Ja daar is het fanfic van!
Ja
Meestal zit ik rond de 35-40 euro per bestelling.
Sushi is ook duur!
Wij hadden de gewoonte om elke week een keer van de snackbar te eten, maar inmiddels is dat zo 25 euro per keer dus dan zit je ook op 100 euro per maand 🫣
Iemand had schade gemaakt aan mn autodeur en niks achtergelaten. Gelukkig was het geen diepe schade dus ik probeerde het “weg” te poetsen, wat natuurlijk niet lukte. Kwam er ineens een hele lieve oude man aan met een soort van pasta en daar begon hij mee te poetsen en het is zo goed als weg! Zo’n opluchting dit en zo lief dat hij zo te hulp schoot
Had hij niet de schade gereden?
Auw, tijdens mijn wandeling ging mijn lens opeens super veel pijn doen. Niet te houden dus ik kon niet anders dan hem eruit wippen. Hij ligt nu ergens tussen het gras te vergaan .
Heb nu zin in sushi
Treat yoself!
Ik ga in het najaar starten bij een nieuwe werkgever waardoor ik van 1 uur reistijd ( met OV), naar 10 minuten (lopend) ga. Ik kan niet wachten om weer wat meer energie en tijd over te hebben aan het einde van de dag.
Sta ik bij de waxsalon voor de deur voor mijn afspraak, heb ik die voor morgen ingepland ipv vandaag
Dat gaat zo veel schelen, heerlijk voor je!
Haha, zijn ze open op zondag??
Hahahaha dat zou wat zijn
Ik kom net van een verjaardag en heb echt nog nooit zoveel moeite gehad om gesprekken op gang te houden, gezellig en leuk te blijven zonder dat er ook maar iets terug werd gevraagd aan mij. Ik weet dat je op verjaardagen wel vaker beleefdheidsgesprekjes hebt maar dit was wel next level. Na 1,5 uur hield ik het niet meer en ben ik weggegaan wat een ellende
Zo aso vind ik dat. Mensen die zich lekker laten interviewen en zich te goed voelen om even iets terug te geven blech.
Dit is zo heerlijk. Heb hetzelfde nu ik een auto heb en van 1 uur naar 15 min reistijd ben gegaan. Zoveel tijd over!
Heb ik weer, morgen de laatste werkweek voor mijn vakantie en ik moet nog een aantal dingen echt afronden op kantoor. En nu ben ik sinds afgelopen vrijdag strontverkouden. Normaal zou ik dan wel thuiswerken maar ik heb morgen een overleg waar ik fysiek aanwezig moet zijn en wat ik ook niet kan afzeggen of verschuiven. Ik hoop echt dat ik me morgen iets beter voel want dit is niks.
Ik heb exact hetzelfde gehad vorige week. Uiteindelijk alleen nog op vrijdag kunnen werken want voelde me 3 dagen bagger hopelijk geldt het niet voor jou. Beterschap!!
Ja, dat wel. Alleen geen plekje vrij
Wie heeft schoonmaakazijn met citroengeur bedacht, want ik wil graag een hartig woordje met diegene spreken. Niet te doen deze geurcombi.