Weinig reistijd is zo chill. Ik heb een paar maanden op een plek 20 minuten van huis vandaan gewerkt terwijl ik daarvoor 55 minuten van deur tot deur gewend was en ondanks dat de nieuwe baan helemaal niks voor mij was, was de reistijd zo chill. Enige wat ik mis van daar (oh nee, en de supersnelle laptop nu ik weer op mijn trage overheidslaptop moet werken die er soms 20 min over doet om op te starten).
Toen ik studeerde had ik 4 uur reistijd per dag, toen had ik eindelijk de kans op verhuizen en werd het 2 uur en dat vond ik zo’n verademing
Nu ben ik een snob inmiddels en wil ik alleen nog extra diensten doen in mijn woonplaats
Ik wil een leeshoek maken in mijn huis, maar woon erg klein dus weinig ruimte. Dus ik zoek op google naar ideeën met termen als “lees hoek weinig ruimte” etc. Krijg ik dit:
Woon je klein? Gebruik eventueel je werkkamer waarin je een aparte hoek maakt .
Als ik genoeg ruimte had om een hele kamer te gebruiken als werkkamer zou ik niet zeggen dat ik klein woonde
Ben vandaag al voor 9.15u uitgescholden voor kankerhoer op m’n werk hahaha dat is een record denk ik (context: ik werk in de forensische psychiatrie)
ik zei net tegen een medewerker van een restaurant dat ik vegetarisch eet en ze rende serieus weg
Is ook erg besmettelijk. Voor je het weet eet je een wortel in plaats van een knakworst
Ik had dit laatst toen ik uitstapte bij metrohalte Gein. (Wel zonder kanker, ik was een normale hoer.)
Goed begin van de dag
Ja dit is zo kut. Op pinterest zoek ik weleens iets met klein erin en dan vind je ook vaak bij kleine keuken een enorme leefkeuken met 70 kastjes en een eettafel waar tien man aan kan zitten. En pas zocht ik tips voor onze trapkast qua opbergen en dan zie je van die Amerikaanse Pantry’s die zo groot zijn als mijn keuken.
Ik moet straks naar de huidarts om een opvallend plekje te laten onderzoeken en wellicht halen ze het meteen weg dat weet ik dus niet.
Hopelijk valt het mee, het zit op mijn slaap
Vervelend is dat ik waarschijnlijk niet op tijd klaar ben om onze dochter op te halen, dus moet mijn man weg van werk, terwijl het vandaag zijn eerste dag werk is na de vakantie (en we hebben niemand anders die ze op kan halen). Maarja, niks aan te doen.
Haha ja, hetzelfde toen ik ging zoeken voor een klein balkon. Ik heb duidelijk een ander beeld van klein dan de gemiddelde pinterest gebruiker
Ik heb een tijdje geleden twee kledingstukken en een paar schoenen naar Appel & Ei gebracht en alledrie zijn ze nu verkocht, en dat geeft me echt een rare egoboost
Hahaha ja daarna belde hij weer: “Sorry Opheliac je bent toch wel aardig”
Levert dit echt wat op? Ik heb ook nog wel wat items die ik weg wil doen maar vind online verkopen vaak zo’n gedoe.
Dit is mijn laatste werkweek voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk deze week al vrij moeten nemen. Ik ben echt kapot en weet gewoon niet wat ik deze dagen nog kan/moet oppakken.
Ik heb echt het hele huis van boven tot onder elk hoekje schoongemaakt en opgeruimd de afgelopen 48 uur en nu lig ik voldaan in bed serie te kijken omdat er letterlijk niks meer is wat ik hoef te doen
Heerlijk! Ik ben hier vandaag mee bezig en hoop er morgenmiddag net zo bij te liggen.
Je krijgt 40% van de verkoopprijs waarvoor Appel & Ei het in de winkel legt. De kledingstukken waren geprijsd op €25 per stuk en de schoenen op €20.
Ik hou er dus 10+10+8= 28 euro aan over en daar ben ik blij mee! Denk dat ik het niet voor veel meer online had kunnen verkopen en ik vind dat inderdaad ook gedoe dus dat houdt me sowieso tegen.
Ik heb geen zin om foto’s te maken, verpakkingsmateriaal in huis te halen, naar het postkantoor te gaan etc. haha
Je kunt bij Appel & Ei ook kiezen of je kleding die na een x aantal weken niet verkocht is weer wil ophalen of dat het dan gedoneerd mag worden aan de kledingbank, vind ik ook wel handig.
Ik ga volgende week eindelijk op vakantie en heb echt zin om mijn huis dit weekend van top tot teen schoon te maken zodat ik in een opgeruimd huis terugkom. Ik had nooit gedacht ooit zo te worden hahaha.
Wanneer je zonder Google maps naar de kliniek kunt rijden, kom je er te vaak.