Ik had net een nederlandse passievrucht op
Echt heerlijk zoet en eetrijp, hij hoeft in tegenstelling tot andere helemaal niet te verschrompelen
Ik ben vandaag echt over iedere stoeprand gestruikeld, tegen alle deurposten en hoekjes van bureaus aangelopen en mn vingers al 5x ergens tussen gehad. Echt mn dag niet vandaag, ben echt onhandig 6.0 vandaag (groetjes vanaf de bank met alweer een icepack hahaha)
Oh joh ik wist helemaal niet dat die in NL kunnen groeien en rijpen. Heb je die gewoon in de supermarkt gekocht? Die ik altijd in huis heb moet ik idd eerst laten verschrompelen voordat ze eens lekker zijn.
Ik zag ze liggen bij Lidl. Jammer genoeg waren ze al half beschimmeld, anders had ik ze ook meegenomen.
Bij de lidl, ik zag ze liggen en vond ze opvallend
Blijkbaar vallen ze van de boom af als ze rijp zijn en kan je ze gelijk eten
Ik ben een aantal keer struiken tegengekomen waar passievruchten aan zaten gewoon in Nederland. Gewoon in voortuinen in NL.
Ik had twee bijna rijpe vijgen aan de boom in mijn tuin. Hebben de parkieten het aangevreten
Ik ga om 10 uur karaoke doen voor het eerst, wel in zo’n privé ruimte thank god. Ik drink niet meer maar dit is wel zo’n gelegenheid waarbij het van pas had gekomen
Is toch een leuk uitje! Ga je daar in de buurt wandelen ofzo of uit eten. En dan als toetje een passievrucht
Gewoon doen, want anders vreet een parkiet het op.
Als je hem gaat op halen dan ben ik heeeel benieuwd hoe die smaakte! Weet je trouwens zeker dat je broer hem niet toch zelf al heeft geplukt of was die nog niet rijp?
Blije parkieten
Verdrietig mens
manifesteren
Niet meer doen dus.
Oh, herkenbaar. Ik heb vandaag thuisgewerkt en ben de deur niet uit geweest, maar ben echt drie keer tegen een deurpost aangelopen, heb mijn hoofd gestoten aan mijn bureau toen ik mijn telefoon op de grond liet vallen, en heb keihard mijn teen gestoten tegen een kast die al jaren op dezelfde plek staat
Haha ja sommige dagen is de wereld gewoon extra gevaarlijk he
Was erg lekker!! Ik snap zeker de vergelijking
Ah mooi, leuk dat je er nog even op terug komt!
De buren kwamen wat verse groentes uit hun moestuin brengen 🥹 zo lief