Wat je even kwijt wil #69

Gisteren voor het eerst karaoke gedaan. Mijn highscore was 51/100 :sparkles::rofl:

Maar vond het zoo leuk, ben echt schor. Twee uur lang van I don’t wanna miss a thing van Aerosmith tot Eng van Lijpe gezongen. Zou het elke week wel willen doen joh. Was ook echt een mooie plek, dus Duke of Tokyo is een aanrader voor karaoke!

Alleen wel minder dat er een vreemde man opeens onze privékamer binnen kwam en pontificant voor de deur ging staan. Hij had sowieso drugs gebruikt. Hij stond daar gewoon stil naar ons te staren, de deur blokkerend. Duurde best een tijdje voordat hij wegging nadat wij het echt 5 keer hadden gezegd. En later kwam hij nog een keer onze kamer binnen. Toen heeft de beveiliging hem eruit gegooid.

17 likes

Omg lang geleden dat ik zoveel stress heb ervaren

Ik ben op Schiphol want ga een weekje in mn eentje naar NYC en kreeg opeens bericht van Booking dat mn creditcard is geweigerd en dat mijn boeking daarom is gewijzigd van 23-7 tm 30-7 naar 23-7 tm 24-7, een nachtje. Dus dikke paniek, was echt aan het shaken. Booking geprobeerd te bellen, maar de bevestigingscode die ik had werkte niet en zonder code helpen ze niet. Toen mn hotel maar gesmst (ze hadden toevallig gisteren zelf ook sms gestuurd) over hoe en wat. Ondertussen ING gebeld en die zagen niks geks mbt mn creditcard en konden zelfs zien dat de test van het hotel gewoon was geslaagd.
Toen heb ik mn koffer maar vast ingeleverd en door de douane gegaan enzo, met t idee om het hotel te bellen zodra ik door de douane was. Eenmaal daar had ik een sms dat zij bericht hadden gekregen dat ik niet zou komen ivm flight issues?? Focking vaag. Aangezien die persoon van t hotel mn boeking niet kon annuleren hadden ze t aangepast naar 1 nacht met t idee mij daarmee te helpen zodat ik niet voor een week zou betalen.
Ik natuurlijk geappt dat ik dat bericht niet heb gestuurd en dat ik juist op het vliegveld was nu en dat mijn vlucht voor zover ik weet gewoon doorgaat en gelukkig kon mijn boeking weer aangepast worden naar een week. Dus eind goed al goed hahaha.

Zag al helemaal voor me hoe ik in mn eentje helemaal verloren op times square ofzo stond zonder een plek om te slapen :joy::sob:

39 likes

Jeetje ik voelde de stress met je mee, gelukkig goed afgelopen. Veel plezier in NYC!

8 likes

Gelukkig goed afgelopen, ik heb dit ook een keer gehad. Ik moest toen opnieuw boeken en toen was het 3 x zo duur ofzo… Echt ziek van.

3 likes

Haha hoe werkt het krijgen van die score dan? Op basis van hoeveel woorden je goed zingt haha?

3 likes

Mijn moeder heeft een paardenfluisteraar ingehuurd, en nu vertelt ze mij dat een van haar merries heel graag weer een veulen wil. Ze heeft al 10 paarden :clown_face:

Edit: nog iets grappigs, er loopt één ruin (gecastreerde hengst) bij de groep, en blijkbaar vertelde één van de merries de paardenfluisteraar dat ze hem allemaal heel irritant en dominant vinden :joy: Mannen…

39 likes

Ja vanuit Booking zelf heb ik nog steeds geen reactie dus ben blij dat het hotel zelf zo snel reageerde, anders stapte ik nu wel anders het vliegtuig in :joy::joy: Wat sneu ook van die vrouw die jij geholpen hebt!

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad, heb 2 jaar terug een stuk of 11 hotels via booking geboekt voor een roadtrip en dat ging allemaal probleemloos.

Heb inmiddels nieuwe bevestiging gekregen met goede data dus volgens mij klopt het nu helemaal.

6 likes

Een vriendin van me had vandaag wat vervoersproblemen onderweg naar werk, dus ik zei kom maar langs op mijn werk (2 min lopen) dan geef ik je mn sleutel en ga ik met de bus naar huis. Maar nou zit ik in dit pestweer op de bus te wachten al heel lang en ik ben echt schijt chagrijnig ervan

6 likes

Wel heel lief!!

3 likes

Zucht ik trap altijd in sales mensen als ze vlaams spreken. Ik ga helemaal mee met hun verhalen.

2 likes

Ik voelde me vandaag niet lekker dus maar een coronatest gedaan die ik nog thuis had liggen. Die test was positief, heel raar om nu nog corona te krijgen want de hele pandemie lang ben ik voor zover ik weet buiten schot gebleven. Heerst wel weer natuurlijk dus misschien ook niet heel raar

3 likes

Kon je al wel zien welke kleur? Die soort met oranje vruchten is vrij smaakloos. De paarse zijn veel zoeter van smaak.

2 likes

Nou the story continues. Ik vlieg nu ergens in de buurt van Groenland en krijg mail van Booking met nieuwe bevestiging en het bedrag dat ik nu moet betalen is zo’n $600 hoger dan mijn eerdere boeking :dizzy_face: ik ga maar weer mailen 🥹🥹

3 likes

Dit lijkt gewoon een zieke scam, wat kut dit zeg.

Het hotel is Pod 39 en die heeft echt goede recensies dus denk niet dat het een scam is. Ik denk dat ze bij het herstellen van mn booking mijn genius korting vergeten zijn te verrekenen. Maar het is wel erg vermoeiend zeg :sweat_smile:

1 like

Ik weet niet ff meer wie het me laatst vertelde, maar er schijnt een nieuw soort hack rond te gaan bij oa booking waarin het lijkt alsof het hotel je een bericht heeft gestuurd, is ook gewoon in de booking app, maar het zijn dus oplichters die zowel uit naam van het hotel naar jou kunnen berichten maar ook andersom uit naam van jou naar het hotel kunnen berichten. Zou het hotel sms’en/mailen buiten booking om en bevestigen dat je komt voor x bedrag en er niks gewijzigd is aan je eerdere boeking.

7 likes

Klopt ik heb dit gehad. En ik vertrouwde het omdat het gewoon via booking kwam. Echt super kut en super shady want booking kan er niks tegen doen.

4 likes

Wow echt? Ben je geld kwijt? Wat kut zeg

1 like

Nee ik moest iets van een creditkaargegeven invullen en toen rook in onraad. Heb toen gebeld met het hotel en die wisten van niks. Toen meteen mijn kaart geblokkeerd en gebeld met booking.

1 like

Goed dat je het zegt! Ik heb ze de mail waarin het lagere bedrag staat doorgestuurd.
Had eerder vandaag veel sneller reactie via sms maar dat kan natuurlijk niet vanuit de lucht :sweat_smile:

5 likes