Ik snap wel dat het je onrustig maakt en je dingen wil regelen maar aangezien je toch al in het vliegtuig zit, kun je niet beter gewoon wachten tot je er bent en face to face in je hotel alles regelen? Hebben jij en zij meteen alles bij de hand.
Dan zit ik de hele tijd onrustig te zijn haha. Heb liever nu direct duidelijkheid. Maar als ze niet reageren dan regel ik het in het hotel idd
En als ik gefrustreerd ben moet ik snel huilen dus dat wil ik ook voorkomen
Succes met dit fiasco. Schijt irritant.
Ik heb vandaag voor het eerst met een aanhanger gereden
Ik ben bijna bij t hotel, spannendddd. Ben op t vliegveld mn telefoon ook nog verloren maar die is gelukkig gevonden door eerlijke mensen die mij zagen zoeken haha. Enerverende dag zo.
Update: heb een half uur ofzo bij de balie moeten wachten tot t rond was, maar ik heb nu als t goed is het lagere bedrag + een gratis upgrade
Wat fijn! Nu tijd om te gaan genieten! Heel veel plezier
Over precies een week zit in ik het vliegtuig naar Madeira en ik heb er zo veel zin in!
10,5 uur geslapen
Ik had zoān ādubaireepā van Johnny Doodle in huis en vond hem zo lekker dat ik zojuist alles in een keer opgegeten heb
Nu heb ik spijt, dan heb ik morgen niks meer.
Als je een nieuwe koopt wel
Niet eens, is pre-order enzo gekkigheid
Maar wel lekker
Ik las dat je die reep bij jumbo kon scoren. Ik helemaal er heen voor NIKS! Die jumbo had het niet. Nu zit ik hier echt als een peuter die geen snoepje mag.
Ik hoorde dat die van de jumbo een hele slechte versie is dus misschien maar beter
Hmmm ik wil de Dubai reep ook proberen, maar weet niet of ik die hier in het Noorden kan krijgen. Ziet er zo lekker uit!
Kan je online bestellen! Twee keer gedaan en beide keren de reep in 1 keer opgegeten.
van de Albert Heijn. Eens.
Waar heb je die besteld? Heb het gevoel dat ook online veel ānepperdsā in omloop zijn
Ik had echt de goede van De bonte koe
Oh heeerlijk, die ziet er goed uit ja!
Ja dat was hij ook echt!
En deze ijsjes zijn trouwens ook super lekker. Te koop bij de AH. Niet zoān reep maar wel heel lekker met goede pistache erin en hele nootjes.
https://www.ah.nl/producten/product/wi574315/sammontana-gruvi-pistacchio-sincero