze temperaturen

7 likes

Volgens mij mag dit ook echt niet Arbo-technisch (ongeacht hoe warm het is mag je volgens mij niet eens een uur in zo’n pak) maar goed daar heeft die werkgever blijkbaar geen boodschap aan

3 likes

image

1 like

Ik was gisteren bij een concert in de UK en het publiek was echt zo aso? Roken op concerten zou sowieso verboden moeten worden maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat je hele flessen wijn kan kopen die daarna ook nog eens (half vol) rondgegooid werden :smiling_face_with_tear:

1 like

Rule 43 maar dan analoog

4 likes

Nou bedankt :frowning: ik heb die hele podcast nog nooit geluisterd

5 likes

Ik vind dat ik slecht spaar en ging even kijken hoeveel geld ik in 2024 aan sushi heb uitgegeven: 632 euro 🫣

33 likes

Gaat me niks aan maar: voor jou alleen?

4 likes