Wat je even kwijt wil #69

Same, en mega trek ook momenteel…

2 likes

Pff ik ook en nu ook alweer klaarwakker.
Gisteren was hier een blaforkest, echt de ene na de andere hond.

1 like

Dochter is wakker, dus wij allemaal. Ik scrol een beetje op facebook en lees een bericht dat er een baby geboren is met de naam 'Sophisticated '…

Misschien van een ouder iemand die het niet gezien heeft op zijn/haar rekening? Volgens mij kun je gevonden passen bij de gemeente inleveren

7 likes

Sophie for short?

1 like

Hoop het

5 likes

Je kan het online aanmelden maar grote kans dat de persoon het al heeft laten blokkeren en vervangen.

1 like

Ik heb een :sparkles:romantisch :sparkles: weekendje weg met mijn vriend tijdens de Pride geboekt per ongrluk. We hebben ook echt een hotel midden in het centrum, want dan is alles lekker dichtbij. Ik snap er niks van, ik ben het helemaal nergens tegen gekomen totdat ik een oude tiktok met tips bekeek en zij adviseerde om naar Pride 2023 te gaan. Toen pas ben ik gaan opzoeken wanneer Pride 2024 is dan

3 likes

Geniet van de sfeer! :rainbow:

13 likes

Gisteren zo’n bizarre dag op mijn werk. Had echt zo’n momentje van ‘what in the fawlty towers is going on here’ :joy:

6 likes

Oh wat kut. Ik heb dit ook weleens gehad maar dan met carnaval in Maastricht.
Genieten van je hotelkamer en thuisbezorgd it is.

1 like

@Neusklem of probeer van de sfeer te genieten en/of ga het centrum centrum uit, het is best makkelijk om weinig mee te krijgen van pride hoor, als je naar west/oost (waarschijnlijk ook pijp maar daar kom ik nooit) gaat en dat is normaalgesproken toch ook leuker dan midden in het centrum

9 likes

Ik ben zo fier op mezelf.
Ik heb mijn collega op haar plaats gezet (wel via teams want ze werkt thuis nu nog leren om dit irl te doen). Ze wist even niet meer wat antwoorden.

36 likes

Bij Chocolaterie Pierre kun je ze nog bestellen

6 likes

Hahaha ga gewoon pride vieren

20 likes

Niet iedereen houd van uitgaan/grote menigtes? Dat is toch helemaal prima.

13 likes

Als je niet van grote menigtes houd zou ik sowieso geen weekendje Amsterdam boeken, maar ik snap best dat je even moet schakelen als je dit niet wist.

5 likes

Ik moet ongesteld worden en dan ben ik altijd extra geirriteerd op mijn collega’s en om ze te straffen ben ik nu naar mc donalds gereden en ik heb niemand gevraagd.

Dat zal ze leren

65 likes

Maar tis toch prima dat als je een romantisch weekend weg wil je geen zin hebt in pride (of welk groot evenement dan ook). Vorige week was er in mijn stad een gratis 3daags muziekevenement door de hele binnenstad en ik zou ook wel balen als ik dat niet vooraf wist en daar opeens middenin zit. Soms is het alleen even schakelen en soms heb je ergens gewoon echt geen zin in.

3 likes

Nou we hebben een museumpas, dus we wilde daar lekker gebruik van maken & gewoon lekker door de stad slenteren & borrelen en noem maar op.

Dus hoe leuk de Pride ook is, het was niet de vibe waar we op dit moment naar op zoek zijn.

En wat betreft dat het wereldvreemd is, ja dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik ben gewoonweg niet goed met data. Ik kom zelf uit Brabant en ben een fervent carnavalvierder, maar ook daarvan moet ik altijd even goed nadenken wanneer het ook alweer was. Ik denk ook niet dat je moet onderschatten dat dat buiten Amsterdam helemaal niet zo leeft. Ik vond het super vreemd ook, want ik ben niet iemand die random een hotel boekt. Ik kan daar echt avond naar avond op gaan zoeken. Vergelijken. Noem maar op. Vervolgens na het boeken lekker jezelf verdiepen in leuke activiteiten & restaurantjes. Nergens, maar
dan ook nergens ben ik het tegen gekomen

Edit: het enige wat ik vreemd vond was dat bij allerlei musea nog super veel kaarten beschikbaar waren, terwijl ik toch vrij last minute die pas wilde reserveren. Bv het Anne Frank Huis! Maar had daar nooit een bepaalde conclusie aan gehangen, ik vond het hooguit wat vreemd

8 likes