En mocht je in Rdam zijn… de Dubai Pistache wafel van Bakkit Creamery is ook ge-wel-dig
Hoeveel zitten daar in?
1!
Eeeeeh
Ok
Ik heb van het weekend een bankpas gevonden. Direct 1 cent overgemaakt en telefoonnummer erbij. Maar nu schrik ik ineens wakker en bedenk me dat ik nog altijd die pas heb. Heb dus niks gehoord nog. Hoezo kost iemand anders bankpas mij mijn slaap?
Ik kan gewoon niet slapen? Mega irritant want morgen (oh nee over een paar uur) een drukke dag
Same, en mega trek ook momenteel…
Pff ik ook en nu ook alweer klaarwakker.
Gisteren was hier een blaforkest, echt de ene na de andere hond.
Dochter is wakker, dus wij allemaal. Ik scrol een beetje op facebook en lees een bericht dat er een baby geboren is met de naam 'Sophisticated '…
Misschien van een ouder iemand die het niet gezien heeft op zijn/haar rekening? Volgens mij kun je gevonden passen bij de gemeente inleveren
Sophie for short?
Hoop het
Je kan het online aanmelden maar grote kans dat de persoon het al heeft laten blokkeren en vervangen.
Ik heb een romantisch
weekendje weg met mijn vriend tijdens de Pride geboekt per ongrluk. We hebben ook echt een hotel midden in het centrum, want dan is alles lekker dichtbij. Ik snap er niks van, ik ben het helemaal nergens tegen gekomen totdat ik een oude tiktok met tips bekeek en zij adviseerde om naar Pride 2023 te gaan. Toen pas ben ik gaan opzoeken wanneer Pride 2024 is dan
Geniet van de sfeer!
Gisteren zo’n bizarre dag op mijn werk. Had echt zo’n momentje van ‘what in the fawlty towers is going on here’
Oh wat kut. Ik heb dit ook weleens gehad maar dan met carnaval in Maastricht.
Genieten van je hotelkamer en thuisbezorgd it is.
@Neusklem of probeer van de sfeer te genieten en/of ga het centrum centrum uit, het is best makkelijk om weinig mee te krijgen van pride hoor, als je naar west/oost (waarschijnlijk ook pijp maar daar kom ik nooit) gaat en dat is normaalgesproken toch ook leuker dan midden in het centrum
Ik ben zo fier op mezelf.
Ik heb mijn collega op haar plaats gezet (wel via teams want ze werkt thuis nu nog leren om dit irl te doen). Ze wist even niet meer wat antwoorden.
Bij Chocolaterie Pierre kun je ze nog bestellen