Wat je even kwijt wil #69

Ik had twee bijna rijpe vijgen aan de boom in mijn tuin. Hebben de parkieten het aangevreten :cry:

2 likes

Ik ga om 10 uur karaoke doen voor het eerst, wel in zo’n privĆ© ruimte thank god. Ik drink niet meer maar dit is wel zo’n gelegenheid waarbij het van pas had gekomen :joy:

8 likes

Is toch een leuk uitje! Ga je daar in de buurt wandelen ofzo of uit eten. En dan als toetje een passievrucht :heart_eyes:

8 likes

Gewoon doen, want anders vreet een parkiet het op.

5 likes

Als je hem gaat op halen dan ben ik heeeel benieuwd hoe die smaakte! Weet je trouwens zeker dat je broer hem niet toch zelf al heeft geplukt of was die nog niet rijp?

3 likes

Blije parkieten

5 likes

Verdrietig mens

4 likes

:sparkles: :sparkles: manifesteren :sparkles: :sparkles:

2 likes

Niet meer doen dus.

Oh, herkenbaar. Ik heb vandaag thuisgewerkt en ben de deur niet uit geweest, maar ben echt drie keer tegen een deurpost aangelopen, heb mijn hoofd gestoten aan mijn bureau toen ik mijn telefoon op de grond liet vallen, en heb keihard mijn teen gestoten tegen een kast die al jaren op dezelfde plek staat :roll_eyes:

3 likes

Haha ja sommige dagen is de wereld gewoon extra gevaarlijk he

2 likes

Was erg lekker!! Ik snap zeker de vergelijking

3 likes

Ah mooi, leuk dat je er nog even op terug komt! :grin:

1 like

De buren kwamen wat verse groentes uit hun moestuin brengen 🄹 zo lief

9 likes

Gisteren voor het eerst karaoke gedaan. Mijn highscore was 51/100 :sparkles::rofl:

Maar vond het zoo leuk, ben echt schor. Twee uur lang van I don’t wanna miss a thing van Aerosmith tot Eng van Lijpe gezongen. Zou het elke week wel willen doen joh. Was ook echt een mooie plek, dus Duke of Tokyo is een aanrader voor karaoke!

Alleen wel minder dat er een vreemde man opeens onze privƩkamer binnen kwam en pontificant voor de deur ging staan. Hij had sowieso drugs gebruikt. Hij stond daar gewoon stil naar ons te staren, de deur blokkerend. Duurde best een tijdje voordat hij wegging nadat wij het echt 5 keer hadden gezegd. En later kwam hij nog een keer onze kamer binnen. Toen heeft de beveiliging hem eruit gegooid.

17 likes

Omg lang geleden dat ik zoveel stress heb ervaren

Ik ben op Schiphol want ga een weekje in mn eentje naar NYC en kreeg opeens bericht van Booking dat mn creditcard is geweigerd en dat mijn boeking daarom is gewijzigd van 23-7 tm 30-7 naar 23-7 tm 24-7, een nachtje. Dus dikke paniek, was echt aan het shaken. Booking geprobeerd te bellen, maar de bevestigingscode die ik had werkte niet en zonder code helpen ze niet. Toen mn hotel maar gesmst (ze hadden toevallig gisteren zelf ook sms gestuurd) over hoe en wat. Ondertussen ING gebeld en die zagen niks geks mbt mn creditcard en konden zelfs zien dat de test van het hotel gewoon was geslaagd.
Toen heb ik mn koffer maar vast ingeleverd en door de douane gegaan enzo, met t idee om het hotel te bellen zodra ik door de douane was. Eenmaal daar had ik een sms dat zij bericht hadden gekregen dat ik niet zou komen ivm flight issues?? Focking vaag. Aangezien die persoon van t hotel mn boeking niet kon annuleren hadden ze t aangepast naar 1 nacht met t idee mij daarmee te helpen zodat ik niet voor een week zou betalen.
Ik natuurlijk geappt dat ik dat bericht niet heb gestuurd en dat ik juist op het vliegveld was nu en dat mijn vlucht voor zover ik weet gewoon doorgaat en gelukkig kon mijn boeking weer aangepast worden naar een week. Dus eind goed al goed hahaha.

Zag al helemaal voor me hoe ik in mn eentje helemaal verloren op times square ofzo stond zonder een plek om te slapen :joy::sob:

39 likes

Jeetje ik voelde de stress met je mee, gelukkig goed afgelopen. Veel plezier in NYC!

8 likes

Gelukkig goed afgelopen, ik heb dit ook een keer gehad. Ik moest toen opnieuw boeken en toen was het 3 x zo duur ofzo… Echt ziek van.

3 likes

Haha hoe werkt het krijgen van die score dan? Op basis van hoeveel woorden je goed zingt haha?

3 likes

Mijn moeder heeft een paardenfluisteraar ingehuurd, en nu vertelt ze mij dat een van haar merries heel graag weer een veulen wil. Ze heeft al 10 paarden :clown_face:

Edit: nog iets grappigs, er loopt ƩƩn ruin (gecastreerde hengst) bij de groep, en blijkbaar vertelde ƩƩn van de merries de paardenfluisteraar dat ze hem allemaal heel irritant en dominant vinden :joy: Mannen…

39 likes