Wat je even kwijt wil #69

Ik heb trek in chips maar helemaal niks in huis

1 like

Gedaan! Was lekker. 1 ding wel verkeerd geleverd.
Wankers.

2 likes

Dit gaat je zoveel tijd en energie opleveren! Ik woonde eerst op 10 min fietsen van m’n werk, toen op 55 min met OV en nu op 15 min fietsen en ik heb echt besloten dat ik mocht ik ooit gaan verhuizen of van baan wisselen ik gewoon lopend of fietsend naar m’n werk wil kunnen in max. 20 min. De baan moet wel echt heel bijzonder zijn of een heeeeel dik salaris met zich meebrengen wil ik die eis laten vallen. Ik werk 4x9 en vind het zo heerlijk om niet meer bijna 11,5 uur van huis te zijn maar slechte 9,5 uur. Zeker in de avond scheelt dat uur gevoelsmatig zoveel.

15 likes

Ik heb voor het slapen gaan de insta van frisse kater doorgespit, fascinerende content. Maar. In mn droom kwamen de lijkvindingen terug :smiling_face_with_tear:
Ik droomde dat ik op vakantie was en we konden 1 bed niet gebruiken omdat er een lichaam in een zak lag, wachtende om opgehaald te worden. :nauseated_face:

3 likes

Ja dat extra uurtje gaat echt zoveel verschil geven! Maar ook in de ochtend. Nu moet ik om 7.05 op de fiets stappen om richting het OV te gaan, maar over een paar weken gaat om 7 uur de wekker.

Ik heb ook echt plannen om rond 6 uur op te staan en dan te gaan hardlopen voor het werk. Lijkt mij echt heerlijk om zo vroeg al klaar te zijn met sporten, in plaats van helemaal niet gaan omdat ik geen energie meer heb.

6 likes

Echt zo jaloers hierop. Ik ben vorig jaar van baan gewisseld en was het van eerder wel gewend om met het OV te gaan, maar mijn baan hiervoor was een kwartiertje fietsen
 Inmiddels is dit echt mijn hoofdreden om langzaamaan toch maar naar iets anders dichterbij te gaan kijken.

5 likes

Weinig reistijd is zo chill. Ik heb een paar maanden op een plek 20 minuten van huis vandaan gewerkt terwijl ik daarvoor 55 minuten van deur tot deur gewend was en ondanks dat de nieuwe baan helemaal niks voor mij was, was de reistijd zo chill. Enige wat ik mis van daar :joy: (oh nee, en de supersnelle laptop nu ik weer op mijn trage overheidslaptop moet werken die er soms 20 min over doet om op te starten).

5 likes

Toen ik studeerde had ik 4 uur reistijd per dag, toen had ik eindelijk de kans op verhuizen en werd het 2 uur en dat vond ik zo’n verademing
Nu ben ik een snob inmiddels en wil ik alleen nog extra diensten doen in mijn woonplaats

2 likes

Ik wil een leeshoek maken in mijn huis, maar woon erg klein dus weinig ruimte. Dus ik zoek op google naar ideeĂ«n met termen als “lees hoek weinig ruimte” etc. Krijg ik dit:

Woon je klein? Gebruik eventueel je werkkamer waarin je een aparte hoek maakt .

Als ik genoeg ruimte had om een hele kamer te gebruiken als werkkamer zou ik niet zeggen dat ik klein woonde :cry: :cry:

39 likes

Ben vandaag al voor 9.15u uitgescholden voor kankerhoer op m’n werk hahaha dat is een record denk ik (context: ik werk in de forensische psychiatrie)

21 likes

ik zei net tegen een medewerker van een restaurant dat ik vegetarisch eet en ze rende serieus weg

6 likes

Is ook erg besmettelijk. Voor je het weet eet je een wortel in plaats van een knakworst

11 likes

Ik had dit laatst toen ik uitstapte bij metrohalte Gein. (Wel zonder kanker, ik was een normale hoer.)
:dotted_line_face:

7 likes

Goed begin van de dag :cry:

2 likes

Ja dit is zo kut. Op pinterest zoek ik weleens iets met klein erin en dan vind je ook vaak bij kleine keuken een enorme leefkeuken met 70 kastjes en een eettafel waar tien man aan kan zitten. En pas zocht ik tips voor onze trapkast qua opbergen en dan zie je van die Amerikaanse Pantry’s die zo groot zijn als mijn keuken.

5 likes

Ik moet straks naar de huidarts om een opvallend plekje te laten onderzoeken en wellicht halen ze het meteen weg :woman_shrugging: dat weet ik dus niet.
Hopelijk valt het mee, het zit op mijn slaap :unamused:
Vervelend is dat ik waarschijnlijk niet op tijd klaar ben om onze dochter op te halen, dus moet mijn man weg van werk, terwijl het vandaag zijn eerste dag werk is na de vakantie (en we hebben niemand anders die ze op kan halen). Maarja, niks aan te doen.

1 like

Haha ja, hetzelfde toen ik ging zoeken voor een klein balkon. Ik heb duidelijk een ander beeld van klein dan de gemiddelde pinterest gebruiker

3 likes

Ik heb een tijdje geleden twee kledingstukken en een paar schoenen naar Appel & Ei gebracht en alledrie zijn ze nu verkocht, en dat geeft me echt een rare egoboost :joy:

15 likes

Hahaha ja daarna belde hij weer: “Sorry Opheliac je bent toch wel aardig”

19 likes

Levert dit echt wat op? Ik heb ook nog wel wat items die ik weg wil doen maar vind online verkopen vaak zo’n gedoe.

1 like