Wat je even kwijt wil #69

Dit is mijn laatste werkweek voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk deze week al vrij moeten nemen. Ik ben echt kapot en weet gewoon niet wat ik deze dagen nog kan/moet oppakken.

3 likes

Ik heb echt het hele huis van boven tot onder elk hoekje schoongemaakt en opgeruimd de afgelopen 48 uur en nu lig ik voldaan in bed serie te kijken omdat er letterlijk niks meer is wat ik hoef te doen :heart:

50 likes

Heerlijk! Ik ben hier vandaag mee bezig en hoop er morgenmiddag net zo bij te liggen.

3 likes

Je krijgt 40% van de verkoopprijs waarvoor Appel & Ei het in de winkel legt. De kledingstukken waren geprijsd op €25 per stuk en de schoenen op €20.
Ik hou er dus 10+10+8= 28 euro aan over en daar ben ik blij mee! Denk dat ik het niet voor veel meer online had kunnen verkopen en ik vind dat inderdaad ook gedoe dus dat houdt me sowieso tegen.
Ik heb geen zin om foto’s te maken, verpakkingsmateriaal in huis te halen, naar het postkantoor te gaan etc. haha

Je kunt bij Appel & Ei ook kiezen of je kleding die na een x aantal weken niet verkocht is weer wil ophalen of dat het dan gedoneerd mag worden aan de kledingbank, vind ik ook wel handig.

7 likes

Ik ga volgende week eindelijk op vakantie en heb echt zin om mijn huis dit weekend van top tot teen schoon te maken zodat ik in een opgeruimd huis terugkom. Ik had nooit gedacht ooit zo te worden hahaha.

13 likes

Wanneer je zonder Google maps naar de kliniek kunt rijden, kom je er te vaak.

5 likes

de kliniek?

9 likes

Daar waar je het geld goed kwijt kunt.

Dierenkliniek in dit geval.

3 likes

Waarom schrijf je zo cryptisch? Ik snap er niets van.

60 likes

Mijn brein kan die tekst niet aan. Maar dat kan ook aan mij liggen :joy:

1 like

Same. En bij thuiskomst hadden we binnen een uur alles uitgepakt/opgeruimd en de wasmachine aan :joy:

2 likes

Ze moet zo vaak naar de dierenkliniek dat ze inmiddels de route kent en geen Google Maps nodig heeft.

2 likes

Roze maandag :two_hearts::heartpulse::heartbeat::gift_heart::ribbon:

5 likes

Ja dat had ik uiteindelijk wel door na haar verduidelijking maar dan met die ā€œdaar waar je je geld goed kwijt kuntā€, was ik nog meer in de war. Is misschien een forumergernis maar deel dan direct alles. Want welke kliniek is het, waarom moet je naar daar, …
De post voelde niet af en snapte het niet goed.

35 likes

Ik wilde me morgen een dagje ziek melden, gewoon om even een dagje voor mezelf te hebben. En omdat ik echt al een jaar niet ziek ben geweest. Maar nu ben ik echt ziek geworden?? Wat is dit voor iets doms.

20 likes

Ik weet niet of ik dat level van volwassenheid al heb bereikt maar wil iig nooit meer in een tyfus bende thuiskomen haha.

4 likes

Ik had nog een restje wijn van zaterdag in de kast en zit nu lekker te nippen. Ben na 1 dag werken weer 2 dagen vrij. :relieved:

1 like

Mijn schoonmoeder is ergens in de 70 en zoooooo lief. Ik had een souvernirtje meegenomen van m’n weekendje weg voor haar, iets eetbaars. Ging ze eerst al facetimen om me tien keer te bedanken en dat ze het zo lief vond dus ik had gezegd dat ze maar even moest appen als ze het geproefd had of ze het lekker vindt. Kreeg ik net een selfie van haar dat ze het letterlijk aan het proeven is ahahaha met zo’n heel schattige lach erbij en dat het ā€˜Heerlijk’ is. Ik smelt helemaal van hoe cute deze vrouw is :smiling_face_with_three_hearts:

65 likes

Ja het beste moment om naar uit te kijken na en in de vakantie is weer thuis zijn in een opgeruimd, schoon huis en alle zooi weer gesorteerd te hebben en al mijn eigen spullen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik word met de jaren heen echt een weekdier als het op lieve boomers aankomt. Schattige oudjes met hun oudemensenhobbies, I can’t.

10 likes