Wat je even kwijt wil #69

Ik snap wel dat het je onrustig maakt en je dingen wil regelen maar aangezien je toch al in het vliegtuig zit, kun je niet beter gewoon wachten tot je er bent en face to face in je hotel alles regelen? Hebben jij en zij meteen alles bij de hand.

2 likes

Dan zit ik de hele tijd onrustig te zijn haha. Heb liever nu direct duidelijkheid. Maar als ze niet reageren dan regel ik het in het hotel idd

En als ik gefrustreerd ben moet ik snel huilen :joy::joy: dus dat wil ik ook voorkomen

11 likes

Succes met dit fiasco. Schijt irritant.

Ik heb vandaag voor het eerst met een aanhanger gereden :muscle:t4:

15 likes

Ik ben bijna bij t hotel, spannendddd. Ben op t vliegveld mn telefoon ook nog verloren maar die is gelukkig gevonden door eerlijke mensen die mij zagen zoeken haha. Enerverende dag zo.

Update: heb een half uur ofzo bij de balie moeten wachten tot t rond was, maar ik heb nu als t goed is het lagere bedrag + een gratis upgrade

152 likes

Wat fijn! Nu tijd om te gaan genieten! Heel veel plezier

2 likes

Over precies een week zit in ik het vliegtuig naar Madeira en ik heb er zo veel zin in!

12 likes

10,5 uur geslapen :sunglasses:

9 likes

Ik had zo’n ā€˜dubaireep’ van Johnny Doodle in huis en vond hem zo lekker dat ik zojuist alles in een keer opgegeten heb :sob:
Nu heb ik spijt, dan heb ik morgen niks meer.

1 like

Als je een nieuwe koopt wel :full_moon_with_face:

2 likes

Niet eens, is pre-order enzo :rofl: gekkigheid
Maar wel lekker

1 like

Ik las dat je die reep bij jumbo kon scoren. Ik helemaal er heen voor NIKS! Die jumbo had het niet. Nu zit ik hier echt als een peuter die geen snoepje mag.

1 like

Ik hoorde dat die van de jumbo een hele slechte versie is dus misschien maar beter

3 likes

Hmmm ik wil de Dubai reep ook proberen, maar weet niet of ik die hier in het Noorden kan krijgen. Ziet er zo lekker uit! :drooling_face:

2 likes

Kan je online bestellen! Twee keer gedaan en beide keren de reep in 1 keer opgegeten.

4 likes

van de Albert Heijn. Eens.

2 likes

Waar heb je die besteld? Heb het gevoel dat ook online veel ā€˜nepperds’ in omloop zijn

2 likes

Ik had echt de goede van De bonte koe

4 likes

Oh heeerlijk, die ziet er goed uit ja!

1 like

Ja dat was hij ook echt!

En deze ijsjes zijn trouwens ook super lekker. Te koop bij de AH. Niet zo’n reep maar wel heel lekker met goede pistache erin en hele nootjes.

https://www.ah.nl/producten/product/wi574315/sammontana-gruvi-pistacchio-sincero

9 likes